Ei prkl - miten ja mistä ostan bussilipun Helsinki-Tampere
Ei herrajumala, missä vaiheessa niin yksinkertainen asia kuin yhden bussilipun ostaminen on tehty näin hankalaksi. Matkahuolto - en löydä sivuilta kuin jotain ladattavia sarjalippuja, eden edes aikatuluja. Täältä ne enne löytyivät. Googleen haku, tarjoaa Express-bussia - sivut kaatuvat. Onnista - ei kulje lauantaiaamuna ...
Eläköön yksityiset liikenteenharjoittajat, kilpailu ja kykenemättömyys asiakaspalveluun. Tämä on se syy, miksi Lontoon metro on surkea verrattuna Pariisin loistavaan.
'Niin ja minä taidan valita junan - vai osaako joku neuvoa mistä sen lipun ja aikataulut saa selville?.
Kommentit (6)
Jos lauantaina olet menossa niin osta ihmeessä junalippu, liity Veturiin niin maksaa 11 e, ei tosin kaikilla vuoroilla.
Mikset saa ostettua matkahuollon sivuilta? Siinä keskellä on se aikataulujen haku, siitä vaan sopivin vuoro ja osta lippu, ennen ainakin onnistunut noin.
Bussista aa lipun yksinkertaisesti. Ja googlaa omnibussi, sieltä lippu maksaa noin 10 e.
Mä olen aina ostanut bussiliput bussissa, paitsi Onnibussin liput netistä, kun ne on etukäteen ostettuna halvempia.
Varaa riittävästi käteistä, sillä bussilipun voi ostaa kuljettajalta, mutta yleensä juuri se kortti ei toimi, jolla sinä yrität maksaa.
Matkahuollon sivuiltahan noi aikataulut löytyy. Itse ostin Helsinki-Turku-lipun ihan bussista kuskilta. Automaatistakin varmaan saa sieltä bussiasemalta.