Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et ole lihonut aikuisiällä, minkä ikäisenä huomasit että miesten kiinnostus väheni? Vai onko se aina lastensaanti joka vaikuttaa vaikkei lihoisi?

Vierailija
20.07.2020 |

N39

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähentynyt. Lapsiakin on muutama. 

N42

Vierailija
2/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheni 35 alkaen, 40 v käytännössä loppui täysin. Lapsia minulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaaksi asti miehet katsoivat aina ensin minua, sitten vasta muita naisia. 36-vuotiaana ensimmäisen kerran vastaantuleva mies katsoi ensin edellä kulkevaa nuorempaa naista! Se oli ihana tunne. Vapauttavaa. Mutta 39-vuotiaana minulta kysyttiin kyllä vielä paperit kaupassa, kun ostin siiderin.

Vierailija
4/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan vielä vähentynyt,

N45

Vierailija
5/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loppunut lastensaantiin, eikä lihomiseen, olin milffi. Mutta vaihdevuosiin loppui. Kropasta tuli tasapaksu pökkylä. Tai jostain ne miehet sen älysi.

Vierailija
6/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähentynyt. Joka kerta kun on viihteellä olisi vientiä. Ei siinä, kivaahan se on. Vaikka onkin kaksi lasta ja sama mies pian 20 vuotta.

N38

Vierailija
7/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta kummastakin eli 35-vuotiaana kukaan ei katsonut ja olinkin kyllä melkoisen tuhdissa kunnossa. Katseet oli siis vähentyneet tasaisesti sen mukana kun painoa tuli (bmi oli lopulta päälle 30) Sitten tein elämäntapamuutoksen terveyssyistä ja pikkuhiljaa painon pudotessa muutuin taas näkyväksi. Se on muuten oikeasti hurja ero ja tuntuu ihan tyhmältä, koska sama tyyppihän mä kokoajan olen ollut. No anyway, nykyisin bmi on 23 ja melkein on kiusallistakin saada näin paljon katseita/huomiota, koska en sitä tosiaan mitenkään enää kaipaa vaan viihdyn paremmin kuin hyvin sinkkuna. Se aika oli ja meni kun parisuhdetta ja lapsia olisin halunnut.

N43

Vierailija
8/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vielä pari tuntia sitten sain osakseni hieman liiankin pitkän katseen lenkillä ollessani ;-)

N40+

Vierailija
9/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähentynyt, kun sitä ei ole ikinä ollutkaan. Olen ollut vastenmielinen aina, oli paino mitä vaan.

Vierailija
10/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole mikään omanarvon mitta miesten kyttäilyt

Vierailija
11/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36-vuotiaaksi asti miehet katsoivat aina ensin minua, sitten vasta muita naisia. 36-vuotiaana ensimmäisen kerran vastaantuleva mies katsoi ensin edellä kulkevaa nuorempaa naista! Se oli ihana tunne. Vapauttavaa. Mutta 39-vuotiaana minulta kysyttiin kyllä vielä paperit kaupassa, kun ostin siiderin.

36-vuotiaaksi asti miehet katsoivat aina ensin minua, sitten vasta muita naisia 🤣🤣🤣🤣 aavistuksen verran pahemmat psykoosit siellä.

Vierailija
12/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne lapsetkin vaikuttavat enemmän tai vähemmän, kaikki miehet eivät halua sekaantua lapsikuvioon. Sekin on eri asia, onko lapsia yksi vai seitsemän ja minkäikäisiä. Kyllä itseäkin vähän arveluttaa nämä seuranhakijat, joilla on alle vuoden ikäisiä vauvoja. Pahimmat tapaukset ovat vielä raskaana edelliselle kaverille!

Vierailija
13/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36-vuotiaaksi asti miehet katsoivat aina ensin minua, sitten vasta muita naisia 🤣🤣🤣🤣 aavistuksen verran pahemmat psykoosit siellä.

Et usko vai, no se on sinun oma ongelmasi.

Vierailija
14/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias ja kroppa tosi kovassa tikissä. Ikä näkyy kyllä sitten senkin edestä naamasta ja se kyllä karkottaa tehokkaasti :) Mulle käy usein lenkillä niin, että ohiajava auto hiljentää reilusti mun kohdalla ja kun näkee naaman, kaasuttaa nopeasti pois paikalta :D Tätä tapahtuu siis oikeasti todella usein, ihan huvittaa. Olen kyllä ihan onnellisessa parisuhteessa, että sinänsä ei ole haku päälläkään niin ei väliksi.

Vierailija
15/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42, minulla on kaksi lasta. En tiedä, mitä tarkoitat miesten kiinnostuksella. Mistä voin tietää, onko joku ollut kiinnostunut minusta? En käy iskubaareissa, enkä ole koskaan käynyt, joten näistä en tiedä. Mutta töiden ja harrastusten parissa on ollut miehiä, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta.

Tosin en ole koskaan, nuorempana enkä nyt, miettinyt sitä, kuinka paljon miehet ovat kiinnostuneita. En ole itse ollut koskaan erityisen kiinnostunut miehistä, sukupuolena - vain hyvin harvoista yksilöistä. Ja minulle on aina ollut aika samantekevää, ovatko miehet kiinnostuneita vai ei. Tämä ei tarkoita, että aihe pelottaisikaan tai että olisin jotenkin estoinen - ei, vaan en vaan ole kiinnostunut. Laittaudun kyllä ja tykkään näyttää hyvältä, eikä minua se haittaa, jos joku katselee, mutten kiinnitä itse asiaan huomiota.

Vierailija
16/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui noin kolmekymppisenä.

Olen nyt 50

Vierailija
17/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähentynyt.

Vierailija
18/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähentynyt, päinvastoin. Ylimääräiset kilot eivät ole koskaan itseäni häirinneet, se joka minun kiloni ottaa henk.koht loukkauksena, niin se on hänen ongelmansa.

Vierailija
19/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähentynyt kun sitä ei ole koskaan tullutkaan. Aina olen ollut normaalipainoinen, pitkähiuksinen, ja vähintään perusnätti. En ymmärrä miten muka toisilla sitä huomiota tulee ovista ja ikkunoista! Nettitreffeilta saan seuraa erittäin helposti, joten ei ole ulkonäöstä kiinni - kai mulla on tiedostamattani resting bitch face karkottamassa miehiä livenä 🤷‍♀️.

N40

Vierailija
20/36 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te muut oikein tiedätte, onko joku mies kiinnostunut teistä? Useinhan ihmiset eivät oikeastaan näytä kiinnostustaan, ainakaan mitenkään avoimesti. Vai tulkitsetteko jokaisen satunnaisen katseen ja ohimenevänkin kanssakäymisen kiinnostukseksi? Itselleni on joskus käynyt niin, useammankin kerran, että olen itse jutellut jonkun miehen kanssa ihan vaan vaikka työkaverina/kaverina, ja sitten jossain vaiheessa onkin käynyt ilmi, että mies on ollut kiinnostunut. Mutta en minä tätä ollut mistään huomannut, vaikka varmaan kiinnostunut mies oli minua sitten katsellutkin.

Sitten taas jossian kaupassa, kaupungilla tms en usko kenenkään oikeasti olevan kiinnostunut. Siellä ne "katseet" voivat ihan hyvin olla vain sitä, että joku ajatuksiinsa uppoutunut tyyppi nyt vaan hajamielisenä seuraa katsellaan jotain silmiin osuvaa. Tai sitten katselee joo, muttei erityisen kiinnostuneena. Kaikki katseleminen ei aina tarkoita kiinnostusta.