Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lukenut Hesarin aborttitarinat

Vierailija
06.06.2013 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ymmärrystä, mutta minäkin jäin kaipaamaan tarinoista sellaista naista, joka ei kadu eikä sure aborttia jälkeenpäin. Heitäkin kumminkin on ja paljon.

Vierailija
22/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat naisille susia. Tämä aborttikeskustelu on siitä oiva esimerkki. Ollaan kyllä tuomitsemassa heti toisen ihmisen tekemiset ja itse ollaan niin tekopyhiä, että. Riittäisii kuin kukin hoitaisi ihan itse omat asiansa ja sillä selvä. Kunhan tekee itse kuten itse oikeaksi kokee niin hyvä niin. Toistaiseksi abortti on laillisesti sallittu, joten kullakin ihmisellä on oikeus se tehdä pohtien vain miten sen itse sisimmässään kokee. Ja varmasti jokainen teistä tuntee lähipiiristään jonkun abortin tehneen, ei se niin harvinaista ole. Aika moni on siihen jostain syystä päätynyt ja tuskin ottaa sitä tavaksi. Annettakoon jokin erehdys ihmiselle elämässä anteeksi, ehkä me niistä opimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:39"]

Tiedoksesi: Kaksinaismoralismi on sitä, että samaan asiaan liittyen yhdelle ihmisryhmälle on eri käyttäytymissäännöt kuin toiselle. Ei sitä, että sama ihminen muuttaa mieltään.

Eli jos vaikka valkoisille naisille olisi sallittua haluta raskautta yhdessä vaiheessa ja aborttia toisessa ja mustille ei, kyseessä olisi kaksinaismoralismi.

[/quote]

No kyllä siinä ottamassani mies ja steri -esimerkissä oli kyse mielipiteen muuttamisesta.

Tilanne on epäreilu. Tullaksesi vanhemmaksi (vastoin tahtoasi) ehkäisyn täytyy pettää vain kerran. Pysyäksesi lapsettomana ehkäisyn täytyy toimia joka kerta. On paljon helpompi napsahtaa vahingossa vanhemmaksi kuin pysyä lapsettomana.

Mieti nyt jos lapsen saadaksesi joutuisit joka onnistumaan joka kuukausi ja yksi epäonnistunut kuukausi ja et koskaan voisi hankkia lasta.

Vierailija
24/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on tosiaan oikeus muuttaa mieltään. Siinä ei ole kyse kaksinaismoralismista.