Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee suhteesta, jossa mieletön magnetismi?

Vierailija
14.01.2013 |

Olen tuntenut erään miehen jo toista vuotta, treffeillä emme ole käyneet. En tiedä miksi, mutta vetovoime oli heti ensi katseesta. Eikä ota laantuakseen. Mies hakeutuu nykyään joka palaverissa seuraani ja arvelen, että treffit ovat entistä lähempänä. Muutkin huomaavat vetovoiman.

En tiedä, onko mies parisuhteessa, sormusta ei ole. minä en ole. Sittenhän se selviää.

Onko jollain ollut tällaista? Jos molemmat ovat olleet vapaat, mitä siitä on koitunut?

Kyselen, koska tällainen magnetismi on pelottavaa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuoden ihana avioliitto.

Vierailija
2/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh.

Vierailija
4/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan koko suhde, 3 vuotta ja rapiat, on ollut joko silkkaa autuutta yhdessäolosta ja kahdenkeskisestä ajasta, tai kärsimystä erossa olosta. Ja ristiriitaa, kun elämässä pitää olla muutakin, ja oikeasti haluaisi vain olla kaksin.

Nyt mies sai tarpeekseen, ei jaksa enää ikävöintiä ja ristiriitaa. Minä olen hajalla ja saan fyysisiä vierotusoireita. Emme ole katkaisseet yhteyttä kokonaan, mutta nytkin odotan kun miehestä ei ole kuulunut melkein viikkoon.

Se on valtava voima, veti meidät väkisin yhteen. Saa nähdä, erottaako myös.

Vierailija
5/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sull eon sanottu? Puhutko töissä noin avoimesti magnetismistasi? =)

Vierailija
6/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset kaksi aivan mahdottoman ihania, intohimoisia, rakastavia ja läheisiä.

Viimeiset kolme vuotta yritimme hyväksyä sen, että olimme hyvin erilaisia. Joten ne olivat rikkovia, repiviä, riitaisia, kamalia ja pettyneitä.

Lopulta emme enää kestäneet suhdetta joka oli intohimoinen ja repivä vuorotellen.

Löysin miehen, jota rakastan tasaisesti ja jonka kanssa keskustella ja sopia.

Ajattele seurustelevasi italialaisen kanssa. Kun rakastetaan, luut rutisee. Kun vihataan, kipot lentelee.

Vierailija
7/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sull eon sanottu? Puhutko töissä noin avoimesti magnetismistasi? =)

Mutta kerran kun juttelimme,niin kolmas ihminen huomasi tuijotuksemme. Ja lähin työkaverini aina virnuilee minulla, kun mies tulee.

Ap

Vierailija
8/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme lopulta jaksaneet sillä intohimojen vuoristoradalla.

Vierailija
9/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei ole italialaistyyppinen, vaan pidemminkin pidättyväinen luonne. Ja minä ole rauhallinen tyyppi, en ole koskaan pitänyt itseäni intohimoisena ihmisenä.

Vierailija
10/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei ole italialaistyyppinen, vaan pidemminkin pidättyväinen luonne. Ja minä ole rauhallinen tyyppi, en ole koskaan pitänyt itseäni intohimoisena ihmisenä.

Tyttö hyvä, sä et tiedä magnetismista edes alkukirjainta!

Vierailija
11/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö hyvä, sä et tiedä magnetismista edes alkukirjainta!

En ole sanonut mitään intohimosta, vaan puhun magnetismista. On kuin näkymätön voima vetäisi meitä puoleensa. Minä en ole ennen tällaista kokenut.

Tytöksi minua tuskin voienää kutsua. Olen 44 v.

Vierailija
12/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aiemmin ihastukseni ovat laantuneet kaveruudeksi oikeastaan aika pian tutustumisen jälkeen. Nyt tämä vain paisuu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi