Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde pitkään vankilassa olleen ja nyt vapaalla ja päidekuntouksessa

Anki
20.07.2020 |

Hei, olen tavannut 3 kk sitten miehen joka oli juuri päässyt vankilasta 4 vuoden tuomiolta ja kertoi olevansa päideriippuvainen ,mutta ollut 1 vuoden kuivilla, hän käy päihde kuntoutuksessa ja kova tahto päästä kuntoon. Olen ehkä itsekäs ja tavallaan todellakin ymmärrän hänen näkökulmansa tähän asiaan. alkuun meni kivasti vietettiin paljon aikaa yhdessä ja meillä oli tosi kivaa..nyt jokin muuttui hän ollut kk tosi etäinen nähdään noin kerran viikossa.hän sanoo et se ryhmä menee nyt kaiken edelle ja hän haluaa olla vapaa ajankin muiden kuntoutujien knassa koska siellä saa tunteen että hän onnistuu tässä joo ymmärrän..onko tälläistä suhdetta järkeä jatkaa kun ollaan niin eri vaiheissa elämässä itse teen kovasti töitä ja on vakituinen työpaikka..arvostan ihan koti iltoja työpäivän jälkeen hän ei oikein koko ajan pitää vaan mennä ja olla tekemistä..tylsistyy äkkiä ym.. Hän ei ole enään laittanut minua millään tavalla etusijalle ja sanoikin että en olekaan ja jos se ei mua haittaa niin sitten on turha jatkaa jos en jaksa odottaa että se kuntoutus on ohi,ymmärrän senkin,mutta entä sen jälkeen? Jatkuuko homma samana? Ja hän varmasti nyt haluaa elää vapauttaan ja mennä ja olla ,mutta silti hän sanoo että olen hänelle tärkeä eikä hän muita tässä katsele..mulla ei ole mitn kokemusta asiasta tai ihmisistä ylipäätään ketkä tälläsessä on niin kysymyksiä on herännyt paljon..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mennyt ekat kolme vuotta vankilassa jos on käyttänyt aineita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän