Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa jättää mies yksin vuodeksi

Vierailija
12.07.2006 |

Olen muuttamassa ensi syksynä vuodeksi toiseksi puolelle maapalloa. Mies jää yksin asumaan tähän asuntoon siksi aikaa. Tuun käymään täällä varmaan muutaman kerran. Meillä ei ole lapsia.

Olin nyt pari viikkoa poissa ja jo sinä aikana koko koti oli sekaisin. Kissan vessat olivat järkkyjä ja toinen kissa olikin sitten pissaillut kylppäriin. Haju oli kamala.

Suurin osa kukista oli kuolleita. Jääkaappi oli täynnä homeista ruokaa. Mies oli käynyt vain ulkona syömässä. Tiskipöytä oli kamalassa kunnossa. Tiskikone haisi, koska mies ei ollut käyttänyt sit' ä kertaakaan. Pyykkejä oli sentään pessyt.

Muutenkin sotku oli hirmuinen. Pelottaa jättää mies vuodeksi, kun jo parissa viikossa saa kodin tuohon kuntoon. Pelottaa myös kissojen puolesta - kuinka mies jaksaa pestä laatikot, vaihtaa vedet jne...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jättäisi tuollaista " miestä" kotiani vahtimaan vuodeksi. Unohtaa varmaan hellan päälle, ovet auki ja pitää ties mitä bileitä kun olet poissa. Harkitsehan uudestaan!

Vierailija
2/4 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis huolissani asunnosta sikäli. Jos on ruoat homeessa niin sen murhehan se on.

Mutta kissoja EN TAATUSTI jättäisi tuollaisen käsiin!! Etkö voi jättää niitä jollekin luotettavalle ihmiselle tai ottaa mukaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä asunut yksin useamman vuoden ennen seurusteluamme. Koskaan meillä ei ole tosiaan huippusiistiä, mutta olisin siltikin odottanut edes kissanlaatikoiden pesua!

Mielestäni mä en ole passannut liikaa miestäni. Mulla on ollut tää vuosi vähemmän töitä kuin miehelläni ja olen siksi tehnyt enemmän kotihommia kuin mieheni. Ehkä se on jotenkin passivoittanut mieheni.

Mä en usko, että mieheni bilettää täällä, kun olen pois. Hellan se voi unohtaa päälle tai oven auki, mutta tuskinpa...

Kyllä mä sanoin miehelleni tästä sotkusta, varsinkin jääkaapista mäkätin. Sanoin, että saa muuten itse siivota sen, mua yököttää niin paljon.

Toi kissa-asia mua huolestuttaa. Mies on sanonut jaksavansa hoitaa ne. Pakko vaan joka ilta soittaa ja muistuttaa laatikoiden tyhjennyksestä.

Ehkä se mies kuukauden päästä huomaa, ettei täällä oo ketään siivoamassa. Mä ainakin aion lähteä!

ap

Vierailija
4/4 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kissoja EN TAATUSTI jättäisi tuollaisen käsiin!! Etkö voi jättää niitä jollekin luotettavalle ihmiselle tai ottaa mukaan??

Äitini sanoi, että voi ottaa kissat, jos mieheltä ei homma luonnistu. Mies kuitenkin vakuuttaa hoitavansa kissat...

ap