Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimin tällaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
03.06.2013 |

Minulle paljastui että itselleni läheiseksi ystäväksi luultu ihminen onkin suuren luokan selkäänpuukottaja ja valehtelija.

Lyhyesti syy, miten vyyhti alkoi purkaantua: Olimme sopineet tämän ihmisen kanssa että menemme eräänä molempien vapaapäivänä elokuviin ja sitä ennen pidämme hemmottelupäivän, saunomista, kasvohoitoja yms yms. Olin sopinut tätä päivää edeltävänä päivänä, että menen ulos muiden ystävieni kanssa. Olinkin baarissa ja heräilin aamulla sitten valmistautumaan siihen että lähden tästä tuon kaverini luokse "hemmottelupäivään", kuitenki niin (Kaverini tiesi) että minulla on aamupäivällä eräs tärkeä asia joka pitää hoitaa ja sen jälkeen tapaisimme. Kaverini tekstasi minulle aamusta, mikä aikataulu minulla on. Vastasin että olen nyt vielä vähän tutkalla edellisillan baareilusta mutta kokoilen itseäni, hoidan sen pakollisen menon ja sitten nähdään.Kaverini vastasi lyhyesti: "odotin niin paljon että tapaamme :( :(" vastasin että tottakai nähdään, hoidan vaan sen asian pois ja sitten tulen hänen luokseen. Kaverini ei vastannu. Kello oli n 14 kun olin valmis tuosta pakollisesta menosta. Kaverini ei edelleenkään vastannut puhelimeen tai viestehin. Koko illan soitin hänelle ja koitin tekstata että koska nähdään, hän ei vastaa.

Seuraavana päivänä sitten hän laittaa hyvin tylyn viestin jossa sanoo ettei koe että pidän häntä riittävän tärkeänä, että hänestä oli loukkaavaa että olin ollut edellisiltana ulkona. (Se meno oli ajat sitten sovittu, eikä kaverillani ollut mitään tätä vastaan). Ja haukkui minua muutenkin. Itselläni paloi käämit välittömästi, sanoin hänelle että miten hän kehtaa syyllistää mua siitä että tekee itse mulle oharit! Ja ilmoitin myös hänen viestiensä jälkeen että parempi kun emme ole enää tekemisissä..

No, tämä kaverini oli sitten soittanut ex-miehelleni ja kertonut kuinka on huolissaan lapsistamme, kun olen kuulemma alkoholisoitunut. Ja oli haukkunut minua muutenkin. Ex-miehelläni ja minulla on huonot välit, mutta exäni silti soitti minulle ja kummasteli tätä.. Hän kertoi myös että tämä kaverini oli jo kk sitten lähetellyt minua parjaavia viestejä exälleni, yrittäen kaveerata exäni kanssa. Minulle kaverini selitti kuinka exäni oli lähetellyt hänelle minua parjaavia viestejä. Uskoin tietysti kaveriani, koska exän kanssa on ollut vääntöä.

Tämä kaverini on nyt soitellut mm. yhteisille ystävillemme minua solvaten ja esiintyen kuin olisi minusta huolissaan. Puhuu kuinka pitäis tehdä lastesuojeluilmoitusta kun lapseni ovat jatkuvasti heitteellä yms..

Kerrottakoon että tämän naisen historia on hämärä.. Hänellä on omien sanojensa mukaan ainakin 4 parisuhdetta jossa häntä on pahoinpidelty ja kuinka mies on ollut narsisti. Lapsena häntä on käytetty hyväkseen, isä on häntä hakannut. Naisella on ollut luonnollisesti mitä hirvein raskausaika, hän on lähes kuollut raskauteen, lisäksi hänellä on ollut syömishäiriö ja hänen lapsellaan on mitä erikoisimpia sairauksia (joita en ole kyllä huomannut). Naisella itsellään on myös vaikka mitä sairauksia, on ollut syöpää yms. On keskenmenoja, on vaikka mitä.
Olen 100% varma että nuo jutut ovat keksittyjä, huomiohakua. Muutamasta valheesta nainen on jäänyt kiinni mutta alkanut hysteerisesti itkeä ja huutaa kun on tajunnut että narahti.

Nainen on siis aloittanut mustamaalauskampanjan minua kohtaan. Haluan päästä naisesta eroon mutta pelkään että hän on yksinkertaisesti liian hullu. Nainen on itsekin myöntänyt olevansa äärettömän kostonhimoinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit tämn ihmisen kanssa niin ettet toimi tämän ihmisen kanssa.

Vierailija
2/5 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuommoinen ole oikea ystävä. Kyllä minä kerron ystävättärilleni tapailevani myöskin muita ystävättäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun piti tavata ystäväsi aamupäivällä, eikä iltapäivällä. Todennäköisesti olet odotuttanut häntä usein aikaisemminkin ja nyt sillä meni hermot. Kyllähän sinua nyt pari tuntia pitäisi odotella.

Vierailija
4/5 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tän ystäväsi nimi satu alkamaan P:llä?

Vierailija
5/5 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpa hankala ihminen sinulla ystävänä. Olet yrittänyt ottaa ystävääsi yhteyttä ja selvittää asiat hänen kanssaan, mutta hän kieltäytyy asiallisesta yhteydenpidosta. Sitten on vielä paljon salailua, valehtelua ja muuta kieroilua. Jos hän ei ole suostunut puhumaan sinulle tähänkään asti asiallisesti, tuskin hän on halukas siihen myöhemminkään. Ehkä sinun kannattaisi ottaa häneen etäisyyttä. Tee se eleettömästi, älä tee siitä numeroa. Näin hän ei saa lisää vettä myllyynsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme