Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas Jenni Pääskysaari ja Vappu Pimiä änkevät mukaan

Vierailija
06.06.2013 |

Tånään julkistettiin uudet tanssii tähtien kanssa kasvot ja keitä siellä onkaan! Pimiä juontajaksi ja Pääskysaari tuomaristoon! todella ärsyttävää!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne euroviisujuontajat ois ollut loistava valinta!

Vierailija
2/17 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 02:59"]

Ne euroviisujuontajat ois ollut loistava valinta!

[/quote]

Mäkkäri rules!!! Siin vois vetää pari vaik ripaskaa tangona ja Mäkkäriltä heruis tuomarina kymppejä, kunhan naispuolisko ois muodollisesti pätevä kissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, eiköhän se ole tuotantopuoli joka haluaa päästä helpolla ja ottaa varmat ja vanhat tv-kasvot. Riskiähän se olisi kokeilla jotain uusia ja vähän tuntemattomampia ja toisaalta ovat tehneet kanavalle jo entuudestaan paljon, joten jonkinlainen kohtuullinen soppari palkkioista ym. on varmaan tehty kyseisten juontajien kanssa.

Vierailija
4/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olisin niin toivonut Ellan jatkavan, en jaksa kuunnella Vappua.

Vierailija
5/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi kattoa.

Vierailija
6/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy taas tehdä niin, että tallennan ohjelman ja sitten pikakelaan Vapun ja Jennin osuudet, niin ei tarvitse kuunnella niitä. Näin tein silloinkin, kun Vappu oli viimeksi ja olen tehnyt melkein aina sen ei-asiantuntijatuomarin kohdalla. Splashissäkin rupesin ohittamaan Rosa Meriläisen ja Janne Katajan kommentit, niin ohjelmasta tuli ihan katsottava.

Vierailija
7/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3:n luottokasvot

Vierailija
8/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Joka tuutista aina samat naamat. Enkä tykkää kummastakaan yhtään.

Vierailija
9/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, väkisin änkeävät, varmaan Maikkarilta kukaan ei ole heitä sinne pyytänyt.

Vierailija
10/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä niin ärsyttää, että tarvii tallentaa ensin ja sitten pikakelata? Mutta siis itse ohjelma on niin hyvä, että pitää tallentaa ja katsoa?

Heh :) mä ymmärrän, että joku ärsyttää joskus, mutta ihan vauhkon kuulloista käytöstä täällä!

Vierailija
11/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:47"]

Mikä niissä niin ärsyttää, että tarvii tallentaa ensin ja sitten pikakelata? Mutta siis itse ohjelma on niin hyvä, että pitää tallentaa ja katsoa?

Heh :) mä ymmärrän, että joku ärsyttää joskus, mutta ihan vauhkon kuulloista käytöstä täällä!

[/quote]

Katson nykyään melkein kaiken tallennuksesta. Voi kelata ohi mainoksetkin. Lisäksi ohjelman voi laittaa paussille vaikka puhelimen soidessa. ohis

Vierailija
12/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:48"]

[/quote]

Katson nykyään melkein kaiken tallennuksesta. Voi kelata ohi mainoksetkin. Lisäksi ohjelman voi laittaa paussille vaikka puhelimen soidessa. ohis

[/quote]

Ihan tavallista noin... huoh mutta pointti sivalsi lujaa ohi, eikä ensimmäistä kertaa :)

Vierailija
13/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et sitten tunnistanut tarkoituksellista liioittelua...

Vierailija
14/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Vierailija
15/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kasvot on jo aika kuluneet. Maikkarilla ei mitään riskinottohalua, joten pelataan näillä samoilla pärstillä ohjelmasta ohjelmaan. Surullista, koska maassa olisi PALJON uusia naamoja, jotka pesisi nämä kikattelijat mennen tullen. En varmaan katso ohjelmaa. Onneksi voi valita.

Vierailija
16/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heidät on hyväksi havaittu ja pyydetty. Muuten mikä on Vappu Pimiän miehen koulutus??

Vierailija
17/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääskysaari on hyvä toimittaja mutta Pimiä turhanpäiväinen käkättävä chattijuontaja johon olen totaalisen kyllästynyt. Pärstä joka paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme