Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus, ovulaatio vai menkat tulossa?

05.06.2013 |

Moikka! Pakko päästä vähän kyselemään onko muilla ollut samanlaisia mietteitä. Olen uusi täällä, mutta toivottavasti kirjoittelen edes jollain lailla oikeaan paikkaan!

Tilanne on siis tämä:

Imetän vielä (muutaman kerran päivässä) 1v lastani. Söin imetysajan pillereitä jonkin aikaa, ja niistä minulle tuli kuukautisvuotoa parin viikon välein. Tätä ennen ei siis menkat eivät olleet tulleet takaisin. Lopetin sitten pillerit kun ei vaikuttanut sopivan minulle. Olemme nyt 2 kertaa harrastaneet ilman ehkäisyä joista viimeisin oli n. viikko sitten.

Nyt on ollut alavatsakipua (menkkamaista) jo joitakin päiviä, samoin erittäin limaista ja runsasta valkovuotoa (joka aluksi oli hieman punertavaa) aivan mieletön väsymys, sekä ummetusta/vatsa löysällä. Nyt olen sitten aivan hämilläni, kun en tiedä onko tämä nyt ovulaatiota joka kestää näin kauan, ensimmäiset normaalit kuukautiset jotka on alkamassa vai voiko olla niin että olisinkin tullut raskaaksi. En pysty ollenkaan laskemaan viime kuukautisista kun ne oli mitä oli ja jäi pois pillereiden myötä, niin en tiedä koska seuraavat tulee jos tulee. Viimeksi ollut menkat ehkä 5 viikkoa sitten (arvaus).

Onko kellään muulla ollut näin sekavaa tilannetta ja onko sitten vaan niin että täytyy odotella viikkoja kunnes testissä näkyy?

Kiitos paljon teille!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla