Siis kaikkiin kommentteihini tulee nyt "Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Jopa siihen että lähetin kissa-ketjuun kommentin jossa sanoin "Kissat ovat kivoja. Minulla on kaksi kissa joista toinen kehrää nyt minun sylissäni." tai tästä kommentista se alkoi. Siis kissojen takoakko olen joutunut johonkin erityistarkkailuun vai mikä tämä nyt on?
Kommentit (27)
Miksi rikoit sääntöjä ja yritit jakaa jotain asiatonta? Vääryydestä rakastaan.
Trollit ei kuulu Vauvalle. Opettele kirjoittamaan asiallisesti ja noudattamaan palstan sääntöjä tai mene muualle.
Kohta varmaan tietyt latinankieliset värssyt ovat bannattujen listalla. 😀
Älä trollaa ja kirjota asiattomia vaan ole kunnolla ja kirjoita asiallisesti. Piste.
Taisi ne kehräävät kissat tarkoittaa sinulla puumia eikä Felis catusta.
Tuo julkaistaan hyväksynnän jälkeen on valhe. Ei niitä julkaista ikinä. Täysin asiallisia kommenyteja hylätään jos niissä on yksikin "väärä" sana. Eikä sitä kiellettyjen sanojen listaa saa mistään.
Jos oot mobiililaitteella, nii pidä avainsanoissa jotain kirjainta pitkään pohjassa ni pystyt erikoismerkillä kiertämään ennakkosensuurin.
Eli esim: peniš
"Módena" on kielletty sana. Haluaisin oikeasti nähdä ne kaikki kielletyt sanat. Mikähän niistä olisi kaikista naurettavin?
Pitää opetella avain sanat mitkä ei ole hyväksyttyjä ja juksata tekoälyä mikä suodattaa "väärät" mielipi teet. No siinähän esimerkki jo tulikin. Eli tä mmösiä väl ejä pi tää olla täällä p korea pals talla ettei sana pol liisit iske.
Suomi 2020.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot mobiililaitteella, nii pidä avainsanoissa jotain kirjainta pitkään pohjassa ni pystyt erikoismerkillä kiertämään ennakkosensuurin.
Eli esim: peniš
Tämäkö ei käy, penis?
Juu, ei varmasti julkaista ikinä noita, joihin on lipsahtanut jotain "väärää"
Jotkut sanat laukaisevat automaattimoderoinnissa tuon. Ihan ymmärrettävää, että ihmismodet eivät ehdi kaikkea lukea kovin nopeasti.
Esimerkiksi pak o lai set on sellainen termi, samoin maah an muut to. Voit hajottaa sanat noin tai panna jonkin kirjaimen sijaan pisteen tai väliin tavuviivan. Eli p.kol.iset tai maah-an-muut-to.
Ei kai sentään