Lastenhoitaja aamulla krapulassa/kännissä päiväkodissa
Ihan selvästi siis haisee viinalle ja ei ole vielä selvinnyt kunnolla, vaikka ei nyt ihan täydessä tuubassa enää olekaan. Ilta on selvästi venähtänyt aamuun ja on tullut kuitenkin töihin. On ainoa aikuinen paikalla varhaisessa aamussa tuossa ryhmässä, muut tulee hieman myöhemmin.
Miten vakavaa ja miten toimitaan?
Kommentit (26)
siis tarkoitin sitä, että ei mun tartte enää johtajalle soitella, kyllä nuo sen kyseisen ryhmän vanhemmat olivat jo tietoisia asiasta ja soittivat johtajalle. Sen verran tuohtunutta porukka siellä oli, ja aiheestakin.
Tein avauksen lähinnä se mielessä, että tuleekohan työntekijälle seuraamuksia ja jos, niin millaisia.
ap
Voi tulla varoitus ja hoitoon ohjaus.
Missä päiväkodissa? Meidän naapurin akka on aika holtiton tuossa viinanjuonnissa ja olen miettiny, miten pitkään dogaaminen pysyy sillä tasolla, että pääsee töihin selvänä.
Ja nyt luonnollisesti mietin, onko kyseessä naapurini
voi myös olla kyse siitä jos on juuri laittanut käsidesiä niin haju on kieltämättä sellainen hetken että olisi juonut pullon kossua..
Tuosta käsidesistä. Hajujuttu nyt ei vaaan pidä paikkaansa. Otan työkseni verinäytteitä ja lotraan desillä jatkuvasti. Ei muuten haaise edes hetkeä pullolle kossua... OIKEASTI!
Itse soittaisin iltapäivälehdille uutisvinkin. Tulisi sen verran julkisuutta että juoppo saisi kenkää.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 12:27"]
Tuosta käsidesistä. Hajujuttu nyt ei vaaan pidä paikkaansa. Otan työkseni verinäytteitä ja lotraan desillä jatkuvasti. Ei muuten haaise edes hetkeä pullolle kossua... OIKEASTI!
[/quote]
Riippuu varmaan merkistäkin mitä käyttää..
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 12:27"]
[/quote]
Ehkä et siksi haista, jos lotraat jatkuvasti. Hajuaisti turtuu helposti.
no juu tämä tapaus ei johtunut todellakaan käsidesistä. Ei ollut pelkästä hajusta kysymys, vaan käytös ja olemus ihan selvästi humalaisen. Puhe vielä sammalsi ja katse haritti... siis näytti ihan siltä, että oli bailannut pilkkuun asti ja noussut kuudelta ylös.
ap
Kun minä olin nuori, päiväkodissa töissä oleet kaverit useinkin menivät bilettämästä suoraan töihin. kerran kuskasin kaverille puhtaat vaatteet työpaikalle. En nyt silti menisi sanomaan, että olisivat olleet alkoholin vaikutuksen alaisina töissä, mutta väsyneinä ja nuutuneina varmasti
Virheitä sattuu, varmaankin ohjataan hoitoon ja varoitus.
Mulla on kaksi käsidesipulloa ja toinen niistä haisee ihan viinalle. Toivottavasti mun hoitolasten vanhemmat ei ajattele, että lotraan viinan kanssa, kun olen laittanut käsidesiä. No, ehkä käytös kuitenkin tosiaan paljastaa, onko kyse viinasta vai käsidesistä.
No ihmisiähän nekin vaan on, ihan samanlaisia kuin vanhemmatkin, erilaisia ja joukkoon mahtuu juoppojakin tai satunnaisesti ottavia.
Tuntuu että ihmiset ei oikein miellä että päiväkodeissa on duunissa ihan tavallisia tallaajia, erilaisia ihmisiä, alkoholistejakin varmasti kuten rikoksensa sovittaneita rikollisiakin..ja kaikenlaisia työllistettyjäkin ainakin ennen oli ja kaipa on edelleenkin.
Ei siihen ihmeitä vaadita että pääsee päiväkotiin työhön.
Ei kai krapula ole mikään syy jäädä työstä pois, ei ainakaan luvallinen sellainen?
Mirja Pyykön taannoisessa tv-ohjelmassa, jolla oli tarkoitus kerätä varoja nuorien päihteydenkäyttäjien hoitoon ja kuntoutukseen, oli haastateltavana nuori nainen, joka kertoi olleensa päiväkodissa töissä samaan aikaan, kun käytti huumeita.
on ihan eri asia tulla johonkin toimistotyöhön suoraan bailaamasta kännissä kuin olla vastuussa useasta pikkulapsesta. Vaikka nyt ei ihan tolkku pois olisikaan, niin varmasti ole skarppina ja kartalla päiväkodin kaikista touhuista.
Näitähän riittää. Olen itse ollut laitoksessa työssä jossa johtajalla oli iso ongelma, pullo oli laukussa joka päivä milloin kykeni työhön tulemaan, eikä sitä ulkopuoliset edes huomanneet. Henkilökunta kyllä tiesi ja heissäkin oli muutama pahasti ongelmainen mutta siitä ei saanut puhua.
Tosissasiko kysyt, että miten vakavaa ja miten toimitaan? No ei tietenkään ole yhtään vakavaa ja jatketaan samaan malliin vaan... Haloo.