Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia kaverini ei koskaan päästä kylään?

Vierailija
19.07.2020 |

Minulla on eräs kaveri, joka ei juuri ikinä päästä minua luokseen kylään vaikka olen halunnut jo iät ja ajat käydä hänen luonaan. Hän on nyt muutenkin ollut tosi etäinen ja muutenkin sanonut ei lähes jokaiseen tapaamis ehdotukseeni. Tällainen ei mielestäni kuulu kaveruuteen vaan kaverithan ovat päivittäin tekemissä. Mistä voi olla kyse? Hän on työtön, lapseton ja sinkku joten aikaa hänellä kyllä olisi.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vaikeaa löytää hyviä kavereita.

Vierailija
42/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on pieni asunto ja haluaa siksi pitää tilat yksityisenä. Tai ei halua arvostelua jos ei ole varaa sisustaa tms. Hän voi olla etäinen jos ei koe kaveruutta ihan samoin kuin sinä. Ehkä sinulla on muita kavereita vaihtoehtona joiden luokse voit mennä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni toisten luokse ei pidä ängetä. Sitten menet jos hän kutsuu sinut.

Mitäs vikaa itsensä kylään kutsumisessa muka on? Varsinkin kun en itse voi ottaa omaan kotiini häntä kylään.

Oletko ap? Siis et voi ottaa ystävääsi omaan kotiisi? Ja sitten ihmettelet, miksi et pääse ystäväsi luo kylään.

Olen AP, ja minulla on kyllä ihan hyvä syy olla ottamatta ihmisiä kylään. Nimittäin lapset.

Nyt ei ihan aukea. MIten ne lapsesi esävät kyläilyn??

Vierailija
44/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni toisten luokse ei pidä ängetä. Sitten menet jos hän kutsuu sinut.

Mitäs vikaa itsensä kylään kutsumisessa muka on? Varsinkin kun en itse voi ottaa omaan kotiini häntä kylään.

Oletko ap? Siis et voi ottaa ystävääsi omaan kotiisi? Ja sitten ihmettelet, miksi et pääse ystäväsi luo kylään.

Olen AP, ja minulla on kyllä ihan hyvä syy olla ottamatta ihmisiä kylään. Nimittäin lapset.

Nyt ei ihan aukea. MIten ne lapsesi esävät kyläilyn??

*estävät

Vierailija
45/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää varmaan elämäntilannettaan tai sitten ei muuten tykkää sinusta. Saattavat nivoutua myös yhteen

Vierailija
46/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeää varmaan elämäntilannettaan tai sitten ei muuten tykkää sinusta. Saattavat nivoutua myös yhteen

En minä häntä olisi tuomitsemassa työtömyyden itsensä takia. Jos hän ei tykkää minusta en ymmärrä, mksei hän sano sitä suoraan.