Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten voi ihminen mokata kuulotestin?

Vierailija
03.06.2013 |

Laukkasin kesken kiireisen työpäivän kuulotestiin jo valmiiksi ihan paineissa. Eka testi tavallisilla kuulokkeilla meni normaalisti, niin kuin nyt aikuiselta voi odottaa, mutta toisen testin, jossa toiseen korvaan johdettiin hälyä, kädetin aivan älyttömästi. Siis siten että tulos on mahdoton.

Alku meni normaalisti, mutta sitten. Sitä hälykuuloketta piti pitää itse sormella korvassa ettei se putoa, ja hermotuksissani työnsin sitä liian kovaa. Kohina lakkasi kuulumasta, korjailin asentoa ja kohina palasi. Ja sitten tajusinkin että olin jättänyt painamatta sitä nappia. Mietin että josko pyytäisin keskeytystä mutta mua hävetti niin että päätin tsempata loppua kohti. Ja yhtäkkiä en enää ollut varma kummalla korvalla kuulen ja kuulenko aidon äänen vai onko se vain tinnitusta, ja oma hengitys alkoi kuulostaa darth vaderilta ja kopin seinät kaatua päälle... ja ja ja.

Ja nyt mulla on tossa kuulokäyrä, josta näkee heti että sen omistaja on tyhmä, enkä tosiaankaan kehtaa mennä ton kanssa lääkäriin. Voi vee että mä olen tyhmä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana teksti, osasit kuvailla tapahtumat niin hauskasti, että mua alkoi naurattaa. :D

Et sä mikään tyhmä ole. Olisit selittänyt testaajalle tuon saman, mitä kirjoitit. Testitilanne on ollut sulle outo ja muutenkin oot ollut stressaantunut, joten ei ihmekään, jos testi meni pieleen. Ei se olis ollut mitenkään noloa. Kyllä se testaaja olisi varmasti ymmärtänyt.

Vierailija
2/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulotestin voi sotkea monella tavalla, eikä siinä mitään outoa ole. Kerran minulla meni luujohtotestaus pieleen, kun piti itse painaa korvan taakse sitä metallipalaa vai mikä se nyt oli. Se ei nimittäin meinannut millään pysyä paikoillaan. eihän testin tulos voi olla luotettava, jos osan matalista äänistä tuntee kädellään ja samalla kuulee. Hermostuksissaan ei aina tiedä, tunteeko vai kuuleeko vai tekeekö molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille sanoa voit, että Pimeä Puoli sinua harhaan johtanut on ja kokeen suruksesi mällännyt olet. Hän suutu sinulle ei.
t. Yoda

Vierailija
4/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä onnistun ain amunaamaan hammasröntgenin :( Se läpyskä lipsahtaa AINA juuri kun sitä kuvaa ollaan ottamassa. Olen saanyt varmaan Tsernobylin verran säteilyä tämän takia

Vierailija
5/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä onnistun aina munaamaan hammasröntgenin :( Se läpyskä lipsahtaa AINA juuri kun sitä kuvaa ollaan ottamassa. Olen saanyt varmaan Tsernobylin verran säteilyä tämän takia

Vierailija
6/6 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanaa" kuulla että joku voi reputtaa röntgenkokeenkin :-) En siis olekaan ainoa Armoitettu Sähläri tässä maassa. Mutta miksi tajuan vasta aina jälkeen päin että olisi kuitenkin ollut vähemmän noloa selittää asia testaajalle kuin myöhemmin lääkärille?

Mielenterveysdiagnoosia odotellessa,
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi