kannattaako serenaan mennä?
Olemme aikeissa lomailla vaunulla ainakin turun seudulla muumimaailman ja turun nähtävyyksien takia, mutta myös serena kohteena kiinnostaisi. Onko tarpeeksi siisti paikka 4 v ja 6 v vuotiaille pojille...Löytyisikö lähistöltä lapsiystävällistä ja ennenkaikkea siistiä leirintäaluetta, jossa viihtyisi useamman päivän? Turun ruissalo ja naantalin leirintäalue tuttuja jo ennestään, mutta etelämpänä ei vaunulla olla vierailtu.
Kommentit (2)
Mulle jäi vain hyviä kokemuksia mieleen. Tosin silloin en kyllä osannut lasten kannalta ajatella paikkaa... Uimataitoiselle tosi mukava paikka, kun on villi virta, isot liukumäet ja -putket ym. mutta en ehkä omia uimataidottomia lapsiani sinne vielä veisi.
Kerran olen Serenassa käynyt ja olin pettynyt. Kylmä vesi ja epäsiistiä, asiakkaina tuntui ainakin sillä hetkellä olevat kymmenittäin venäläisiä, jotka kulkivat stringibikineissä (ei mikään kaunis näky), korkkareissa ja täysissä meikeissä altaan reunalla ja valitettavasti tulivat myös meikeissä altaisiin :( Muuten en osaa sanoa paikasta sen enempää, ehkä mulla oli vain huono tuuri, kun siellä kävin.