Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysähdyin tavallisen kaupan murohyllylle. Hirveä määrä SUKLAAmuroja! Millainen ihminen syöttää lapselleen

Vierailija
20.07.2020 |

suklaamuroja? Niitä oli kokonainen hylly. Terveellisempiä muroja ei siinä kaupassa pahemmin ollutkaan. (Ei ollut megamarket). Koska noita on myytävänä, se tarkoittaa, että niitä ostetaan.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitkä asiallinen kommenttini "julkaistaan vasta hyväksymisen jälkeen" eli ei koskaan. 😐Kun taas tuo peräruiske kommentti seisoo tuossa edellä🤔

Sinulla on ollut siellä joku kielletty sana.

Vierailija
22/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitkä asiallinen kommenttini "julkaistaan vasta hyväksymisen jälkeen" eli ei koskaan. 😐Kun taas tuo peräruiske kommentti seisoo tuossa edellä🤔

Ei niitä julkaista koskaan jos tulee se teksti. Sillon kannattaa mennä back-näppäimellä takaisin tekstiinsä ja etsiä, onko siinä jotain palstan kiellettyjä sanoja.     Ne voi joko poistaa tai esim. välilyönneillä tehdä sellaiseksi ettei automatiikka tunnista sanaa, esim. pakol ainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syötän! Enkä koe yhtään huonoa omatuntoa. Keski-Euroopassa mm. aamiainen on AINA makea. Ja terveitä ihmisiä sielläkin kasvaa. Itse asiassa terveempiä kuin Suomessa.

No niinpä tosiaan, Saksassa aina jotain Nutskupaahtoleipää tai suklaacroissantia. Ja vähemmän tosiaan näkyy selkeästi ylipainoista jengiä kuin täällä kaurapuuron ja ruisleivän Onnelassa. Mulla on aina aamupalalla makeita, suklaata, keksiä, tai jotain tiramisutyylistä jälkkäriä.

Toisaalta taas esim Ranskassa, jossa vedellään myös nutellacroisantteja, on ongelmana sisäelinten ympärille kerääntyvä rasva. Se ei näy ulospäin, mutta on ilmeisesti vaarallisempaa, kuin meidän omat löllyläskit.

Vierailija
24/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita ihmishirviöitä tuollaiset, siitähän on tulossa 4D-dokumenttikin, "Suklaamurovanhemmat".

No joo, itse söin lapsena paljon muroja mutta aikuisena en ole niihin koskenut eikä oma jälkikasvu ole jotenkin koskaan innostunut niistä. Olen luullut että murot ovat enemmän entisten sukupolvien juttu, mutta kaipa niitä edelleen syödään kun kaupoissa niitä on hyllyt täynnä. Kaipa sitä synkempiäkin lapsuuksia voi olla.

Vierailija
25/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frouvat menevät nyt kiltisti riviin nelinkontin, ottavat maitoperäruiskeen ja coco popsit perään, hetki ravistellaan ja sitten annetaan laulaa. Bon appetit!

Hieman sairasta ehkä kurlata muroja hanurissa? Suolen herkkä biomi kärsii.

Vierailija
26/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla omassa lapsuudessa sokerimurot, ranskanleipä nutellalla ja o’boy sokerikaakao olivat ihan perusaamupala. En kyllä omalle lapselle syöttäisi säännöllisesti, herkkuna ehkä sillon tällöin. Tosiaan ihmetyttää jos vanhemmat tänä päivänä tarjoavat moista aamupalapöydässä päivittäin tai lähes päivittäin.

Vierailija
27/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ihminen ei syö eikä syötä lapselleen sokerimuroja kuin ehkä kerran vuodessa. Hyi olkoon. Pelkkää sokeria ja tyhjiä hiilareita.

Vierailija
28/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ollut siellä joku kielletty sana.

Ei ole voinut olla! Ihan normaalia tekstiä kirjoitin, ei kirosanoja tms. En ymmärrä. Mutta miksi esim. joku voi parasta-aikaa terrorisoida palstaa noilla idioottialoituksillaan, kysyn vaan minä?!

Vierailija
29/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpit päässeet vissiin joukolla vapaalle tänään.

Vierailija
30/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöpit päässeet vissiin joukolla vapaalle tänään.

Tai ovat joukolla joutuneet töihin, missä pää ei kestä jos ei koko ajan räplää älykännykkää... Tämä palsta lienee hyväksyttävämpi paikka kärähtää työnantajan ajan tuhlaamisesta kuin esim. Facebook tai Twitter.

Vierailija
31/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suklaamuroja kun niitä saa kilon laatikossa. Ja onhan ne hyviä. Kun alkaa olla perheellä kokoa niin ärsyttää ne pienemmät laatikot.

Ei niitä jokapäivä syödä, kuten ei muitakaan herkkuja.

Vierailija
32/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset maissihiutaleet yms. vanhat perusmurot näyttävät olevan paljon terveellisempiä kuin sokeria täynnä olevat "fitness-murot". Ihan sama syötkö suklaa- vai fitnessmuroja tai Kelloggsin sokerikuorrutettuja Frostieseja.

Vierailija
33/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaamurot, esim. cocopopsit, ei ole sen kummempia ravintosisällöltään kuin riisimurotkaan. 

Vierailija
34/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen. Maailmassa on jatkuva nälänhätä ja täällä hyllyt notkuu kymmeniä tuhansia myyntiartikkeleita, jotka ovat ihan turhia.

Vierailija
35/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Coco popsit on ihan parhaita!

Vierailija
36/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä siihen pysähdyit? En minä jää töllistelemään tuotteita ,joita en aio ostaa.

Vierailija
38/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ne vanhemmat lapsilleen syöttää. Edesvastuutonta touhua.

Vierailija
39/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pitää saada namia. Ei muuten meidän Kerkko-Marjaanat pysy tyytyväisinä.

Vierailija
40/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen murovalikoima on supertylsä ja toistuva; miljoona eri variaatiota suklaamuroista, sitten kourallinen ns. terveysmuroja luokkaa talkkuna (en nyt muista tuotenimeä) ja loput jenkki-importteja, niistäkin ne tylsimmät (esim. Fruits Loopsien värit ovat hailakat ja epäkiinnostavat vrt. alkuperäiset, Kelloggsin variety-pack maksaa 6-7€ kun sen oikea hinta olisi n. 3 dollaria jne.). Olisi sitten vaikka rehellisesti ns. lasten herkkumuroja oma settinsä, samoin aikuisten "terveysmuroja". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi