Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei prkl - miten ja mistä ostan bussilipun Helsinki-Tampere

Vierailija
05.06.2013 |

Ei herrajumala, missä vaiheessa niin yksinkertainen asia kuin yhden bussilipun ostaminen on tehty näin hankalaksi. Matkahuolto - en löydä sivuilta kuin jotain ladattavia sarjalippuja, eden edes aikatuluja. Täältä ne enne löytyivät. Googleen haku, tarjoaa Express-bussia - sivut kaatuvat. Onnista - ei kulje lauantaiaamuna ...

Eläköön yksityiset liikenteenharjoittajat, kilpailu ja kykenemättömyys asiakaspalveluun. Tämä on se syy, miksi Lontoon metro on surkea verrattuna Pariisin loistavaan.

'Niin ja minä taidan valita junan - vai osaako joku neuvoa mistä sen lipun ja aikataulut saa selville?.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuollon sivuiltahan noi aikataulut löytyy. Itse ostin Helsinki-Turku-lipun ihan bussista kuskilta. Automaatistakin varmaan saa sieltä bussiasemalta.

Vierailija
2/6 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lauantaina olet menossa niin osta ihmeessä junalippu, liity Veturiin niin maksaa 11 e, ei tosin kaikilla vuoroilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saa ostettua matkahuollon sivuilta? Siinä keskellä on se aikataulujen haku, siitä vaan sopivin vuoro ja osta lippu, ennen ainakin onnistunut noin. 

Vierailija
4/6 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussista aa lipun yksinkertaisesti. Ja googlaa omnibussi, sieltä lippu maksaa noin 10 e.

Vierailija
5/6 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ostanut bussiliput bussissa, paitsi Onnibussin liput netistä, kun ne on etukäteen ostettuna halvempia.

Vierailija
6/6 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa riittävästi käteistä, sillä bussilipun voi ostaa kuljettajalta, mutta yleensä juuri se kortti ei toimi, jolla sinä yrität maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän