Edestä vai päältätäytettåvä pesukone? Perusteluja
Tilan puolesta käy kumpi vain.
Nyt on 20v vanha päältätäytettävä
Kommentit (33)
Edestä koska käytän kuivaavaa pesukonetta enkä ole nähnyt myynnissä kuin yhden päältätäytettävän kuivaavan. Lisäksi jos pyykkiä jossain vaiheessa alkaa lasten kanssa tulla niin paljon että tarvitsee kuivaavan koneen lisäksi kuivausrummun niin meille mahtuu ainoastaan päällekkäin, ei rinnakkain, (kuivaava kone) ja kuivausrumpu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten rummun SIVUSTA, ei edestä täytettävä.
Mutta täyttö tapahtuu koneen etupuolelta.
Kun menet autoon, onko se ovi auton edessä vai sivussa?
Ei kun mulla on päältä mentävä auto.
Olen 174 cm pitkä, joten minun ei tarvitse kurotella saadakseni pyykit pois päältä täytettävästä pyykkikoneesta. Varmaan lyhyemmillä voi olla hankalaa.
Edestätäytettävä, koska sen voi upottaa vaikka kaapistoon.
Meillä on kerrostaloasunto, rumpu ja pesukone vierekkäin kylppärissä, ja päällä on pöytä, jossa voi lajitella kuivat pyykit. Yllä on pari kaappia, jossa voi säilyttää kaikenlaista pesuaineista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Edestä, koska olisi kovin ikävää nostaa kuivausrumpu aina pois paikaltaan, kun haluaa laittaa pyykit koneeseen.
XD Mulla on päältä täytettävä pesukone, koska edelliseen asuntoon ei muuta mahtunut (40cm) ja kuivausrumpu on eteisessä. Ostan edestä täytettävän, kun tuo vanha kone hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko etuovesi talon sivussa? Avaatko jääkaapin kyljestä? Istutko pöytäsi vieressä?
On. En. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 174 cm pitkä, joten minun ei tarvitse kurotella saadakseni pyykit pois päältä täytettävästä pyykkikoneesta. Varmaan lyhyemmillä voi olla hankalaa.
Minä olen 160 cm enkä ole koskaan kokenut hankalaksi ottaa pyykkiä päältä täytettävästä koneesta. Kyykistely edestä täytettävän edessä olisi minusta paljon hankalampaa.
Edestä täytettävä. Paljon tukevampia yleensä. Päältätäytettävissä liian kapea rakenne ja painopiste liian ylhäällä - jymistävät ja jyristävät lingotessa kuin viimeistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun mulla on päältä mentävä auto.
Siis avoauto?
Päältä täytettävä. Omat kokemukseni edestä täytettävistä ovat sellaisia, että kun kyykistelet luukun edessä ja koitat vetää rummusta ulos vaikka t-paidan, samalla pari sukkaa pomppaa ulos ja putoaa lattialle. Päältä täytettävän kanssa ei ole ollut tätä ongelmaa, pitää pesuvatia tai puhtaan pyykin koria toisessa kädessä ja toisella kädellä kauhoo rummusta pyykit.
Pesutornin takia meillä on edestä täytettävä. Plussaa helposta täytöstä ja tyhjentämisestä, miinusta sen oven tiivisteiden putsaamisyarpeista. Päältä täytettävä on joskus ollut sen takia, että oli kapeampi.
Vierailija kirjoitti:
Päältä täytettävä. Omat kokemukseni edestä täytettävistä ovat sellaisia, että kun kyykistelet luukun edessä ja koitat vetää rummusta ulos vaikka t-paidan, samalla pari sukkaa pomppaa ulos ja putoaa lattialle. Päältä täytettävän kanssa ei ole ollut tätä ongelmaa, pitää pesuvatia tai puhtaan pyykin koria toisessa kädessä ja toisella kädellä kauhoo rummusta pyykit.
Jos sen edestä täytettävän kanssa laittaa puhtaan pyykin korin siihen luukun alle, niin miten ihmeessä saa pudotettua pyykkiä lattialle?
Onko etuovesi talon sivussa? Avaatko jääkaapin kyljestä? Istutko pöytäsi vieressä?