Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysähdyin tavallisen kaupan murohyllylle. Hirveä määrä SUKLAAmuroja! Millainen ihminen syöttää lapselleen

Vierailija
20.07.2020 |

suklaamuroja? Niitä oli kokonainen hylly. Terveellisempiä muroja ei siinä kaupassa pahemmin ollutkaan. (Ei ollut megamarket). Koska noita on myytävänä, se tarkoittaa, että niitä ostetaan.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön ne kyllä itse.

Vierailija
2/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin 50+v aikuinen syön niitä ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että niitä lapselle syötettäisiin? Herkkusuut aikuiset syövät itse.

Kuka syöttää lapselleen mitään muroja.

Vierailija
4/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syötän! Enkä koe yhtään huonoa omatuntoa. Keski-Euroopassa mm. aamiainen on AINA makea. Ja terveitä ihmisiä sielläkin kasvaa. Itse asiassa terveempiä kuin Suomessa. Mun lapset ei sitten puolestaan syö karkkia ollenkaan eivätkä muutenkaan napostele. Ja ovat normaalipainosia. 

Millainen ihminen on tuomitseva ja kirjoittelee tällaisia aloituksia tänne :D

Vierailija
5/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän ostaakin muroja. En ole varmaan 15 vuoteen syönytkään. Mitkä olisivat hyviä? Siis maukkaita, terveellisyydestä nyt viis.

Vierailija
6/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei suklaamurot nyt niin kamala asia ole.

Vierailija
7/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syötän! Enkä koe yhtään huonoa omatuntoa. Keski-Euroopassa mm. aamiainen on AINA makea. Ja terveitä ihmisiä sielläkin kasvaa. Itse asiassa terveempiä kuin Suomessa.

No niinpä tosiaan, Saksassa aina jotain Nutskupaahtoleipää tai suklaacroissantia. Ja vähemmän tosiaan näkyy selkeästi ylipainoista jengiä kuin täällä kaurapuuron ja ruisleivän Onnelassa. Mulla on aina aamupalalla makeita, suklaata, keksiä, tai jotain tiramisutyylistä jälkkäriä.

Vierailija
8/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan joskus vähän kuin herkuksi. Joskus ostan itsellenikin esim. croisantin aamuksi ja syön sen hillon kanssa. Nuo herkkumurot kestää pari päivää, jonka jälkeen on taas tavalliset aamiaiset. Ei tämä elämä kuule ihan niin vakavaa ole, eikä terveys lopu satunnaiseen herkkuun.

Vierailija
9/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta kaakaokin paha asia?

Kaakaojauhetta niissä suklaamuroissa usein on, ei ”suklaata”.

Vierailija
10/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka sunnuntai

Vierailija
11/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasta pitää syöttää, niin ei sille mitään muroja syötetä. Jos syö itse, niin sitten murot on ok.

Vierailija
12/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan niitä Frosties-muroja. Söin pitkälti lapsuuteni ja nuoruuteni erilaisia sokerimuroja aamiaiseksi. Kuitenkin minusta tuli ihan hyvinvoiva ja normaalipainoinen ihminen. Pärjäsin kulkaa jopa urheilussa, mutta niinhän ne murot mainoksen mukaan teki. Muistatteko? "peliin tiikerin tuot"

Vierailija
13/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Kaikki murot ja myslit on marsunruokaa. Onneks nuo lapsetkaan ei niitä ikinä hingu.

Vierailija
14/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan. Olen tottunut makeaaan aamupalaan ja siihen, ettei siitä ole ihmiselle mitään haittaa, kunhan makeaa ei kokonaisuudessaan päivän aikana syö liikaa. Olen normaalipainoinen vaikka tavallisin aamiaiseni on kermavaahdolla ja hillolla/nutellalla täytetty croissant - ne suklaamurot on kevytvaihtoehto ;)

Vierailija
15/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset saa lomilla aamiaiseksi halutessaan suklaamuroja. Eivät ole yhtäön epäterveellisempiä kuin muutkaan sokeria sisältävät murot tai muromyslit.

Ap hyväksyy ilmeisesti vai sokerittomat lesemurot.

Vierailija
16/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ja ilman huonoa omaatuntoa. Lapset terveitä ja normaalipainoisia. Juovat myös kaakaota. Eineksiä ei syödä koskaan sen sijaan, mutta en tuomitse niitä jotka syövät. Sokeri, suola ja rasva ei ole mitään myrkkyä kun ruokavalio on tasapainoinen. Lapset tykkää suklaamurojen lisäksi yhtälailla ruisleivästä, puurosta, kalasta ja kasviksista joten en ole keksinyt tehdä ongelmaa yksistä muroista.

Vierailija
17/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kammottaa ihmiset jotka suhtautuu lasten syömiseen noin tiukkapipoisesti. Anoppi on tuollainen. Saa slaagin kun näkee jonkun oboy -purkin pöydässä ja yrittää tyrkyttää lapsille kaakaota joka on tehty leivontakaakaosta. 😂 Lapsemme on hoikkia ja terveitä hampaita myöten. Lapsuuden ei kuulu olla mikään hiton kaalisoppadieetti. Ymmärrän jos lapsella paino nousee, että joka päiväiset pullat poistuu saatavilta, mutta ei se sokeri nyt mitään myrkkyä ole. Sillä minäkin olen 80-luvulla kasvanut.

Vierailija
18/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ja ilman huonoa omaatuntoa. Lapset terveitä ja normaalipainoisia. Juovat myös kaakaota. Eineksiä ei syödä koskaan sen sijaan, mutta en tuomitse niitä jotka syövät. Sokeri, suola ja rasva ei ole mitään myrkkyä kun ruokavalio on tasapainoinen. Lapset tykkää suklaamurojen lisäksi yhtälailla ruisleivästä, puurosta, kalasta ja kasviksista joten en ole keksinyt tehdä ongelmaa yksistä muroista.

Tästä tuli mieleen kaverini, jonka lapset ei saa syödä hilloa, kun siinä on sokeria. Einespizzoja ja muuta höttöä vetävätkin sitten joka päivä.

Vierailija
19/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön itse, helposti energiaa aamuun, kun maha ei kestä kovin raskaita aamiaisia.

- 40-v. mies

Vierailija
20/58 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitkä asiallinen kommenttini "julkaistaan vasta hyväksymisen jälkeen" eli ei koskaan. 😐Kun taas tuo peräruiske kommentti seisoo tuossa edellä🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä