kesälomaseksi ja sen puute...
Eli käykö muillekin niin, että lomalla kun ravataan ympäri suomea kaikenmaailman sukulaisten luona kylässä ja molemmat enemmän tai vähemmän stressaantuneina ja vittuuntuneina, niin seksin harrataminen loppuu?
Kommentit (5)
Meillä harrastetaan lomaaikana seksiä ainakin yhtäpaljo kuin muutolloikin. Kesällä katellaan paikat ulkosalta aina kun mahdollista. Sisällä ehtii nyhjätä sitte syksyn sateilla ja talvi pakkasilla. Seksiä harrastamme muutenkin säännöllisesti siten että molemmat nauttivat.
kyse oli siitä, että miten saada sujuva seksielämä jatkumaan huolimatta lomastressistä?
Lomalle lähdettäessä jätetään aikataulut, kellot ja suunnitelmat kotia. Ei tule ressiä ja seksielämä kukoistaa
Minä en halua, että tuo on totta. Olen odottanut lomaa (tai siis miehen lomaa kun itse olen hoitovapaalla), että oltaisiin rentoutuneita ja vapaana stressistä ja voitaisiin keskittyä piiiiitkän tauon jälkeen toisiimme. Tauko on johtunut kahdesta pienestä lapsesta, jotka ovat tietysti tehneet tepposensa meikäläisen hormonitoiminalle, mutta myös näiden kahden aiheuttamasta ajan puutteesta.
Nyt kun meikäläisenen olis kondiksessa hommailuun, niin eikö p*rkele iske menkat, tontilla töitä enemmän kuin keskiverto-mies ehtii 7 vuorokauden aikana yhteensä tehdä per päivä, jos me ei mennä sukulaisiin, niin ne tuppaa tänne jne jnen jnenjjennejekekkejejejeje..............
Kuulostaako tilitykseltä? No, sitä tää just ittesään on!
... että repikää siitä!
Loma tai ei meillä ei sexiä harrasteta kuin tosi harvoin!!M35