Mikä olisi oikea ja toimiva tapa, jolla ohjailla naista, joka ei aina osaa tehdä asioita, niinkuin parasta olisi
Eli ihan perus naispuolisesta 24v (kaveri)naisesta kyse, ja siitä, että tuntuu että hän on jotenkin tuuliajaolla, eikä ymmärrä omaa parastaan, mitä elämänvalintoihin, tulee. Luonteeltaan hän on jotenkin sen sorttinen, että mikään suora ohjaaminen, oli se sitten verbaalista, tai fyysistä, ole tuottanut, tulosta... Olemme tunteneet useamman vuoden, ja mielestäni olemme hyviä ystäviä, mutta viime aikoina, olen huomannut pientä, etääntymistä, mikä ei ole hyvä tälle naiselle, koska muita oikeita ystäviä hänellä, ei liiemmin ole.
Kommentit (7)
Annat ihmisparan ihan itse miettiä mikä on hänelle parasta ja keskityt itse ohjailemaan omaa elämääsi.
Uskot ilmeisesti provosi lähtevän paremmin lentoon kun ripottelet sen päälle reilusti pilkkuja.
Anna toisen olla. Kirjoitustyylistäsi päätellen sinä et ole parasta mahdollista seuraa hänelle.
Ainoastaan vanhempien tehtäviin kuuluu ohjailla alaikäisen lapsen elämää, muiden on valitettavasti saatava tehdä virheensä itse.
Kuka määrää, mikä kenellekin on parasta?
Huokaus. Sinä tarvitset terapiaa.