Olen ajautumassa salasuhteeseen emännän kaverin kanssa
Ja tämä tuntuu samaan aikaan hyvältä ja pahalta. Luulen, että tässä ei tule hyvin käymään...
M35
Kommentit (17)
Odotas kun katson kristallipallooni: aavistat ihan oikein!!
Onko teillä lapsia?
Kuinka likaisia legendoita toivot tulevaisuuteen itsellesi ja läheisillesi?
Jos haluat sotkea elämäsi, niin siitä vaan. Onpa emännällä huono kaveri ja huono mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
Kuinka likaisia legendoita toivot tulevaisuuteen itsellesi ja läheisillesi?
Ei ole lapsia. En täysin ymmärrä toista kysymystäsi. Ap
Ap onko teillä karjaa vai miksi on emäntä?
Vierailija kirjoitti:
Emännän kaverin? Siis isännän?
Naisoletetun puolisoni kaverin. Ap
Entäpä, jos et nyt ajautuisi?
Vielä voit jarruttaa.
Tuo suhde rikkoisi valtavasti vaimosi elämää ja lopulta olisi monet ihmiset riidoissa keskenään. Vaimosi ei ehkä toipuisi siitä ikinä.
Et ole suhteessasi onnellinen ja tyytyväinen, joten kannatan eroamista. Ja jonkun ihan muun naisen tapaamista myöhemmin. Unohda tuo vaimosi kaveri ja tee kuten on oikein. Tee miehekäs, rehti ratkaisu, ja voit katsoa itseäsi peiliin vuoden päästä.
Sellaisia ne emäntien kaverit on. Kohta voi toki olla ettei ole enää emännän kaveri.
Toisinaan puutarhasakset ja minä etsimme kohdetta.
Juntti, joka kutsuu naista emännäksi, joutaakin mennä. Mutta älä yritä takaisin kun se kaverikin kyllästyy, koska naisesi ehtii sillä aikaa etsiä itselleen oikean miehen tuollaisen imbesillin sijaan.
Ja ensimmäisenä päätit, että AV:n on kuultava tästä 😆
Onko emäntä ansainnut tuollaisen ajautujan miehekseen? Etkö ole hälle velkaa edes rehellisyyden? Eikö hän ole sen verran arvokas ihminen, ettet tee sitä?
Erotkaa.
Ja muista tuota kaveria puistatuksella myöhemmin, on nimittäin aika karsea "kaveri", mitä muita ominaisuuksia vielä mahtaa ollakaan.
Tämä on ihan totta että kaverin petos voi tehdä vaimollesi tosi isoa, ehkä loppuelämän kestävää vahinkoa. Nimimerkillä samantapaisen petoksen kohteeksi joutunut. Eroa naisestasi asiallisesti ja mieti sen jälkeen vasta muita naisia.
Joo, ero tulee tapahtumaan. Paras alkaa valmistautua.