Narsisti-ex kehuu jatkuvasti uuden hoitonsa kyvykkyyttä
Olen siis eronnut narsistista. Joudun valitettavasti näkemään häntä, koska meillä on kaksi lasta. Viime tapaamisella mies kehui uutta ja nuorta (24v) hoitoaan, kauniiksi ja himokkaaksi. Paremmaksi kuin olin itse nuorena. Nauroi että tälläinen 🐷 tuskin nuoria kundeja saa...
Kommentit (14)
Vaihtamalla se yleensä parantuu. Miksi kukaan huonompaan vaihtaisi?
Haukkuu sitä kotioloissa. Ylistää sinua sille, miten hyvä äiti olet ja miten se uusi ei voi ikinä olla sinun tasollasi. Niin ne toimii. Kaikille kerrotaan eri tarina jotta jokaisella on paha mieli ja pysyy ruodussa.
No muistat kuitenkin varmaan ettei se sitä uutta naista kehu tälle itselleen. Vaan vihjaa että olisit tosi hyvä jos laihdittaisit vielä muutaman kilon.
Onko tottakaan? Kamala ukko. Jos jotain hyvää, niin saat treeniä henkiseen kasvamiseen kun joudut (ja olet joutunut) tuollaisen otuksen kanssa olemaan tekemisissä. Ota tilanne haasteena ja opettajana. Huh, karmeaa, hitosti tsemppiä
Oletko sanonut, että sinua ei se asia kiinnosta?
Toivottavasti nuorikko tajuaa lähteä ennenkuin on nuoruuden kukoistus ohi.
Erikoista, jos mies kertoo totuuden on narsisti.
Vierailija kirjoitti:
No sitten varmaan voin kertoa totuuden munasi koosta? Ei vais, muista jatkaa totuuden kertomista, jokainen luodin väistänyt nainen on plussaa ja yksi päivä vähemmän jonka ehdit kiusata jotain naista totuuksillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten varmaan voin kertoa totuuden munasi koosta? Ei vais, muista jatkaa totuuden kertomista, jokainen luodin väistänyt nainen on plussaa ja yksi päivä vähemmän jonka ehdit kiusata jotain naista totuuksillasi.
Jos nainen on vanha, ruma ja läski. Kun mies sen sanoo ääneen, on paskanarsistiäijä. Tuskin sen sanomatta jättämienkään naisesta kaunotarta tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on vanha, ruma ja läski. Kun mies sen sanoo ääneen, on paskanarsistiäijä. Tuskin sen sanomatta jättämienkään naisesta kaunotarta tekee.
Kuten sanottu PLIIS kerro naisille että nämä ovat vanhoja rumia ja läskejä.
aloittelija.....
pitäisi lisäksi muistaa kehua itteänsä ja toistaa kuinka kaikki on aina ollut vastaan
On ollut vaikeeta mutta Silti on selvinnyt
Niinpä uusi Rakkaus on nyt ansaittu Palkinto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset henkilökohtaiset kauneus ja ikä arviot voi jättää sanomatta. Se sinun ruma läski kun on jonkun toisen maailman upein ilmestys. Itse et kuitenkaan ole minkään näköinen joten et voi vaatia mitään toiselta. Tein tässä arvion , koska hyvännäköisiltä miehiltä ei ikinä kuule tuollaista katkeraa soopaa. Ainoastaan todella rumilta, alkoholisoituneilta ja keskimittaisilta tai sen alle olevilta vanhoilta narsistijuopoilta olen kuullut tuollaista puhetta.
Säälin tuota uutta naista.