Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostat rintaliivisi?

Vierailija
05.06.2013 |

Olen surkea alusvaateshoppailija ja tajusin että pakko hommata lisää rintsikoita. Määrä sen kun harventuu vuosi vuodelta ja näin kesähelteellä  olisi ihan kiva vaihtaa vähän useammin raikkaisiin. En enää edes tiedä kuppikokoani, pitäisikö mennä johonkin liiviliikkeeseen? Mielestäni rintani eivät ole mitenkään pienet, mutta omat mittaustulokset tarjosi A-kuppia kun ennen on ollut B/C tai jopa D...?

Marketti- ja perusvaatekauppaliivit on monesti epämukavia ja jää ostamatta. En tiedä miksi pidän liivikauppoja jotenkin vanhempien ja/tai isorintaisempien naisten juttuna. Kannattaako kuitenkin mennä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan Lontooseen asti viitsisi lähteä liivikaupoille. :)

T: ap

Vierailija
22/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin aiemmin Change-liikkeissä mutta Helsingissä niillä tuntuu olevan kovin pieni valikoima verrattuna esimerkiksi siihen, kun kävin Lahdessa ostoksilla. Nykyään olen käynyt Funky Ladyssa. Helsingissä niillä on tällä hetkellä ilmeisesti kaksi liikettä, joista Forumin läheisessä on pienempiä kuppikokoja. 

Minusta jokaisen tulisi käydä edes kerran kunnon liivikaupassa ja itse en enää edes jaksaisi lähteä mihinkään muualle. On niin helppoa mennä liikkeeseen, jossa on asiantuntijat ottamassa mittoja ja tuovat oikeita kokoja ja sanovat milloin sinulla on hyvä koko. On ihan uskomaton tunne saada niin helpolla liivit, joita ei edes huomaa päällä ja jotka saavat rinnat näyttämään herkullisille. Toki hintaakin tulee enemmän mutta maksan siitä ilosta, ettei mikään paikka pursua tai kiristä. Liivit myös tuntuvat laadukkaammilta ja kestävät napakoina pidempään. Itse ostin viimeksi samoilla sovituksilla useammat, koska harvoin sitä jaksaa lähteä alusvaatteita shoppailemaan. Havahduin myös huomaamaan, että ne liikkeiden kalliimmat alushousutkin ovat hintansa väärti. Ne pysyvät paikoillaan ja näyttävät hyvälle pesuista huolimatta. Harmi, ettei ole varaa laittaa pöksyosastoa uusiksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn liiviliikkeessä ja sellaisessa joka myy tunnettuja merkkejä. Mielikaupassa on pari vanhempaa (55+) myyjää joihin luotan enemmän kuin itseeni.

SITTEN PALOPUHE!!!

Ammattitaitoinen myyjä on ehdoton!  Monesti myyjä osaa heti tuoda oikean koon ja sitten tuo sinulle sovituskoppiin värivaihtoehtoja

eikä sun tarvitse välillä pukea ja etsiä seuraavaa kokoa, riisua ja sovittaa ja taas pukea ja etsiä seu...

Vierailija
24/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Lady ihan ehdottomasti. Siellä olevat myyjät ovat aivan loistavia ja liivejä löytyy pienille ja isoille rinnoille. Jälkimmäisille jopa kauniita pitsisiä, jotka tukevat raskastakin rintaa mut eivät näytä perunankantokasseilta. Suosittelen!

Vierailija
25/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä sanoa, että itse olen hankkinut liivini liiviliikkeestä teinistä saakka ja samoin monet ystäväni. Liikkeissä käy porukkaa kaikista ikäryhmistä ja rintojen koista lähtien. Parasta on se, että myös nuoret saavat kunnon palvelua mikä ei ole kaikissa liikkeissä varmaa. 

Vierailija
26/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mistäkin. Olen jo oppinut valitsemaan kokonikin oikein, sen jälkeen, kun parikymmentä vuotta käytin väärää kokoa.

Lindexiltä olen ostanut aika paljon, mutta myös Funky Ladysta, Changesta ja marketeistakin. Värivalikoima yhdessä liikkeessä on yleensä aika pieni, ja tykkään, että on paljon eri värisiä. Haluan myös mieluummin mallailla itse, kuin myyjää viereen hösöttämään. Olen saanut joskus todella ilkeätä kohtelua, kun en pitänyt yksistäkään minulle tarjotuista rintsikoista. Myyjä antoi suoraan ymmärtää, kuinka olen tuhlannut hänen aikaansa ja ammattitaitoaan.

Ostan yhdellä reissulla monet, niin pärjään taas pitkään.

Vierailija
27/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis camoon! Ethän sä voi käyttää toisen ammattitaitoa hyväksi ja tilata sitten netistä ihan vaan siksi että suomessa on kovemmat verot! Itse henkilökohtaisesti mielelläni maksan saamastani palvelusta. Funky Lady on suomalainen yritys joten sinne kannan omat euroni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi