En suostu tälläiseen...
Mikä on tämän vauvafoorumin polyamorian kammo, kun ei saa tehdä vaimon poikaystävästä postauksia??????
Kommentit (29)
Ei me heterotkaan puhuta TEILLE meidän seksielämästä miksi tälläisiä pitää huomionhakuaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Pelastusrengas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noutaja kirjoitti:
Jumalan kämmenellä kirjoitti:
Narauttakaapa ne puolisonne pettämisestä seuraavaksi
Ei tässä ole kyse mistään pettämisestä..... Ahdasmielisyytesi paistaa kuin Namibian aurinko...
Tee itse naantalin virtahepo makkarissas mitä huvittaa,,, mut siitä ei tarrte julki sesti puhua,,,,
Ei yllätä kyllä äityleiden ahdasmielisyys, kaikkia vihataan täällä paitsi keskivartalolihavia naisia :)
Älä sheimaa, miks oot noin ahdasmielinen?! Mieheni tyttöystävä on keskivartalolihava mamma ja ihana nainen.
T: polyamorinen, laiha mallityttö, miehensä vaimo jo vuodesta 2011
Tämän vauvafoorumin ahdasmielisyys on jotain todella kuvottavaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei me heterotkaan puhuta TEILLE meidän seksielämästä miksi tälläisiä pitää huomionhakuaan tehdä.
AP puhui pieruista ja nukkumisesta. Itse toit seksin mukaan. Lisäksi tämä foorumi on suunnattu äideille eikä heteroudesta ole mitään vaatimusta. Täällä sitten keskustellaan milloin mistäkin, kuvittele joku lesbo on voinut kirjoittaa synnytyksestään tänne, hui!!!
Tai en tiedä omaatko itse pierufetissin jos pierut ovat sinusta seksielämää. Omansa kullekin.
Joka pierua pidättää sillä on muutakin salattavaa! Nauttikaa yhdessä kokkailujenne hedelmistä! Nauru pidentää ikää!
Eihän sitä parisuhteessa pitäisi mitään joutua salaamaan ja pidättelemään. Yhteinen naurutuokio nukkumaanmennessä piristää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP puhui pieruista ja nukkumisesta. Itse toit seksin mukaan. Lisäksi tämä foorumi on suunnattu äideille eikä heteroudesta ole mitään vaatimusta. Täällä sitten keskustellaan milloin mistäkin, kuvittele joku lesbo on voinut kirjoittaa synnytyksestään tänne, hui!!!
Tai en tiedä omaatko itse pierufetissin jos pierut ovat sinusta seksielämää. Omansa kullekin.
Missä sanotaan, että palsta on suunnattu äideille? Kai tämä on ihan kaikille suunnattu. Aihe vapaa.
Mitä muuten tämä jauhaminen heteroista on? Eihän yksi- tai moniavioisuus mitenkään liity siihen, ovatko suhteen osapuolet heteroita tai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan, että palsta on suunnattu äideille? Kai tämä on ihan kaikille suunnattu. Aihe vapaa.
Mitä muuten tämä jauhaminen heteroista on? Eihän yksi- tai moniavioisuus mitenkään liity siihen, ovatko suhteen osapuolet heteroita tai jotain muuta.
Suku puolija on vain yksi... kukin tietää omalts osaltaan!!.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suku puolija on vain yksi... kukin tietää omalts osaltaan!!.
Jumala varmisti että yksi riittää kaikille, ei tarvitse haalia niitä useampaa...
Onhan AP:n parisuhteessakin miehet ja naiset... Eihän siinä mitään pervoa ole. Rakkaus kuuluu kaikille niinkuin internet yhteyskin :)