Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut sitä Veetin uutta karvanpoistosysteemiä?

Vierailija
12.04.2013 |

Sitä jota mainostetaan tv:ssä. Onko kallis ja toimiiko? Mulla on niin jumalattoman nopea karvankasvu (sheivaus aamulla, sänki illalla), että mieluusti kokeilisin jotain vähän pitkäkestoisempaa karvanpoistoa. Epilaattoria olen joskus testannut, mutta ongelma siinä on se työläys. Epilaattorilla kun joutuu hinata samaa kohtaa moneen kertaan eikä siltikään saa kaikkea pois (eli joutuu viimeistellä sheivaamalla kuitenkin).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja mä joskus 10 vuotta sitten kokeilin jotain Veetin karvanpoistoainetta (aine joka levitettiin iholle vaikuttamaan ja sitten "sheivattiin" muovisella höyläntapaisella pois), ja se oli yhtä tyhjän kanssa.

ap

Vierailija
2/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan se uus aine maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uzin ili uzinat. skolko stoit uzin.

Vierailija
4/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella karvankasvulla kävisin ammatilaisella, että ottaa juurineen päivineen. Sheivaus vaan katkaisee karvan.

Ei vielä kokemusta veetista, mutta luulenpa, ettei se mukavaa ainakaan ole.

Vierailija
5/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne govori glupostej.

Vierailija
6/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se uusi jotain spray-tyyppistä? Veetillä on kyllä hyvät vahaliuskatkin jolla voi ottaa bikinirajat ja häpykummunkarvat helposti.

Vierailija
7/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Käy kurkkaa easy sweet sokeri. Itse poistelen karvat sillä. Paaaaaaljon hellempi kuin vahaus koska karvat nyitiään kasvusuuntaan pois. Ei vastakarvaan. Miinusta tosin siitä että joillain menee pidempään tekniikan haltuun otto mutta itseltä sujuu jo niin näppärästi että heitin sheivinkin jo menemään :)

Vierailija
8/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 08:17"]

Hei. Käy kurkkaa easy sweet sokeri. Itse poistelen karvat sillä. Paaaaaaljon hellempi kuin vahaus koska karvat nyitiään kasvusuuntaan pois. Ei vastakarvaan. Miinusta tosin siitä että joillain menee pidempään tekniikan haltuun otto mutta itseltä sujuu jo niin näppärästi että heitin sheivinkin jo menemään :)

[/quote] Onnistuuko ja toimiiko alapäänkarvoihin?

Vierailija
9/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Ja on sheivin jälkeen "kivuttomin" tapa hoitaa homma. Tosiaan sen takia koska karvat vedetään kasvusuuntaan pois. Itse käytän http://www.sokerointikotona.fi/  käytän alapäähän ja kainaloihin sitä herkälle iholle tarkotettua ja jalkoihin sitä normaalia.

Vierailija
10/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 08:27"]

Toimii. Ja on sheivin jälkeen "kivuttomin" tapa hoitaa homma. Tosiaan sen takia koska karvat vedetään kasvusuuntaan pois. Itse käytän http://www.sokerointikotona.fi/  käytän alapäähän ja kainaloihin sitä herkälle iholle tarkotettua ja jalkoihin sitä normaalia.

[/quote]

Itse tilaan tuolta :) http://pretty.fi/catalogsearch/result/?q=easy+sweet

Vierailija
11/11 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla toiminut Veet voide ja käytän säännöllisesti viikottain. Olisko silloin 10v sitten olleet tehottomampia?? Lähtee sääristä, kainaloista ja alapään alueelta kun jatkaa vaikutusaikaa 2-3min yli ohjeen. Jälkirasvaus perusvoiteella sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän