Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan helteet tältä kesältä viimein ohi maanantain jälkeen?

Vierailija
19.07.2020 |

Onhan se kiva, kun välillä lämpimämpää, mutta ei niitä loputtomiin jaksa.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteillä päät pehmenee ja kaikille tulee mieleen matkailut, koronan syy!

Vierailija
42/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menipä ketju omituiseksi.

Joo. Avohoitopotilaitten ulosanti ei ole siitä fiksuimmasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan ihanan raikasta ja viileää, sekä tuulista kesäsäätä.

Vierailija
44/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on mahtavaa!

Vierailija
45/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksan kyllä juosta, touhuta ja käydä hikisessä työpaikassa helteillä. Surettaa jo nyt kun seuraavia helteitä joutuu odottamaan lähes kokonaisen vuoden ellei jopa tasan vuoden ajan!!!

Vierailija
46/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on mahtavaa!

No eikä ole. Takki päällä joutuu olemaan, ihan kuin sitä ei Suomessa muutenkin tarvisi käyttää 95% vuodesta.

Vierailija
47/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on mahtavaa!

No eikä ole. Takki päällä joutuu olemaan, ihan kuin sitä ei Suomessa muutenkin tarvisi käyttää 95% vuodesta.

Onpas! T; oikean mielipiteen omaava

Vierailija
48/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän se yksi papparainen on, joka täällä sönkötti ulkomaan matkoistaan ja siitä, että kaikkien pitää rakastaa helteitä?

Kuka papparainen?

No tämä kaveri, joka heti ilmoittautuu täällä ku helteistä ja matkoista puhutaan! Hauska tyyppi, aina antaa hyvät naurut!

Siis, itse olet matkaillut paljon enemmän tai työskennellyt vuosikymmenen ulkomailla tms?

Siis, olen käynyt Sortavalassa hakemassa näön vievää viinaa ja pensaa, sitten kävin kerran tallinnassa ja sitten tuk holmassa. Sen takia kerron aina, kuinka tein töitä sorta valassa!

Huoh...

Ihanko oikeesti sä luulet, että vauvapalstalla jotain kiinnostaa sun tai mun työnteot ulkomailla? Huutonaurua! :D

Miten minusta tuntuu että työurasi Suomen rajojen ulkopuolella on luokkaa "olematon".

Ja tähän sitten huutonaurua ja muita sen sellaisia asioita.

Minusta tuntuu, että sinun itsetuntosi on luokkaa "olematon". Ja tämän faktan varmaan kaikki "ystäväsi" myös allekirjoittavat.

Minusta tuntuu että olet niitä ääliöitä joita pystyn ärsyttämään oikein huolella ihan vaan kertoilemalla faktoja elämästäni. Harvoin kaltaistasi ros k a vä keä tulee vastaan mutta silloin kun tulee niin minulle on kunnia-asia että ärsytän pelkästään totta puhumalla.

Mua ei ärsytä yhtään! Lähinnä säälin kaveria, joka kehuskelee jollain vauvapalstalla menemisiään. 

Voiko oikeesti säälittävämpää olla?

Anna kun veikkaan, sulle naurettiin vähä kaikkialla? :D

Vierailija
49/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen roska väkeä ja kovasti kadehdin papparaista, jolla on ollut ulko maan matkoja! -tietäjä

Vierailija
50/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan nyt että elokuussa on vielä lämpimiä ilmoja. Kesä on kuitenkin suomessa niin pahuksen lyhyt.

Osa suomalaisista on kyllä semmoisia vilukissoja että jopa nuorison edustajilla voi olla pitkähihainen paita, paksut housut, umpinaiset kengät ja huppari päällä sekä tietysti kännykkä kädessä ja tupakka suussa. Minun omat hellevarusteet ovat lähinnä hihaton valkoinen t-paita, farkkushortsit ja sandaalit sekä vyölaukku lompakko varten. Minulle shortsikeliksi riittää kyllä +22 astetta ja pilvipouta, sillä olen suhteellisen lämminverinen ja etenkin liikkuessa pysyy helposti lämpimänä.

Vyölaukku on ruma ja mauton eikä sovi kenellekkään paitsi ehkä sulle.

Vierailija
51/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän se yksi papparainen on, joka täällä sönkötti ulkomaan matkoistaan ja siitä, että kaikkien pitää rakastaa helteitä?

Kuka papparainen?

No tämä kaveri, joka heti ilmoittautuu täällä ku helteistä ja matkoista puhutaan! Hauska tyyppi, aina antaa hyvät naurut!

Siis, itse olet matkaillut paljon enemmän tai työskennellyt vuosikymmenen ulkomailla tms?

Siis, olen käynyt Sortavalassa hakemassa näön vievää viinaa ja pensaa, sitten kävin kerran tallinnassa ja sitten tuk holmassa. Sen takia kerron aina, kuinka tein töitä sorta valassa!

Huoh...

Ihanko oikeesti sä luulet, että vauvapalstalla jotain kiinnostaa sun tai mun työnteot ulkomailla? Huutonaurua! :D

Miten minusta tuntuu että työurasi Suomen rajojen ulkopuolella on luokkaa "olematon".

Minusta tuntuu, että sinun itsetuntosi on luokkaa "olematon". Ja tämän faktan varmaan kaikki "ystäväsi" myös allekirjoittavat.

Minusta tuntuu että olet niitä ääliöitä joita pystyn ärsyttämään oikein huolella ihan vaan kertoilemalla faktoja elämästäni. Harvoin kaltaistasi ros k a vä keä tulee vastaan mutta silloin kun tulee niin minulle on kunnia-asia että ärsytän pelkästään totta puhumalla.

Mua ei ärsytä yhtään! Lähinnä säälin kaveria, joka kehuskelee jollain vauvapalstalla menemisiään. 

Hei! Nyt kun on oikein asian tuntia (sic) paikalla niin kerropa miten keskustelupalstalla keskustellaan asioista niin että sanottu ei ole "kehua".

Vai onko niin että kun ei ole saanut elämässään aikaan yhtikäs mitään niin kaikki on muitten sanomana kehuskelua? Meinaan tällaisiakin on tullut vastaan.

Ja arvaas kenelle nauretaan? Sille joka on saanut jotain aikaiseksi vai sille joka kiukuttelee ja vähättelee muita?

Vierailija
52/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka papparainen?

Huoh...

Hei! Nyt kun on oikein asian tuntia (sic) paikalla niin kerropa miten keskustelupalstalla keskustellaan asioista niin että sanottu ei ole "kehua".

Vai onko niin että kun ei ole saanut elämässään aikaan yhtikäs mitään niin kaikki on muitten sanomana kehuskelua? Meinaan tällaisiakin on tullut vastaan.

Ja arvaas kenelle nauretaan? Sille joka on saanut jotain aikaiseksi vai sille joka kiukuttelee ja vähättelee muita?

Kai sä typerys tiiät, että sulle nauretaan. Sun kirjoitustyylin kyllä tunnistan, sama reppana täällä aina tulee hereille ku kerran kuussa käy, 

Mä tiiän sun tyypin, heikohko liikunnassa ja siitä tullutta heikkoa itsetuntoa koetetaan nostella jollain naurettavalla mammapalstalla ylös.

Ootko muuten huomannut reppana, mun ei tarvitse kertoilla mitään elämästäni, mutta sun pitää?

Kertonee kaiken, jatka vain, olet hauska.

Vierailija
53/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä sama pappara oikeesti täällä aina hiiltymässä, ku helteitä haukutaan? Hauska hahmo, tuo viihdettä! -Eri

Vierailija
54/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä sama pappara oikeesti täällä aina hiiltymässä, ku helteitä haukutaan? Hauska hahmo, tuo viihdettä! -Eri

Kyllä, oikeesti tämä "maailmanmatkaaja" kelaa otsa hiessä hellepäivinä mammapalstaa! :D

Vierailija
55/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappara hiljeni, vaikka kovasti uhosi täällä. Ehkä tuli uusi ulkomaan keikka? :D

Vierailija
56/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pappara on vähän samaa sarjaa ku suomijuntit, jotka lähettelee läskikuviaan jostain aurinkokohteestaan. Ketään ei vaa kiinnosta! :D

Vierailija
57/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on! Vihaan tätä jatkuvaa hikoilua ja kuumaa oloa!

Vierailija
58/65 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka papparainen?

Huoh...

Ainoa, mitä sä oot saanut aikaiseksi, on oman itsemurhasi lykkääminen feikkijutuilla!

Vierailija
59/65 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei! Viikonloppu oli taivaallisen ihana, juuri sopivan lämmin kun ei tuullutkaan liikaa. Sai olla ulkona koko ajan ja nauttia kesästä, marjatkin kypdyi mehevikdi

Nyt sataa jo:(

pk seutu

Vierailija
60/65 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nyt ei ole ollut ainakaan täälläpäin trooppisia öitä, vaan suht viileitä. Kämppä ei ole kuumentunut ihan järkyttäväksi saunaksi vaan sisällä pystyy jopa elämään normaalisti. Helteitäkin on helpompi kestää, kun vain ulkona on kuuma ja sisällä normaali huonelämpötila. Siinä vaiheessa, kun kotona sisällä on +32 niin alkaa huumori loppua.

Ihan vaan tiedoksi ettei suomessa ole koskaan trooppisia öitä😂

Pitäisi olla yli 20 lämmintä ja kosteaa. Kosteaa kyllä on mutta kylmää, kertaakaan ei yölämpötila ole noussut yli 15 tänäkesänä