Kuuluuko parisuhteessa seksistä kiittää
Kommentit (23)
Mulle joskus Tinder-miehet kiittäneet seksistä. Siitä tulee halpa olo enkä tapaa näitä toista kertaa.
Parisuhteessa harvinaisesta tapahtumasta saisi vaikka uutisen.
Ainoa jolloin voi kiittää on kun maksat seksistä, kiität silloin kaupoista.
En suosittele. Itse olen saanut kiitosta, mutta siitä tulee lähinnä maksullinen olo!
Parisuhteessa? Kiittää? Oudolta kuullostaisi, koska lähtökohtaisesti siinä kai molempien pitäisi saada yhtä paljon hyvää. Parempi kai sanoa, että oli kivaa, tuntui hyvältä?
Ja ylipäänsä kaikkiin elämän asioihin, ei ainakaan täältä palstalta kannata kysellä, että mitä ”pitäisi” tehdä. Elä ihan omaa elämääsi ja vaikka niiaa niksauta seksin päälle, jos se tuntuu luontevalta.
Ei pidä, mutta kerran minulta pääsi ihan spontaanisti kiitokset kun mies nuoli ja sormetti minulle kolme ihan tajutonta orgasmia putkeen. Miestä tuo vain nauratti.
Ei tarvi, meillä ei ole enää seksiä.
Vaimo on pari kertaa kiittänyt. Kun oli ollut våhän taukoa ja pantiin kovaa takaapäin keittiön seinää vasten niin vaimo sanoi: Kiitos! Juuri tuota tarvitsin.
Toisella kerralla annoin vaimolle useamman orgasmin ja hän spontaanisti sanoi: Huh, kiiitos!
Mies antoi jumalattoman orgasmin tänään; se kesti ja kesti..yksi parhaita ever. Kyllä kiitin miestäni, miksen olisi!
25 vuotta saman miehen lakanoissa. Aina kiitämme ja kehumme vielä seuraavana aamunakin.
Vai kiittää seksistä :D Ai saatana ( pahoittelen kiroilua ) . Mutta oletteko täysissä järjissänne, jos kiittää täytyy siitä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vai kiittää seksistä :D Ai saatana ( pahoittelen kiroilua ) . Mutta oletteko täysissä järjissänne, jos kiittää täytyy siitä? :)
Miksei voi kiittää? Kiitäähän normi-ihminen vaikka siitä kun on pöydässä pyytänyt vaikka kaatamaan viiniä.
Yleensäottaen itse en kiitä, mutta sitäkin enemmän kehun, miten hyvältä äsken tehty tuntui ja kerron myös mikä siinä oli erityisen hyvää. Tällainen palaute on omiaan naistani tarjoamaan juuri niitä elementtejä lisää joita olen kehunut. Myöskään naiseni ei kiitä, mutta sanoo aina välillä seksin olleen ihanaa tai minun olleen juuri sopivan raju. Sekin kannustaa puolestaan minua hoitamaan homman jatkossa kehutuilla tavoilla. Siksi kai meillä seksiä onkin välillä parikin kertaa päivässä.
Kiittäminen voisi tulla kyseeseen silloin, jos olen itse pyytänyt jotain erityistä seksissä, joka ei ole ihan jokaviikkoistakaan ja pyyntöni toteutetaan. Silloin saatan joskus myös kiittää, en siitä itse seksistä vaan toiveeni toteuttamisesta ja antaa kehut miten hyvin hän sen hoiti. Joskus kehun vielä muutaman päivän päästäkin sitä miten hyvältä se tuntui ja kyllähän sen arvaa että aika pian saan sitä lisää.
Eikös kehuminen ole kiittelemistä?
Kyllä aina tulee jälkeenpäin kiiteltyä ja keskustellaan usein yhteisestä kokemuksesta. Kivaahan seksi on yhdessä koettuna. Tätä yhteispeliä osaa arvostaa vasta ajan myötä.
Ei nyt kiitos-sanalla ehkä tarvii, mut voi sanoo vaikka "ihana pano" tai "olit ihana" tai jotain, mun mielest se on vähän niinku sama.
Miksi ihmeessä ei saisi kiitellä ja kehua ja olla iloine kaikilla tavoin kun ollut yhdessä upeeta? Kyllä vain puhutaan ihan yksityiskohdittainkin joskus esim lypsinkö kullia oikein (pillulla) tai teinkö hyvin sormilla tms. Tottakai.
En nyt normi panosta kyllä kiittele, tai ei meistä kumpikaan. Mutta välillä tulee vaikka herätys suihinotolla tms pyytämättä tai jotain muuta upeeta, niin olis tyhmää olla kiittämättä. Viimeksi kiitin, kun vaimo herätti suikkarilla ja nousi peppu minuun päin ratsaille. Kalun ohjasikin sinne kakkospesälle. Tietää, että se on minulle kova juttu. Samalla hän hieroi käsin pallejani. Noh, kauan ei tarvinnut ratsastaa.
Mieheni kiittää minua hyvästä ruoasta.
Hän tekee sen suutelemalla rintojani.
Ei kylläkään silloin kun lapset ovat paikalla pöydän ääressä....
Kuuluu. Itse aina kiitän ja taputan hommien päätteeksi.