Siis mitä sontaa tämä postin uusi kotiinkuljetus on?
Viime viikon keskiviikkona sain tekstarin että tulossa kotiinkuljetus lähiarkipäivinä klo. 8-16. Tai voin vaihtaa kuljetuksen vietäväksi suoraan postiin tai antaa luvan että sen voi jättää oventaakse (Juu, kerrostalossa kätevää hei).
Odotin torstain ja perjantain lähetystä (onneksi on loma). Nyt tänään aamulla kävin kaupassa, eli olin hetken pois kotoa. Nyt tuli tekstari että lähetys on noudettavissa postista. 🤬 Kukaan ei ole soittanut tai yhtään mitään, meillähän on kerrostalossa ovikoodikin eikä sieltä sisälle pääse ellei kysy koodia. Siis mitä p*skaa tälläinen nyt taas on?!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: Posti-Ei-Ole-Sama-Asia-Kuin-Matkahuolto.
Moikka!
Ei niin. Matkahuolto toimittaa paketit sinne mihin ne on tilattu.
Aiemmin tuli viesti, että paketti on tulossa tiistaina. En ollut varma, että oliko tuo arvio vai varma tieto. Nyt sitten puhelin soi ehkä 2 sekuntia enkä ehtinyt vastaamaan, vaikka puhelin oli viereisellä pöydällä. En soittanut takaisin, koska kukaan järkevä ihminen ei soita takaisin tuntemattomiin numeroihin nykypäivänä, koska voivat mennä maksullisiin huijausnumeroihin, etenkin jos puhelin on soinut selvästi niin lyhyen ajan ettei oikeasti edes yritetty tavoittaa henkilöä tai huomattiin että väärä numero.
Oma moka tosin siinä mielessä että olin unohtanut ovipuhelimen pois päältä. Se olisi tietenkin ollut päällä, jos minulle olisi tullut eilen asianmukaisesti ilmoitus että pakettini ollaan tuomassa minulle tänään. Eipä tullut, joten ovipuhelin oli kiinni. Niitä meinaan painellaan huvikseen, joten en pidä sitä koskaan päällä ellen tiedä että joku on tulossa.
Valitus lähtee menemään illalla postille, kunhan pääsen töistä.
Yleensäkin pakettien lojuminen rappukäytävissä on vaarallinen juttu. Siihen on hyvä kompastua etenkin hätätilanteissa, eikä se muutenkaan ole turvallista, olipa kyse kerrostalosta tai okt:sta.
Jos mahdollista, valitsen matkahuollon nykyään. Useimmiten nopeampi, eikä paketteihin tehdä lajittelussa reikiä (tai missä vaiheessa tehnevätkin, mulle ihan sama, rikkovat ehyet paketit.) Idiootit postin johdossa!
Ollut aina tuollaista, sillä erotuksella, että joskus on soitettu kun taas joskus ei, eli liian hankalaa ja riippuu jakajasta, en tilaa kotiin, haen itse kun sopii.
Mulla on toiminut aina hyvin! Soittavat yleensä noin tuntia ennen kuin ovat tulossa ja annan yleensä luvan jättää oven taakse jos ei mitään kovin arvokasta. Hienosti on aina jätetty seinää vasten tms eikä vaan dumpattu tielle.
Tvtä kun olivat tuomassa niin sain sovittua että tuo ruokatuntini aikana ja kantoi sen vielä kanssani sisälle asti.