Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään uimakoulussa.

Vierailija
04.06.2013 |

Lapsemme (ikää 4v) oli tänään Poseidonin järjestämässä uimakoulussa (Alkeisjatko) Myyrmäessä. Ohjaajia oli 2 mies ja nainen. Miesten pukukoppiin meni 10 lasta ja naisten koppiin meni 5 lasta. Kun uimakoulu oli loppu niin takaisin tuli 9 lasta miesten pukukopista. Lapsemme oli jäänyt lasten altaaseen. Vasta kun kyselin lapsemme perään niin uimakoulun opettajat tajusivat, että yksi lapsista puuttu ja löysivät lapsemme altaasta missä onneksi oli toinen ryhmä. Tämä on todella vakava asia lapsemme olisi voinut hukkua, koska 4v ei voi olla ilman valvontaa hetkeäkään. Missä menee vastuu ja kuka valvoo uimakouluja ja heidän toimintaansa, että tulevaisuudessa ei tälläistä tapahdu. Onneksi selvisimme säihkähdyksellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin äidit vie lapset altaalle ja hakee altaalta. eikai neljävuotiaan voi olettaa pärjäävän suihkutiloissa itsekseen eikä ne uimaopet varmaan lasten pyllynpesusta huolehdi? Joku 6v varmaan voiski tuolla systeemillä pärjätä. Omaa neljävuotiasta en kyllä luottais minkään ryhmän mukana kulkemaan tuommosessa paikassa.

Vierailija
2/3 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää. Miten tollasta voi tapahtua!? Pidä huoli ettet vaan jätä asiaa tähän. Heti soittoa sinne poseidonille asiasta. Itse en tiedä mihin viralliseen tahoon voi valituksen tehdä, mutta jos sellaisesta saat tietoa niin sinne myös heti! Itse olen toiminut uimakoulun opettajana ja jos olisin tehnyt tuollaisen mokan olisin pahoitellut vanhemmille ja jättänyt eroilmoituksen välittömästi. Tuollaista ei vain saa tapahtua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se neljävuotias osasi ilmeisetsi jo jotenkin uida jos oli jo alkeisjatkossa? Cetuksen alkeis-ykköseen ei oteta edes alle 5-vuotiaita vaan 4-vuotiaiden paikka on vesipeuhulassa. Yhtä kaikki, kamalaa että lapsesi jäi altaaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi