Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako ystävän asioita kertoa omalle siskolle tai miehelle?

Vierailija
05.06.2013 |

Hei!

Minun ystävästäni on paljastunu tämmöinen piirre, että kertoo minun asiani omalle siskolleen sekä hänen miehensä suusta olen kuullut omia asioitani.

Onko minun ystäväni pitämä henkilö ystäväni ollenkaan vai joku muu?

Itse en kerro ystävieni asioita miehelleni, siskoa minulla ei ole.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni kertoi asioitani ainakin miehelleen. Ei ollut enää sen jälkeen sellainen ystävä jolle olisin asioitakin kertonut. Pelkkä kaveri vain.

Vierailija
22/23 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro ystävieni asioita miehelleni. Ne eivät hänelle kuulu, eikä häntä muutenkaan kiinnosta muiden ihmisten asiat.

Minäkin olen tosi puhelias ja aivan armoton lörppö, mutta pidän huolen että en hauku ketään selän takana enkä kerro ihmisten minulle kertomia henkilökohtaisia asioita eteenpäin. Siitä nyt ei vaan tule kuin sotkua ja pahaa mieltä. Ainakin minä olen pahoittanut mieleni joka ikinen kerta, kun olen kuullut mitä minusta on puhuttu selän takana/mitä asioitani on levitelty eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa oma mies olisi joku poikkeus, jolle voi juoruilla semmoisista muiden ihmisten asioista, joista ei ihan kelle tahansa muulle tutulle kuitenkaan kertoisi? En todellakaan ymmärrä.

Ja joo, vituttaisi kyllä minuakin, jos kaverin mies selvästi tietäisi jostain yhtään henkilökohtaisemmista asioistani, joista en itse olisi hänelle kertonut. Vituttaisi vielä paljon enemmän kuin se, että ystäväni olisi juorunnut jollekin toiselle hyvälle yhteiselle ystävälle (hänelle luultavasti itsekin olisin kertonut saman, joten tuota pidän ihan inhimillisenä). Ok, vietän paljon aikaa ystävien miesten kanssa kun usein nyt nähdään porukalla, mutta en laske heitä silti ystävikseni. Jos laskisin, kertoisin heille itse, en vartavasten puhuisi tietyistä asioista vain silloin kun harvoin ollaan ystävän kanssa kahdenkesken jossain.

Tää menee yhtälailla yli mun ymmärryksen kuin se, että jotkut antavat ihan avoimesti miehensä lukea sähköpostejaan ja tekstiviestejään, kirjeitäänkin (joissa siis joku ystävä on hyvinkin voinut kertoa jotain minkä haluaisi vain vastaanottajan tietävän, ei kenenkään ulkopuolisen). Eikö se kirjesalaisuus olekaan enää voimassa, jos sitä rikkova on kirjeen vastaanottajan puoliso? Kai te sentään kerrotte antaessanne sähköpostiosoitteenne tai numeronne jollekin uudelle ystävälle, että heidän lähettämänsä viestit eivät muuten jää vain teidänvälisiksenne?