Miten piilotan kaikki yhden tyypin päivitykset seinältäni?
En jaksa kertakaikkaan enää hänen juttujaan.
Yhden postauksen vasemmasta yläkulmasta valitsin nuolesta Hide, mutta se piilotti vain sen yhden päisityksen, ei kaikkia tyypin juttuja.
Help?
Kommentit (4)
ei mulle tuu siitä nuolesta kun:
Follow post
Hide
Report spam
jos valitsee hide, niin se piilottaa vain sen postin, mutta seuraavat sata ärsyttävää viestiä minuutissa tulee taas läpi.
ap
Nehän saa myös poistettua. Ne päivitykset. Jos (kun) et jaksa koko ajan olla piilottelemassa tai poistamassa, niin sen kun poistat tyypin kavereistasi. Ja pistät vielä vaikka eston niin vanhatkaan päivityksensä eivät näy sivullasi. Minä olen poistanut sellaisia jotka päivittelevät jotain tyhmää sivuilleni, enkä keksi mitään syytä olla tekemättä niin.
Voit piilottaa jonkun yksittäisen kaverin postaukset myös kaverilistan kautta. Klikkaa kaverin tietojen kohdalta oikeaa yläkulmaa, niin pääset valitsemaan piilotettavat uutiset. Minä olen estänyt Facebookia näyttämästä kavereiden peliuutiset, koska minua nyt ei vain kiinnosta, millä tasolla kaverit ovat Candy Saagoissaan. Mieluummin luen, mitä he ovat tehneet tai ajatelleet oikeassa elämässä.
Mä piilotin jonkun joskus siitä postauksesta, siinä on myös vaihtoehto piilota kaikki tms