Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait viimeksi secret law of attraction-periaatteella?

Vierailija
20.07.2020 |

Halusin yhden puseron mutta rahaa oli loppukuuksi vain välttämättömään. Kirjoitin varmaan joka päivä paperille haluamani ja nyt yhdellä hiiren klikkauksella voitin satasen lahjakortin! Saan hoidettua lahjakortilla välttämättömät ja omilla rahoilla saan sen puseron. Että näin. Ei tällainen voi olla sattumaa!!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Ajaa narsistiseen ajatusmaailmaan toimiessaan, sinusta tulee kuin jumala. ”Epäonnistuessasi” sitten taas järkyttäviin itsesyytöksiin, koska ”on omaa syytäsi” kun vedät puoleesi negatiivisia asioita, ajaa toksista positiivisuutta, jota ei ole olemassakaan. Kyllä, se toimii oikeasti, mutta kaikella on hintansa..

Vierailija
62/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Ajaa narsistiseen ajatusmaailmaan toimiessaan, sinusta tulee kuin jumala. ”Epäonnistuessasi” sitten taas järkyttäviin itsesyytöksiin, koska ”on omaa syytäsi” kun vedät puoleesi negatiivisia asioita, ajaa toksista positiivisuutta, jota ei ole olemassakaan. Kyllä, se toimii oikeasti, mutta kaikella on hintansa..

Outo vastakommentti. Ihan kuin ei saisi kokeilla asioita, koska ne voivat herättää epäilyksiä? Nuo asiat on selvitettävissä ja ymmärrettävissä. Tai ne pitää itselleen uskottavalla tavalla jäsentää. Ja kun tätö on 10+ vuotta harrastanut, ovat ylläolevat kysymykset epärelevantteja.

Ja ei, en ole koskaan pitänyt itseäni jumalana. Tiedostan oikein hyvin, ettei elämä eikä kuolema ole minun vetovoimani piirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo vastakommentti. Ihan kuin ei saisi kokeilla asioita, koska ne voivat herättää epäilyksiä? Nuo asiat on selvitettävissä ja ymmärrettävissä. Tai ne pitää itselleen uskottavalla tavalla jäsentää. Ja kun tätö on 10+ vuotta harrastanut, ovat ylläolevat kysymykset epärelevantteja.

Ja ei, en ole koskaan pitänyt itseäni jumalana. Tiedostan oikein hyvin, ettei elämä eikä kuolema ole minun vetovoimani piirissä.

En kieltänyt kokeilemasta. Varoitin oman kokemukseni pohjalla mitä tämä rummutettu vetovoiman laki voi ihmisen psyykelle saada pahimmillaan aikaan. Ihmisellähän on vapaa tahto tehdä asioita, mutta kehoitan jokaista itsenäiseen ajatteluun. Virta voi viedä mennessään. Otetaanpa nyt vaikka vetovoiman laki taikka sosiaalinen media esimerkkeinä. Itsekkyyteen ja itsensä rummuttamiseen nuo johtaa ja ihmiset voivat enenevissä määrin pahoin sen kaiken pinnan, kiillon ja materialistisen ajatusmaailman takana. Mielenterveysongelmat ja yksinäisyys ovat noista hienoista narsismin kukkasista huolimatta kovassa nosteessa. Wonder why.. Hienoa jos sinä olet tyytyväinen elämääsi eikä ole vaikuttanut sinuun negatiivisesti, mutta toisenlaisiakin tarinoita on näistä nähty, valitettavasti.

Vierailija
64/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan järkyttävän itsekeskeistä höpöhöpöä. Oikeasti positiivisuuden voima perustuu siihen, että toiset ihmiset reagoivat siihen positiivisuuteen vastaavasti, mikä voi kumuloida enemmän onnistumisia. Mistään ajatuksen voimalla tapahtuvista onnistumisista ei ole kyse.

Vierailija
65/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 2 työpaikkaa ja sitten yrittäjäksi.

Valitettavasti en pystynyt noudattamaan lakia jatkuvasti.

Toivottavasti jaksan kokeilla uudestaan.

Muutokset tapahtuu hitaasti, n 6 kk on ihan normaali aika

Vierailija
66/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aivan järkyttävän itsekeskeistä höpöhöpöä. Oikeasti positiivisuuden voima perustuu siihen, että toiset ihmiset reagoivat siihen positiivisuuteen vastaavasti, mikä voi kumuloida enemmän onnistumisia. Mistään ajatuksen voimalla tapahtuvista onnistumisista ei ole kyse.

Olet oikeassa. Ei tässä pelkästään ajatuksen voimalla toimitakaan.

Vierailija
67/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Ei tässä pelkästään ajatuksen voimalla toimitakaan.

Niin, ja samahan se, mikä on toimintamekanismi. Olkoon vaikka positiivisuus. Kunhan se toimii.

Vierailija
68/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman lakia harjoittaessa on hyvä myös pitää mielessä se, MIKSI haluaa manifestoida kyseisen asian elämäänsä. Otetaan helppo ja havainnollinen esimerkki: parisuhde. Kovin moni ei pysähdy miettimään sitä, minkä vuoksi parisuhteen haluaa. Haluaako tuntea olevansa rakastettu? Seksikäs? Kokea ainutlaatuinen yhteys toisen ihmisen kanssa? Seuraa päiviin?

Taustalla vaikuttavat motiivit nimittäin vaikuttavat siihen, miten helppo oman toiveen on manifestoitua. Joskus voi käydä niinkin, että syvempiä motiiveja ja sitä perimmäistä tunnetta kaivellessa huomaakin, että ei välttämättä tarvitse esim. parisuhdetta siihen, että voi tuntea olonsa seksikkääksi tai että olisi vähemmän yksinäinen. Tämä ei missään nimessä tarkoita sitä, etteikö parisuhdetta saisi haluta manifestoida. Totta kai saa. Joissain tapauksissa niille omille syvimmille toiveille ja tarpeille vaan saattaa löytyä jokin vielä paremmin natsaava muoto.

Manifestoinnista ja tunteista puheen ollen: älä ikinä, siis ikinä, manifestoi tietoisesti mitään silloin, jos olet ahdistunut, pelokas, ärsyyntynyt tai muuten negatiivisessa mielentilassa. Saatat toki saada haluamasi asian mutta se ei ole todennäköisesti lainkaan sellainen, jollaisena sen olet kuvitellut. Esimerkiksi jos yrität manifestoida sitä parisuhdetta ahdistuksesta käsin, saatat sellaisen saada mutta sellaisen henkilön kanssa, joka ei kunnioita sinua, on mustasukkainen ja jonka kanssa kemianne eivät pidemmässä juoksussa sovikaan yhteen. Toisin sanoen: manifestoit ahdistusta aiheuttavan parisuhteen.

Toisaalta olen itse huomannut, että negatiivinen tunnetila kyllä estää tehokkaasti asioiden manifestoitumisen, kuten myös alitajunnan negatiiviset uskomukset. Esimerkiksi en itse ole vielä onnistunut manifestoimaan onnellista parisuhdetta, koska minulla on vielä pari sitkeää rajoittavaa uskomusta sitä blokkaamassa. Olen siis keskittynyt näiden uskomusten "metsästämiseen" ja siihen, miten lähtisin muovaamaan niitä mielekkäämpään ja minulle edullisempaan suuntaan.

Vierailija
70/71 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vetovoiman lakiin liittyvä ansa, johon sekä minä itse että monet muut ovat astuneet, on tämä: yritetään manifestoida jotain asiaa siksi, että päästään sitä kautta näyttämään tai todistamaan muille jotain. Esimerkiksi:

"Haluan manifestoida uuden BMW:n, jotta ihmiset uskoisivat minun olevan varakas."

"Haluan manifestoida miehen, jotta voin todistaa muille, etten ole mikään luuseri vanhapiika."

"Haluan manifestoida kymmenen arapapukaijaa keskelle Rovaniemen kylmintä talvea, jotta voin todistaa ihmisille, että vetovoiman laki toimii!"

Tämä ei toimi kahdestakaan eri syystä. Ensiksikin et toivo ja halua tätä asiaa sen itsensä vuoksi, vaan ainoastaan sen takia, että voit vakuuttaa muut sen kautta omasta paremmudestasi/taitavuudestasi/kelpaavuudestasi/jne. Toiseksi: et koskaan pysty vakuuttamaan mitään täydellisesti kaikille ihmisille. Aina löytyy skeptikoita ja dissaajia, jopa siinä tapauksessa, että saat manifestoitua ne arapapukaijat Rovaniemen talviseen keskustaan ;) Et voi vaikuttaa kuin omiin uskomuksiisi ja niiden kautta omaan todellisuuteesi, joten ole tarkka siinä, kuinka paljon annat ympäristön niihin vaikuttaa.

Vierailija
71/71 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi