Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, jotka käytte mieshierojalla (ov)

Vierailija
06.06.2013 |

Voitteko väittää, että siinä ei olisi mitään seksuaalista?  Mitä olette mieltä että eikö hieroja kuitenkin jotain seksuaalísta ajattelee?

Minusta hierontaan liittyy aina seksuaalisuus tai ainakin silloin, jos vartalo jota hierotaan on hyväkuntoinen.

Riippuu kyllä siitä mieshierojastakin. JA TÄMÄHÄN ON TABU! SIIS IHAN SELVÄ TABU ELI OLKAA REHELLISIÄ! Elkää sanoko sitä mikä yleensä lausutaan julki.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:51"]

Tuntuu että AP yhdistää kosketuksen seksuaalisuuteen. Et varmaankaan harrasta kamppailulajeja tai jotain muuta harrastusta jossa ollaan toistuvasti lähikontaktissa tai "iholla" toiseen ihmiseen, ilman mitään seksuaalista?

[/quote] Ehkä tämä on totta. En tiedä miksi näin on ja onko siinä sitten mitään väärää? Muistan, että minua esim. alkoi panettamaan aina imettäessä (oksitosiini + nännin kosketus, rentous, rauhallisuus...olosuhteet). En todellakaan ole niin sairas, että vauvasta niin ajattelisin...Mutta ehkä se kokonaistilanne siis rauhallisuus ja nuo muut sulussa mainitut kiireen keskellä sai sen olon tulemaan..

Tuosta imetyksestä on kyllä niin pitkä aika, että en ole tuosta ihan varma mutta muistelen noin.

Kamppailulajeja olen harrastanut lapsena. Toisaalta voin olla muutenkin normaalia herkempi sille että tulee seks.ajatuksia mieleen.

ap

[/quote]

Näin se ap paljastui mieheksi :) Imetyksen muistaa koko elämänsä, muistaa sen pingotuksen tunteen rinnoissa ja kivun, ja muistaa myös sen että rintojen tyhjenemisessä ei ole mitään eroottista tunnetta mukana, se on vain samanlainen helpotuksen tunne kuin täyden virtsarakon tyhjeneminen. Omista imetysajoistani on jo 15 vuotta ja imetin vain yhtä lasta 6kk ajan, mutta tunteen saa palautettua elävästi mieleen milloin tahansa. Vain provomies kirjoittaa "en muista enää".

[/quote] Hah hah, jos sinä et olisi aivoton kana niin ymmärtäisit lukemasi! Minähän sanoin että en ole ihan varma mielikuvastani tuon suhteen, että alkoiko tehdä mieli siinä yhteydessä seksiä. Enkä muista imetyksestä muuta kuin, että toisesta rinnasta imetin enemmän ja epäilen sen synnyttäneen kokoeron ja sen että se oli IHANAA. Kas, kun ei kaikki ihmiset ole erilaisia.

Sitä paitsi, ajattelen mitä ajattelen, en usko että olisin mitenkään yliseksuaalinen. ap

Vierailija
2/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:29"]

jos kävisin jossain himpampula-hieronnassa ja olisi mieshieroja niin totta, ottaisin vähän outona..

[/quote] Siis minkä ottaisit outona? ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt vuosia mieshierojalla, eikä se todellakaan ole mikään seksuaalinen akti. Sitä minä en tiedä, mitä hän ajattelee, mutta käytös on täysin ammattimaista.

Minä en myöskään käy siellä saadakseni seksuaalisia palveluja, vaan hierottavana.

Vierailija
4/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:51"]

Tuntuu että AP yhdistää kosketuksen seksuaalisuuteen. Et varmaankaan harrasta kamppailulajeja tai jotain muuta harrastusta jossa ollaan toistuvasti lähikontaktissa tai "iholla" toiseen ihmiseen, ilman mitään seksuaalista?

[/quote] Ehkä tämä on totta. En tiedä miksi näin on ja onko siinä sitten mitään väärää? Muistan, että minua esim. alkoi panettamaan aina imettäessä (oksitosiini + nännin kosketus, rentous, rauhallisuus...olosuhteet). En todellakaan ole niin sairas, että vauvasta niin ajattelisin...Mutta ehkä se kokonaistilanne siis rauhallisuus ja nuo muut sulussa mainitut kiireen keskellä sai sen olon tulemaan..

Tuosta imetyksestä on kyllä niin pitkä aika, että en ole tuosta ihan varma mutta muistelen noin.

Kamppailulajeja olen harrastanut lapsena. Toisaalta voin olla muutenkin normaalia herkempi sille että tulee seks.ajatuksia mieleen.

ap

[/quote]

Näin se ap paljastui mieheksi :) Imetyksen muistaa koko elämänsä, muistaa sen pingotuksen tunteen rinnoissa ja kivun, ja muistaa myös sen että rintojen tyhjenemisessä ei ole mitään eroottista tunnetta mukana, se on vain samanlainen helpotuksen tunne kuin täyden virtsarakon tyhjeneminen. Omista imetysajoistani on jo 15 vuotta ja imetin vain yhtä lasta 6kk ajan, mutta tunteen saa palautettua elävästi mieleen milloin tahansa. Vain provomies kirjoittaa "en muista enää".

[/quote] Hah hah, jos sinä et olisi aivoton kana niin ymmärtäisit lukemasi! Minähän sanoin että en ole ihan varma mielikuvastani tuon suhteen, että alkoiko tehdä mieli siinä yhteydessä seksiä. Enkä muista imetyksestä muuta kuin, että toisesta rinnasta imetin enemmän ja epäilen sen synnyttäneen kokoeron ja sen että se oli IHANAA. Kas, kun ei kaikki ihmiset ole erilaisia.

Sitä paitsi, ajattelen mitä ajattelen, en usko että olisin mitenkään yliseksuaalinen. ap

[/quote] siis samanlaisia. ap

Vierailija
5/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:50"]

33, no en minä silleen varsinaisesti kiihotu, mutta ne ajatukset tulevat mieleen. kuten uimarantakin on sellainen paikka.

AP

[/quote]

Ja kostuihan mun pimppa lastakin imettäessä ja kun ostan baanaaneja kaupasta, saan melkein ORKUN, NAM. 

ap

Vierailija
6/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä kuvitella että hyvännäköiset mieshierojatkin kohtaavat työssään jonkin sortin seksuaalista häirintää, kun ämmillä pyörii Reginan novellit päässä.

Vierailija
7/57 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tainneet ymmärtää lukemaanne kun syyllistätte minua kaikesta mahdollisesta yliseksuaalisuudesta. Tämä on ihan normaalia niin kauan kuin minun ajatukseni pysyvät pääni sisällä. Tajuatteko, että asia ei vaikuta toimintaani millään tavalla eikä näy ulospäin millään tavalla!

Seksielämäni on ihan normaali; elän parisuhteessa ja seksiä on muutaman kerran viikossa.

Ja olen jo myöntänyt, että tein aloituksen väärään sävyyn, mutta olen kyllä muulata netistä saanut tukea ajatuksilleni. Muutamat ovat tässäkin ketjussa kirjoittaneet, että ei varmaan tavatonta.

AP

Vierailija
8/57 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni on hieroja ja kyllä ihan oikeasti ap.n tyylisiä naisia käy siellä seksuaalista häirintää harrastamassa. 

Joku Yksinkertainen tollo ihastuu hierojaan ja onpa jopa riesankin saanut, mistä meinasi poliisiasia tulla, kun mielenterveysongelmainen nainen riisui pikkarit pois ja yritti saada seksiä. Kun ei onnistunut, oli alkanut soitella kotiin vaimolle yms.

Tilanne laukesi, kun mimmi meni psykoosiin ja hoitoon.

Eli kyllä ap.n kaltaisia asiakkaita on, jotka miettii koko hierontasession ajan naimista. Kuulemma hierojalle kovin kiusallista, koska he tekevät työtä. Ja ihan oikeasti, ei kuulemma kauheasti kiihota keski-ikäisten naisten läskisiä perseitä ja piriformiksia hieroa.

Vierailija
9/57 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaan kumpi oli ensin, muna vai kana? Jos seksuaalisia ajatuksia tulee, mieleen niin kyllähän se tilanne tai mieshieroja on jollakin tavalla kiihottava. Miksi muuten tulisi seksi mieleen?

[/quote]  En tarkoita nyt hierontatilannetta, mutta eikö teille siis saata seksi tulla muuten vaan mieleen, ilman varsinaista kiihottavaa tilannetta?

ap

Vierailija
10/57 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa oksitosiinista: http://fi.wikipedia.org/wiki/Oksitosiini

ap

Vierailija
11/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Onneksi sinä et ole ryhtynyt mieshierojaksi, gynekologista puhumattakaan.

Vierailija
12/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:42"]

No huh huh. Onneksi sinä et ole ryhtynyt mieshierojaksi, gynekologista puhumattakaan.

[/quote] Joo olen ihan nainen ja arvasinhan minä että täällä tulee tätä "mistä ääneen puhutaan" -sopaa. Minä hierottavana ainakin ajattelen (tai pikemminkin en voi olla ajattelematta seksiä), jos mies hieroo.

ap

Vierailija
13/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pannu mun hierojaa.

Vierailija
14/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:45"]

[/quote] Joo olen ihan nainen ja arvasinhan minä että täällä tulee tätä "mistä ääneen puhutaan" -sopaa. Minä hierottavana ainakin ajattelen (tai pikemminkin en voi olla ajattelematta seksiä), jos mies hieroo.

ap

[/quote]

Ja jos sinä ajattelet, niin kaikkien muidenkin naisten täytyy ajatella myös tai muuten valehtelee ja asia on tabu?

Vierailija
15/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:47"]

Mä oon pannu mun hierojaa.

[/quote] En kylllä ihan näin pitkälle menevää toimintaa tarkoittanut. Ihan niitä tapahtumia, jotka pysyvät pään sisällä, eivätkä näy millään tavalla! No ehkä pienenä kostumisena, jos niitä ajatuksiaan ei pidä koossa! Täten mieshierojakankin pitää hallita ajatuksensa ettei mitään näkyvää tapahdu.

ap

Vierailija
16/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luottohierojani on isäni tuttava, iältään lähemmäs 60v. Voin vannoa ja vakuuttaa, ettei tähän hierontatilanteeseen sisälly mitään seksuaalista ajattelua tai toimintaa.

En kyllä missään tapauksessa haluaisi hierottavaksi itseni ikäisen (ja komean) mieshierojan vastaanotolle. Vaikka en itse seksuaalista vetoa hierojaan tuntisikaan, tuntisin olon epämiellyttäväksi enkä varmaan pystyisi rentoutumaan riittävästi.

Vierailija
18/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan naisena (40 v) voin sanoa, että en ole koskaan kostunut kenenkään mies- tai naishierojan käsittelyssä ja myös heidän puoleltaan hieronta on aina - kun olin nuori ja nätti ja nyt kun en enää ole - ollut asiallista ja ammattimaista.

Vierailija
19/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:45"]

ap

[/quote]

Ja jos sinä ajattelet, niin kaikkien muidenkin naisten täytyy ajatella myös tai muuten valehtelee ja asia on tabu?

[/quote] Hei, sinä itse hyökkäsit kimppuni aivan kuin minä olisin väärin ajatteleva. Eli kumpiko aloitti? Ensiksi minä kysyin, että ajatteleeko kukaan muu näin? Tällä palstalla sen voi helposti anonyymina sanoa, eikö? En minä nyt tällaista alkaisi kavereiltani kysyä, mutta jotenkin tuntuu että ei tämä kovin tavatonta ole.

Vierailija
20/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monesti tulee käytyä mieshierojilla eikä mun mielestä siinä ole mitään seksuaalista. Työtänsähän he vain tekevät. Ehkä nämä mun hierojat eivät vain ole mun tyyppisiä, että minkäänlaisia kaksimielisiä ajatuksia pystyisi siinä hierontatilanteessa syntymään. Ja ehkä mun paikat on vaan niin jumissa, että niiden avaaminen on se tapahtuman pääpointti.

Seksuaaliset ajatukset taitavat olla ihan ap:n ja muiden kaksimielisten hierottavien omien päiden sisällä. Miksi siis projisoida omia tuntemuksiaan koskemaan koko tilannetta? Ota vastuu omista ajatuksistasi ja kehitä niitä sen sijaan että lakkaisit olettamasta, mitä muut voivat ehkä ajatella.