Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaverisynttäreitä joka vuosi?

Vierailija
25.04.2013 |

Onko tämä yleistäkin, että lapsen syntymäpäiviä juhlistetaan vain oman perheen kesken, sillä "viime vuonna oli kaverit juhlissa"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleistä, mielestäni outoa. Se kaverisynttäri-ikä on kuitenkin niin lyhyt, ei niitä montaa vuotta järjestetä...

Vierailija
2/6 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan kiinni siitä, että kaverisynttärit kotona on hirveetä härdelliä, varsinkin jos pieni asunto, tai sitten vaihtoehtoisesti liian kalliit pidettäväksi muissa tiloissa. Eiköhän jokaisessa perheessä voida itse päättää lapsen kanssa mitä halutaan tehdä synttärien suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
4/6 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 14:17"]

Varmaan ihan kiinni siitä, että kaverisynttärit kotona on hirveetä härdelliä, varsinkin jos pieni asunto, tai sitten vaihtoehtoisesti liian kalliit pidettäväksi muissa tiloissa. Eiköhän jokaisessa perheessä voida itse päättää lapsen kanssa mitä halutaan tehdä synttärien suhteen.

[/quote]

Tietysti jokainen perhe päättää itse, en nyt löydä aloituksestani mitään missä muuta väittäisin? Ihmettelin vain kun eilen tällaisen syyn kuulin ensimmäistä kertaa elämässäni. 

Vierailija
5/6 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perhe ei vaan jaksa järkätä mitään ja sitten sanotaan noin. Olen törmännyt tähän ennenkin.

Vierailija
6/6 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isompi lapsi ei ole halunnut kaverisynttäreitä. Pienempi on halunnut ja hälle on järjestetty. Meillä kuitenkin se tialnne, että kolmet synttärit viikon välein, ja jos pidetään kaverisynttäreitä ja sukulaissynttäreitä niin aika innokas saa olla leipomaan ja siivoamaan.

Viimeksi yksi lapsista särki ikkunalaudan synttäreillä ja siivo oli muutenkin melkoinen pienehkössä asunnossa. Että en minä ainakaan ole hirveän innoissani niitä järkkäilemässä vaikka sen toki velvollisuudekseni katsonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä