Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi ihastunut komeaan mieheen ja teen kaikkeni miehen

Vierailija
20.07.2020 |

eteen, mutta pelkään menettäväni hänet. Tämä on rankkaa, koska joudun jatkuvasti yrittää parasta kaikessa. Urheilen ja venyttelen, puunaan naamaa, lankaan hampaita, pesen ja silitän vaatteita, siivoan, kokkaan, leivon, olen miehelle hellä ja sopivasti villi ja yritän jatkuvasti olla parasversio itsestäni. Viisi viikkoa tapailua takana ja olen ihan puhki, vaikka myös niin ihastunut. Mies tuntuu ihanalta ja vaikuttaa tykkäävän minusta, mutta itse taidan olla enemmän ihastunut. En saa miestä yhtään sanoittamaan tunteitaan, vaikka koskettelee paljon ja on ihana ja hellä. Ei myöskään vielä jää koskaan pidemmäksi ajaksi luokseni, koska hänellä on niin paljon töitä. Miten pitkään tätä jaksaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin ei jää pidemmäksi aikaa luoksesi? Eikai sillä vaan voi olla toista naista, esim vaimoa? Taitaa nyt olla niin että epätoivosi haistaa kaukaa.

Vierailija
2/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain patja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot jo viiden viikon jälkeen puhki yrittämisestä, eikä mies tuon enempää ole innostunut, miten ajattelit saada pysymään?

Vierailija
4/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on innostunut, mutta kuitenkin olen epävarma, koska hän on niin "top of the class" kaikintavoin aivan mahtava. Ulkonäkö, talous, huumori, tapa koskea ja puhua. Ja siksi olen joutunut myös tsempata itse todella paljon, esim. lukea aiempaa enemmän lehtiä, ottaa valmennusta eräässä lajissa, että olisin parempi siinä (myös miehen harrastus) olla low carbs dieetillä jne.

Vierailija
5/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo trolli, niin paras ja ainoa relevantti vinkki sulle on, et ole vaan mahdollisimman paljon oma itsesi.

Vierailija
6/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia/näköisiä ovat miehet exät? Niistä voi päätellä jotain mieltymyksistä. Tosin kai hän on sinuun mieltynyt jos tapailette

Vierailija
7/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet menettämään miehen, koska olet asettanut hänet jalustalle ja pyrit miellyttämään sen sijaan että olisit oma itsesi ja uskaltaisit näyttää arkuutesi, vikasi ja olla kaikin puolin normaali. Miellyttämisen halusi tulee karkottamaan miehen. Sinun tulisi ennen kaikkea nähdä itsesi saaliina, jonka seurauksena mies saattaisia ihastua myös sinuun. Perus psykologiaa.

Epätoivoisuus, takertuvuus ja miellyttämisen halu tappavat miehessä lopulta kaiken mielenkiinnon sinuun.

Vierailija
8/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, esitän kyllä myös itse sellaista, etten ole aina saatavilla, vaikka haluaisin, koskatiedän kyllä, että epätoivoisuus on turn off, mutta teen silti kaikkeni miehen eteen. Siis niin, että hän pitäisi minua kiinnostavana. Nytkin olin viikonlopun urheilemassa ja viettämässä aikaa kavereiden kanssa toisessa kaupungissa, jotta vaikuttaisin haluttavammalta, vaikka oikeasti olisin halunnut vaan olla hänen kainalossa. Ja oli ihan hirveää, kun siellä miehet tulivat juttelemaan meidän porukkaan ja kaipasin vaan ihastustani.

Vierailija
9/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA outo aloitus, vähintäänkin kirjoitustyylin perusteella.

Vierailija
10/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TODELLA outo aloitus, vähintäänkin kirjoitustyylin perusteella.

Ai? No ehkä olen eri ikäluokkaa kanssasi? Olen 40v.

Vierailija
11/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos oot jo viiden viikon jälkeen puhki yrittämisestä, eikä mies tuon enempää ole innostunut, miten ajattelit saada pysymään?

Hyppelehdin koko ajan ilman alushousuja?

Vierailija
12/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulet menettämään miehen, koska olet asettanut hänet jalustalle ja pyrit miellyttämään sen sijaan että olisit oma itsesi ja uskaltaisit näyttää arkuutesi, vikasi ja olla kaikin puolin normaali. Miellyttämisen halusi tulee karkottamaan miehen. Sinun tulisi ennen kaikkea nähdä itsesi saaliina, jonka seurauksena mies saattaisia ihastua myös sinuun. Perus psykologiaa.

Epätoivoisuus, takertuvuus ja miellyttämisen halu tappavat miehessä lopulta kaiken mielenkiinnon sinuun.

Tämä. Sata kertaa tämä.

Kun olet noin epätoivoinen miellyttäjä ja palvot miestä, hän alkaa ajatella olevansa parempi kuin sinä ja ansaitsevansa parempaa.

Vierailija
13/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sata kertaa tämä.

Kun olet noin epätoivoinen miellyttäjä ja palvot miestä, hän alkaa ajatella olevansa parempi kuin sinä ja ansaitsevansa parempaa.

Mä sain tosi halutun miehen olemalla hirveän hankala ja jopa ihastuin muihin miehiin. Tosin se tuli luonnostaan, olen oikeasti sellainen melko vaikea luonne ja etäisen kylmä.

Vierailija
14/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, esitän kyllä myös itse sellaista, etten ole aina saatavilla, vaikka haluaisin, koskatiedän kyllä, että epätoivoisuus on turn off, mutta teen silti kaikkeni miehen eteen. Siis niin, että hän pitäisi minua kiinnostavana. Nytkin olin viikonlopun urheilemassa ja viettämässä aikaa kavereiden kanssa toisessa kaupungissa, jotta vaikuttaisin haluttavammalta, vaikka oikeasti olisin halunnut vaan olla hänen kainalossa. Ja oli ihan hirveää, kun siellä miehet tulivat juttelemaan meidän porukkaan ja kaipasin vaan ihastustani.

Luulen ettei se auta, että esittää hieman vaikeaa. Kyllä kokenut naistenmies näkee sellaisen lävitse sekiunnissa. Ja siksi juuri niin moni haluttu mies valittaa, että naiset pelaavat pelejä. Sitten kun he kohtaavat jonkun kivan ja aidon ihmisen, niin he ihastuvat. Esim se mun todella haluttu mies, jota yritettiin repiä käsistä, valitti tuota, että naiset pelailevat ja esittävät. Mä olin kuulemma ensimmäinen aidosti oma itseni, vaikken täydellinen olekaan, ja siksi ihastui muhun. Samaa suosittelen sulle ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän