Ärsyttää ihmiset, jotka nyt kauhistelevat sitä, että minulla ei ole ketään
Tiesivät ja tunsivat minut lapsena tietäen kotiolot ja kiusaamisesta. Silloin ei voinut puuttua, mutta nyt aikuisena, kun voin itse hallita elämääni niin se on jotenkin muka kauheaa. Tekopyhät pas*at.
Kommentit (7)
Joo ihmiset ei ymmärrä, mutta ei kannata alkaa selittämäänän. Saa vain itse paheksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihmiset ei ymmärrä, mutta ei kannata alkaa selittämäänän. Saa vain itse paheksuntaa.
Provo -100/5
Ihan sekava aloitus ja aivan kuin ap vastaisi itselleen. Aloitus kertoo ap:n omista asenteistaan eniten, samoin tämäkin. Miksi joku paheksuisi sitä, jos kertoo syyn sinkkuudelleen? Mitä pahaa on siinä, että on sinkku? Vai oletteko jostain Pohjanmaan raamattuvyöhykkeeltä kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo -100/5
Ihan sekava aloitus ja aivan kuin ap vastaisi itselleen. Aloitus kertoo ap:n omista asenteistaan eniten, samoin tämäkin. Miksi joku paheksuisi sitä, jos kertoo syyn sinkkuudelleen? Mitä pahaa on siinä, että on sinkku? Vai oletteko jostain Pohjanmaan raamattuvyöhykkeeltä kotoisin?
Ei ollut 2 ap ja mistä sinä tuon sinkkuuden nyt vedit?
Vierailija kirjoitti:
Ap, vain sinulla on ongelmia.
Mitä ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo -100/5
Et joo ymmärrä mitään kun olet selkeesti hyvästä lapsuuskodista.
Olen tuo jota lainasit ja mulla on luonnevikainen väkivaltainen vanhempi. Vanhempi hakkasi lapsuuden ja nuoruuden, ja kun en aikuisena ole tekemisissä, siitä syytetään yksin minua.
Kaikki joilla on ihanat rakastavat vanhemmat ei tietenkään laittaisi välejä poikki. Mun on ollut pakko koska isäni on mun aikuisena ollessakin käynyt kimppuuni.
Nyt sit ne hyvien kotien lapset ällistelee ja ihmettelee että miten et voi olla muka vanhempiisi yhteydessä? Välit on siksi siis poikki kun olit niin vaikee lapsi? Mitä teit että sait välit sotkettua?
Näille on turha yrittää kertoa syitä. Pari kertaa oon kertonut ja silloin toinen kauhistui ja lopetti yhrheydenpidpn siihen
TÄTÄ se ap tarkoitti.
up