Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työyksikön vaihto ja suunnitteilla raskaus

Vierailija
03.06.2013 |

olisin mahdolisesti vaihtamassa heinäkuussa työyksikköä toiselle paikkakunnalle (parempi palkka). Työnantajani pysyy siis samana mutta talo,pomo ja ihmiset vaihtuu. Samaan aikaan olemme jättämässä ehkäisyä pois ja lapsi on siis tervetullut heti kun luoja meille sen suo. Onko siis törkeetä ottaa uusi paikka vastaan tietäen jo takaraivossa että voi raskautua minä hetkenä hyvänsä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole törkeää. Teillä on oikeus suunnitella raskautta ja raskautua ihan vapaasti ja olla onnellisia asiasta.

Ja jos joku sanoo muuta niin sulje korvasi.

Mä menin naimisiin 25 vuotta sitten ja ehdittiin olla naimisissa yli viis vuotta ennenkuin esikoinen syntyi. Miksikö kesti niin kauan? Tein pätkätöitä seitsemän vuotta ennen vakinaistamista, esikoinen syntyi 9 kuukautta ja kolme viikkoa vakinaistamisen jälkeen. Enkä tunne pätkääkään syyllisyyttä, kolmen lapsenkin jälkeen on tullut 15 vuotta lisää työuraa. Jos halutaan lisätä syntyvyyttä Suomessa tehdään naisten pätkätöistä laittomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla