Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koen tulleeni raiskatuksi, en uskalla kertoa koska..

Vierailija
05.06.2013 |

Noin vuosi sitten ystävämies harrasti seksiä kanssani vaikka kieltäydyin ja yritin vastustella. En uskaltanut laittaa kunnolla vastaan. Päätin että sen yön jälkeen en ole missään tekemisissä ko. ihmisen kanssa. Parin päivän päästä ilmoitti että hänellä on klamydia ja jouduin itse aika sotkuun koska olen allerginen klamydian hoidossa käytettävälle yleisimmälle antibiootille. Asia hoitui ja jotenkin nykyäänkin olen tekemisissä joskus silloin tällöin kyseisen miehen kanssa. Suostun kuitenkin tapaamaan häntä aina vain yleisillä paikoilla tai niin että muitakin on paikalla. 

Luin artikkelin jossa kerrottiin raiskauksista ja ne oli kuin suoraan oma kokemus. Nyt asia vaivaa minua päivittäin. Olo tuntuu vain pahenevan. Tiedän tämän miehen tehneen muillekin pahaa. 

Koska kyseessä on tuttava, pelkään että muut, yhteiset ystävämme saavat tietää jos teen ilmoituksen asiasta. En myöskään halua perheeni tietävän että minut on raiskattu.

Voiko asiaa hoitaa salassa?  Vai annanko asian olla ja yritän vain unohtaa. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 21:20"]

Noin vuosi sitten ystävämies harrasti seksiä kanssani vaikka kieltäydyin ja yritin vastustella. En uskaltanut laittaa kunnolla vastaan. Päätin että sen yön jälkeen en ole missään tekemisissä ko. ihmisen kanssa. Parin päivän päästä ilmoitti että hänellä on klamydia ja jouduin itse aika sotkuun koska olen allerginen klamydian hoidossa käytettävälle yleisimmälle antibiootille. Asia hoitui ja jotenkin nykyäänkin olen tekemisissä joskus silloin tällöin kyseisen miehen kanssa. Suostun kuitenkin tapaamaan häntä aina vain yleisillä paikoilla tai niin että muitakin on paikalla. 

Luin artikkelin jossa kerrottiin raiskauksista ja ne oli kuin suoraan oma kokemus. Nyt asia vaivaa minua päivittäin. Olo tuntuu vain pahenevan. Tiedän tämän miehen tehneen muillekin pahaa. 

Koska kyseessä on tuttava, pelkään että muut, yhteiset ystävämme saavat tietää jos teen ilmoituksen asiasta. En myöskään halua perheeni tietävän että minut on raiskattu.

Voiko asiaa hoitaa salassa?  Vai annanko asian olla ja yritän vain unohtaa. 

[/quote]

Lopeta nyt toi paskan jauhaminen. Kukaan ei olisi tekemisissä enään ihmisen kanssa joka olisi raiskannut hänet. Toiseksi kyllä tiedät heti onko sinut raiskattu vai ei. Jos "tajuat" sen myöhemmin niin se jo todistaa että sinua ei ole raiskattu.

[/quote]

mene lassukka pois tältä palstalta!

[/quote]

Lassukka, wt, wt, lassukka, wt, lassukka, lassukka, lassukka, wt, lassukka, wt, wt, wt, wt... Keksikää nyt edes lisää haukkumanimiä, jos niitä kerta on pakko koko ajan käyttää.

[/quote]

taisi kolahtaa :D LASSUKKA !!!! :D

Vierailija
22/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 23:15"]

Mitä kohtaa ap:n lauseesta "kieltäydyin ja yritin vastustella" et ymmärtänyt?

[/quote]

En ymmärrä tuota sanaa "yritin". Lisäksi en ymmärrä lausetta "En uskaltanut laittaa kunnolla vastaan.". Nämä synnyttävät ainakin minussa mielikuvan tilanteesta jossa nainen ei kunnolla vastustanut seksiä. Pelkkä kieltäytyminen ei itsessään tarkoita mitään. Sen voi sanoa liian hiljaisesti niin ettei mies tätä kuule ollenkaan. Tai viekoittelevasti jonka mies tulkitsee lähinnä yllykkeenä tyyliin "Ei pliis, lopeta senkin komea uros". AP:n pitäisi kertoa seikkaperäisemmin miten hän kieltäytyi, kieltäytyikö hän useaan kertaan ja millaisella äänensävyllä hän kieltonsa esitti.

[/quote]

Ja millä tavalla kuvittelet, että tilanteessa LAMAANTUNUT ihminen sanoo EI? Ehkäpä juuri sillä hiljaisella, tuskin kuuluvalla...? Ja kuitenkin täyttä totta tarkoittaen. Lamaantuminen ei koskaan ole myöntymistä, eikä kukaan välttämättä voi tietää, lamaantuisiko itse vaiko ei, ennen kuin tilanne on käsillä. Siksi tulisi ymmärtää, että ei on aina EI, ja sen pidemmälle ei jatketa.

Jos sitten joskus "ei" olikin tarkoitettu vain viekoittelevaksi lemmenleikiksi komealle uroolle, niin lemmenleikit voi aina aloittaa alusta kunhan asianlaita ja tarkoitus on molemmille selvä, ja siitä ollaan yhtä mieltä. Ei tulkinnanvaraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 23:15"]

Mitä kohtaa ap:n lauseesta "kieltäydyin ja yritin vastustella" et ymmärtänyt?

[/quote]

En ymmärrä tuota sanaa "yritin". Lisäksi en ymmärrä lausetta "En uskaltanut laittaa kunnolla vastaan.". Nämä synnyttävät ainakin minussa mielikuvan tilanteesta jossa nainen ei kunnolla vastustanut seksiä. Pelkkä kieltäytyminen ei itsessään tarkoita mitään. Sen voi sanoa liian hiljaisesti niin ettei mies tätä kuule ollenkaan. Tai viekoittelevasti jonka mies tulkitsee lähinnä yllykkeenä tyyliin "Ei pliis, lopeta senkin komea uros". AP:n pitäisi kertoa seikkaperäisemmin miten hän kieltäytyi, kieltäytyikö hän useaan kertaan ja millaisella äänensävyllä hän kieltonsa esitti.

[/quote]

Ja millä tavalla kuvittelet, että tilanteessa LAMAANTUNUT ihminen sanoo EI? Ehkäpä juuri sillä hiljaisella, tuskin kuuluvalla...? Ja kuitenkin täyttä totta tarkoittaen. Lamaantuminen ei koskaan ole myöntymistä, eikä kukaan välttämättä voi tietää, lamaantuisiko itse vaiko ei, ennen kuin tilanne on käsillä. Siksi tulisi ymmärtää, että ei on aina EI, ja sen pidemmälle ei jatketa.

Jos sitten joskus "ei" olikin tarkoitettu vain viekoittelevaksi lemmenleikiksi komealle uroolle, niin lemmenleikit voi aina aloittaa alusta kunhan asianlaita ja tarkoitus on molemmille selvä, ja siitä ollaan yhtä mieltä. Ei tulkinnanvaraa. 

[/quote]

Oikeudessa valitettavasti tämä kuitenkin tulkitaan niin, että jos nainen ei rimpuillut, raapinut, huutanut täytä kurkkua apua, kiljunut EI EI EI ym., niin mies ei voinut tietää, että nainen ei halunnut seksiä. Pelkkä vikinä ja vaikeroiminen eivät riitä selkeäksi viestiksi siitä, että nainen ei halua yhdyntää, varsinkin, jos alussa nainen on vain empinyt ja antanut miehen tehdä aloitteen ja esim. riisunut ilman vahvaa ja selvää kieltäytymistä. Ap:n ei kannata viedä asiaa oikeuteen, koska miestä ei missään nimessä tulla tuomitsemaan.

Ap:n ei kannata olla enää yhteydessä mieheen. Se pitää asiaa esillä koko ajan ja estää haavaa umpeutumasta. Sanoudu irti miehestä kokonaan. Ilmoita hänelle, että hän teki sinulle väärin ja että et pysty unohtamaan ja antamaan sitä anteeksi etkä sen vuoksi halua koskaan enää elämässäsi nähdä häntä. Kun pääset kokonaan eroon miehestä, aika parantaa haavat.

T: saman kokenut

Vierailija
24/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 16 vuotta ennenkuin tajusin tulleeni raiskatuksi - vasta sitten kun vastapuoli pyysi tekoaan anteeksi kaikkien näiden vuosien  jälkeen. Hän oli kärsinyt häpeää asiasta, meidän suuri rakkaussuhde loppui tuohon yöhön ja surin sitä vuosia:( Ei siihen sisältynyt väkivaltaa mutta asioita joihin en pystynyt vaikuttamaan ja joita en halunnut. Mies purki ikäväänsä ja turhautumsitaan minuun tavalla joka satutti ja omassa häpeässään sanattomana vielä hylkäsi viikon kuluttua. En ymmärtänyt eroa enkä näiden tekojen liittyvän toisiinsa ennenkuin otimme tämän puheeksi muutama vuosi sitten.

Mennyt on mennyttä ja rakkaus yhä tavallaan olemassa vaikka kummallakin on oma elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän