Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait viimeksi secret law of attraction-periaatteella?

Vierailija
20.07.2020 |

Halusin yhden puseron mutta rahaa oli loppukuuksi vain välttämättömään. Kirjoitin varmaan joka päivä paperille haluamani ja nyt yhdellä hiiren klikkauksella voitin satasen lahjakortin! Saan hoidettua lahjakortilla välttämättömät ja omilla rahoilla saan sen puseron. Että näin. Ei tällainen voi olla sattumaa!!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin alitajunnan uskomuksiin on myös suorempi tie kuin niiden muuttaminen, joka voi olla vuosikausien terapiaakin vaativa homma. Monissa magiaperinteissä on rituaaleja ja käytäntöjä, joilla on tarkoitus nimenomaan saada aikaan tila, jossa alitajunta on vastaanottavainen, jossa sen normaalit ajattelumallit ja vastustus ohitetaan, ja istuttaa tahdottu asia sellaisella hetkellä mieleen. Itse olen käyttänyt ns. sigilejä, ja orgasmin hetki on minulla helpoin jolloin alitajuntaan saa huomaamatta menemään tavaraa ilman vastustusta. https://lonerwolf.com/sigil-magic/

Vierailija
42/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa tolla MITÄÄN! Ei toimi! Tosin tiedän syynkin sille, alitajuinen arvottomuuden tunne jonka mukaan en ansaitse mitään. Olen julman narsistin lapsi ja julmasti ja rakkaudettomasti kohdeltu ja tästä tämä johtuu.

Vaikke teen kaiken ns oikein (juuri kuten ap ja enemmänkin) niin mitään tulosta ei tule. En saa ALItajuntaa muutettua itse. En vaan osaa. Ei auta vaikka hoen että ansaitsen vaurautta ja hyviä asioita.

Youtubesta katsoinkin jonkun salaisuus-videon ja siinäkin oli että alitajunta estää sen toimimisen. Kukaan joka olisi osannut muuttaa piilossa olevia alitajunnan uskomuksia? Miten onnistuit?

Tästä ei aina vetovoiman lain harjoittajien keskuudessa puhuta - koska joidenkin mukaan kaiken on oltava aina niin "positiivista" - mutta sinun tapauksessasi suosittelisin ensin sitä, että päästät kaiken sen vihan, mitä tunnet tuota narsistivanhempaasi kohtaan, valloilleen. Sitä en suosittele, että esim. käyt päästämässä hänet päiviltä tai aloitat mustamaalauskampanjan häntä kohtaan, koska silloin joudut hyvin todennäköisesti itse vaikeuksiin ja täten uhrina olemisen kokemus vain voimistuu. Sen sijaan voit vaikka paiskoa nyrkkeilysäkkiä ja kuvitella tämän henkilön siihen tilalle, tai kirjoittaa äärimmäisen julmia kirjeitä, jotka voit lopuksi rituaalinomaisesti repiä tai polttaa, kuvitellen kyseisen henkilön menevän siinä samalla.

Tällä tavoin et luo lisää vihaa vaan sen sijaan puhdistat omaa sieluasi vanhasta, mukanasi kantamasta vihasta. Koska et tee mitään konkreettista häntä satuttaaksesi, sinun ei tarvitse pelätä sitä, että karma tulee ja puraisee sinua persuuksista ;) Nämä ovat sinun tunteitasi, sinun kokemuksiasi ja on sinun hyvinvointisi kannalta ehdottoman tärkeää, että työstät ne sellaiseen muotoon, etteivät ne enää estä sinua. Yleensä sellainen välinpitämätön "ei hitto, en jaksa enää tätä raivoamista, nyt jotain muuta mukavampaa tilalle pliis" -tunne on merkki siitä, että lukot ovat aukeamassa ja voit alkaa ottaa askelia parempien uskomusten omaksumiseen.

Jos ihminen on masentunut, ei usko itseensä tai tuntee itsensä arvottomaksi, niin affirmaatiot yleensä vain pahentavat oloa. Pahimmillaan sellaisten hokeminen voi alkaa kuulostaa siltä, että vähän niin kuin v-ttuilisit itsellesi. Jotta saavuttaisit sen tilan, missä voit istuttaa positiivisia uskomuksia alitajuntaasi, on sinun otettava ensin muutamia väliaskelia sinne päästäksesi. Masentuneisuus/arvottomuuden tunne - viha - välinpitämättömyys - uteliaisuus - toiveikkuus - ilo/inspiraatio - aito usko siihen, että voit saada haluamasi ja että ansaitset sen. Tällainen on aika tyypillinen polku monilla sellaisilla manifestoijilla, joilla on taustallaan omanarvontunteen puutetta, traumoja, masennusta tmv.

Jos haluat ja se tuntuu aidosti hyvältä, YouTubesta löytyy Solfeggio-taajuuksia, joiden kuuntelemisella voit virittää alitajuntaasi siihen, että se on valmiimpi vastaanottamaan positiivisia uskomuksia. Mikään pikalääke se ei tietenkään ole mutta olen mm. itse huomannut, että niiden säännöllinen kuuntelu tuo sellaisen tietyllä tapaa kevyemmän ja luottavaisemman olon. Ja käyväthän ne myös rentoutusäänitteestäkin :)

Tunteiden muuttamisesta erinomainen kirja on Lastenlääkäri Susanna Purra Kadotettu yhteys. Hän ei puhu vetovoimasta, mutta kaikki tiet vievät roomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin alitajunnan uskomuksiin on myös suorempi tie kuin niiden muuttaminen, joka voi olla vuosikausien terapiaakin vaativa homma. Monissa magiaperinteissä on rituaaleja ja käytäntöjä, joilla on tarkoitus nimenomaan saada aikaan tila, jossa alitajunta on vastaanottavainen, jossa sen normaalit ajattelumallit ja vastustus ohitetaan, ja istuttaa tahdottu asia sellaisella hetkellä mieleen. Itse olen käyttänyt ns. sigilejä, ja orgasmin hetki on minulla helpoin jolloin alitajuntaan saa huomaamatta menemään tavaraa ilman vastustusta. https://lonerwolf.com/sigil-magic/

Kiitos! Vaikutti mielenkiintoiselta! T. Se narsistin lapsi alitajunnan väärillä uskomuksilla

Vierailija
44/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset aina hurahtaa tällaiseen höpöhöpö huuhaahan?

Koska naiset on epäloogisempia ajattelutavoiltaan kuin miehet, tämä siis keskimäärin. Poikkeuksia tästä ovat autismin kirjoilla olevat naiset, joilla tutkimusten mukaan on miehisemmät eli loogisemmat aivot.

Vierailija
45/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hassu juttu mutta toimi :) katsoin joskus jotain videota, missä kaunis nainen tokaisi että "Hot girls are hot because they decide to be one". Aloin ajatella itsestäni positiivisesti, ja huomasin miten metsä vastaa miten huudetaan. Ole. Saanut kommentteja miten olen sädehtivämpi, ja kysellään olenko rakastunut.

Vierailija
46/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset on epäloogisempia ajattelutavoiltaan kuin miehet, tämä siis keskimäärin. Poikkeuksia tästä ovat autismin kirjoilla olevat naiset, joilla tutkimusten mukaan on miehisemmät eli loogisemmat aivot.

Miehet tekee tätä koko ajan, mutta eivät ehkä nimeä toimintaansa mitenkään. On esimerkiksi tutkittu että työelämässä miehet paisuttelevat omia saavutuksiaan, eivät vähättele itseään ja etenevät tällä tyylillä nopeammin kuin naiset. Kun uskoo pystyvänsä pystyy.

Vierailija
47/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia menee sinne, minne ajatus menee.

Olin kiitollinen, että minulla on hyvä kauppa lähellä, 

ja se purettiin ja rakennettiin kaksi kertaa suuremmaksi.

Prosessi kesti vuoden. 

Sattumaa tai ei, näin tuuppaa usein käymään.

Vierailija
48/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Vetovoiman laki toimii loogisilla ihmisillä ehkä paremmin, koska ne systemattisesti tavoittelevat samaa asiaa. Epälooginen poukkoilee, eikä tiedä, mitä tahtoo, ja siksi ei saakaan sitä.

Minun aviomieheni on loistoesimerkki siitä, miten vetovoiman laki toimii. Olen oppinut paljon häneltä, miten pitää ajatella ja miten toimia. Hänellä on esim. Tavoittelevansa auton kuva kännykän taustakuvana, Mutta jos nyt kysyisin häneltä asiaa, niin hän sanoisi ”mikä ihmeen vetovoiman laki”?

Vierailija
49/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hassu juttu mutta toimi :) katsoin joskus jotain videota, missä kaunis nainen tokaisi että "Hot girls are hot because they decide to be one". Aloin ajatella itsestäni positiivisesti, ja huomasin miten metsä vastaa miten huudetaan. Ole. Saanut kommentteja miten olen sädehtivämpi, ja kysellään olenko rakastunut.

Mä opin tämän nuorena äidiltäni joka oli nuorena jonkin sortin seurapiirikaunotar. Itse koin murrosiässä alemmuutta ulkonäöstäni ja valitin äidilleni etten varmaan saa koskaan edes ketään miestä, kun on kauneusvirheitä sekä kropassa että naamassa niin paljon. Äiti antoi juuri tuon saman neuvon. Kertoii että kun hän nuorena lähti kutsuille, hän toki meikkasi ja pukeutui hyvin, mutta hänen erityisase olin, että hän ajatteli: "minä olen tämän paikan kaunein nainen, katsokaa kaikki".  Ajattelin ensin että tosi tyhmää, toki se toimiii jos on oikeasti kaunis mutta ei toimisi kaltaisellani rumiluksella. Kokeilin jossain vaiheessa kumminkin ja se oikeasti toimi, sain ensi kertaa miehiltä huomiota ja flirttiä.

Vierailija
50/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä opin tämän nuorena äidiltäni joka oli nuorena jonkin sortin seurapiirikaunotar. Itse koin murrosiässä alemmuutta ulkonäöstäni ja valitin äidilleni etten varmaan saa koskaan edes ketään miestä, kun on kauneusvirheitä sekä kropassa että naamassa niin paljon. Äiti antoi juuri tuon saman neuvon. Kertoii että kun hän nuorena lähti kutsuille, hän toki meikkasi ja pukeutui hyvin, mutta hänen erityisase olin, että hän ajatteli: "minä olen tämän paikan kaunein nainen, katsokaa kaikki".  Ajattelin ensin että tosi tyhmää, toki se toimiii jos on oikeasti kaunis mutta ei toimisi kaltaisellani rumiluksella. Kokeilin jossain vaiheessa kumminkin ja se oikeasti toimi, sain ensi kertaa miehiltä huomiota ja flirttiä.

Karismallaei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa. Ja karisma on se, mikä vetää ihmisiä puoleensa.

Vierailija
51/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mitään taikuutta ole.

Ei olekaan, vaan huuhaata. Vrt skientologia.

Vierailija
52/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin varsin harmitonta huuhaata. Ei ole mitään lahkoa johon pitäisi sitoutua, ei sääntöjä miten elää, voi uskoa hengellisistä asioista mitä haluaa. Pahinta mitä voi tapahtua on että toteaa että ei toimi, jonkun aikaa kokeiltuaan. Ei se pieni tuhlattu aika niin paha juttu ole.

Vierailija
53/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin varsin harmitonta huuhaata. Ei ole mitään lahkoa johon pitäisi sitoutua, ei sääntöjä miten elää, voi uskoa hengellisistä asioista mitä haluaa. Pahinta mitä voi tapahtua on että toteaa että ei toimi, jonkun aikaa kokeiltuaan. Ei se pieni tuhlattu aika niin paha juttu ole.

Eikä kukaan edes pyydä maksua neuvoista, eli ilmaiseksi saa kaiken tiedon.

Vierailija
54/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan, että se loogisuus voi nimenomaan toimia sua vastaan. Kun ajattelet loogisesti se on hyvä silloin kuin sun tarvitsee tehdä esimerkiksi budjettia, mutta se oikea luovuudesta vastaava aivopuolisko nimenomaan on se, jonka täytyy tavallaan saada yliote tuosta vasemmasta aivopuoliskosta. Vasta silloin ihminen pystyy toimimaan kaiken potentiaalisuutensa mukaan. Esim. munkit käyttävät meditoinnissa mantroja, joilla ne 'turruttavat' tuon vasemman aivopuoliskon, ja pystyvät täten pääsemään käsiksi erilaisiin tietoisuuden tiloihin, jossa pystyvät mm. sietämään normaali ihmisille aivan liian korkeita ja matalia lämpötiloja todella pitkiä aika. Tuo samankaltainen aivotoiminnan muutos tekee myös manifestoinnin helpommaksi. Tämän vuoksi meditointi on yksi parhaista asioista mitä voit tehdä Law of Attractionin suhteen.

Vierailija
55/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työpaikan..tuntuu uskomattomalta.

Vierailija
56/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain työpaikan..tuntuu uskomattomalta.

Onnea! Millä tavoin sait työpaikan manifestoitua?

Vierailija
57/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes meditoida. Istuin jossaki lattialla silmät kiinni ja mietin mitä vttua tässä pitäis tapahtua, heitin patjat seinille ja paiskoin ovia loppuillan.

Vierailija
58/71 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestaan ketjun nyt ylös

Vierailija
59/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran

Vierailija
60/71 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon tähän, mutta en ymmärrä enkä osaa tehdä sitä. Siis miten ihmeessä se toimii? Ajattelen unelmien miestä ja seuraavana iltana sellainen tulee baarissa viereeni istumaan? Olenhan minä ajatellut elämäni aikana kaikenlaista, enkä ole silti saanut mitään taianomaisesti, vaan joko sattumalta tai itse hankkien (jos asiaan on voinut itse vaikuttaa).

Unelmiensa miehen löytänyt toteaa: itselläni kyse oli ainakin siitä, että edellisen eron jälkeen tein paljon pohdintoja, mikä meni aiemmassa suhteessa pieleen, mitkä asiat olivat kiinni omasta toiminnastani ja mitkä asiat kumppanissa sopisivat yhteen paremmin. Tiesin, millaisessa suhteessa haluan olla ja millaisen ihmisen kanssa tämä voisi onnistua (luonteeseen liittyen). Kun sitten tapasin nykyisen mieheni, tiesin heti mikä on vähemmän tärkeää ja mikä on niin erityistä, etten löydä sitä kenestäkään muusta. En pidä tätä taikuutena, mutta toisaalta meillä on niin erikoisia samankaltaisuuksia, että välillä alan epäillä josko kuitenkin.

Monen ongelma esim. deittaillessa tuntuu olevan juuri se, ettei tunnisteta hyvää sen osuessa kohdalle vaan pelätään, että jotain vielä parempaa menee ohi, vaikkei edes tiedetä mitä se parempi olisi. Vetovoiman laissa on kyse juuri siitä, että kun tietää mikä tekee onnelliseksi ja mitä tarvitsee, on herkempi huomaamaan elämän eteen tuovat mahdollisuudet. Niitä on nimittäin oikeasti paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi