Miten nopeasti mies tekee aloitteen, jos on kiinnostunut?
Kyseessä moikkaustason naamatuttu salilta, nähdään säännöllisen epäsäännöllisesti n. kerran viikossa tai kahdessa ja katseita ja hymyjä yms ollut pari kuukautta. Siis missä vaiheessa tietää että herra katselee vaan huvikseen eikä aikomustakaan viedä juttua eteenpäin?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 17:03"]Voihan se olla, ettei mies ole kiinnostunut kuin tuttavana. Mutta kokeilepa mennä itse juttelemaan tälle.[/quote]Toki, mutta kuten tällä palstalla tiedetään, jos mies on kiinnostunut hän tekee kyllä aloitteen itse, ja sitä tässä hain että kuinkahan kauan selllaista kannattaa odotella em. tapauksessa?
Tee itse pieni aloite, ja anna sitten miehen ottaa ohjat
Ei 2000-luvulla tarvitse odottaa sekuntiakaan kainonviehkeänä neitona, että mies tekisi aloitteen. Jos haluut sitä miestä niin halaa sitä miestä. Ei siitä oo yksikään terve heteromies ikinä loukkaantunu että nainen tykkää.
Suomessa on ihme tabu tämä positiivisten tunteitten ilmaiseminen muutenkin, ihan kuin niissä olisi jotain hävettävää.
Riippuu miehestä. On hyvin erilaisia miehiä, ja jotkut ovat lähes kyvyttömiä tai hitaita aloitteen tekemisessä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 17:16"] kuinkahan kauan selllaista kannattaa odotella em. tapauksessa?
[/quote]
Kunnes se on naimisissa toisen kanssa?
Ota selvää jos haluat kerta! Luultavasti varattu kuitenkin.
Minua eräs mies on katsellut jo vuoden. Hän sai vihdoin ja viimein moikattua ja menin niin hämilleni, etten tajunnut kuin hymyillä vienosti takaisin. Onkohan aikomustakaan tehdä aloitetta? Ujohkolta naisten suhteen vaikuttaa..
Voihan se olla, ettei mies ole kiinnostunut kuin tuttavana. Mutta kokeilepa mennä itse juttelemaan tälle.