Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisi palata ajassa 15 vuotta taaksepäin,

Vierailija
03.06.2013 |

minkä elämänohjeen antaisit itsellesi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tartu viinapulloon!

Vierailija
2/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hetkessä äläkä stressaa turhaa tulevaisuutta. Matkustele ja vietä huoletonta elämää vielä kun voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa piehtaroimasta masennuksessasi, ihan kohta tapaat ihmisen joka tekee elämästäsi paratiisin.

Vierailija
4/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti olisi kuunnellut 15 vuotta vanhemman itseni neuvoja!

Vierailija
5/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa enää päivääkään siihen idioottiin kenen kanssa juuri nyt hengailet! Ansaitset parempaa! Ja toteaisin että panosta siihen että pääset opiskelemaan jotain kelvollista!

Vierailija
6/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt siihen, jos vaan haluat. Jätin menemättä lukioon, kun ajattelin etten pärjää siellä. Yläasteen päästötodistuksessa ka oli 8,6. Olisin jopa saattanut pärjätä...

Vierailija
7/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele paremmin, pistä välit äidin kanssa poikki.

Vierailija
8/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se kämppä!

Vierailija
9/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syyllistä itseäsi vanhempiesi alkoholismista, se ei ole sinun vikasi.

Vierailija
10/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vihaan edelleenkin, kun ihmiset sanovat minulle tätä, mutta silti sanoisin tämän 9-vuotiaalle minulle: Reipastu!

Olin lapsena aivan kamalan heikkoitsetuntoinen, ujo ja arka. Koko peruskoulu ja melkein lukiokin meni niin, että en valehtelematta puhunut sanaakaan koko koulupäivän aikana kenellekään. Ajan myötä on ollut pakko reipastua, mutta miten paljon mukavampaa olisi ollutkaan, jos lapsena olisin puhunut normaalisti kuten muutkin ja minulla olisi ollut kavereitakin. Itsetuntokin olisi varmaan parempi lapsuusajan positiivisten sosiaalisten kokemusten ja suhteiden myötä.

Vierailija
11/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää rahaa niin paljon kuin pystyt ja ota lisäksi lainaa - ja osta Nokian osakkeita ja myy ne kesällä kahden vuoden päästä :)

Vierailija
12/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. mies yhdessä ollaan edelleen ja onnettomia ollaan. Etenkin minä ei ole mitään yyhteistä ei seksiä ei mitään molemmat menee omiaan. Olisi pitänyt etsiä mies joka rakastaa ja arvostaa.

Vierailija
13/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. mies yhdessä ollaan edelleen ja onnettomia ollaan. Etenkin minä ei ole mitään yyhteistä ei seksiä ei mitään molemmat menee omiaan. Olisi pitänyt etsiä mies joka rakastaa ja arvostaa.

Vierailija
14/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi ja laita muutkin arvostamaan. Pidä puolesi. Älä tuhlaa niin paljon!

Vierailija
15/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten olin 13-vuotias ja pahimmassa murkkuiässä. En tosiaan kuunnellut kenenkään neuvoja silloin. Mutta kaipa olisin varoittanut tulevasta, kahden vuoden päästä vanhempani eroaisivat ja elämä menisi täysin uusiksi, eikä hyvällä tavalla. Lisäksi kehottaisin itseäni hakemaan apua aikaisemmin ihan pieniltäkin tuntuviin ongelmiin, etten hukkuisi siihen masennuksen syvään suohon 5 vuotta myöhemmin. Sanoisin, että kaverit ovat tärkeitä, mutta älä roiku niissä jotka saavat aikaan huonon olon.

Vierailija
16/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 15:23"]Jätä se mies. mies yhdessä ollaan edelleen ja onnettomia ollaan. Etenkin minä ei ole mitään yyhteistä ei seksiä ei mitään molemmat menee omiaan. Olisi pitänyt etsiä mies joka rakastaa ja arvostaa. [/quote]
Ja miksi et voi jättää häntä nyt? Lasten takiako?

Vierailija
17/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkkaan 15-vuotta sitten annoin itselleni sen tärkeimmän ohjeen. Ota elämästä vain parhaat palat.

Vierailija
18/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioosi! Tein 15 vuotta sitten elämäni parhaat kaksi valintaa ja iloitsen niistä edelleen.

Vierailija
19/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka opiskelua niin pitkälle kuin rahkeet riittää, älä luovuta.

Vierailija
20/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin 9-vuotiaalle itselleni, että ole vielä lapsi ihan rauhassa monta vuotta, äläkä luovu niistä barbeista vielä 10-vuotiaana! Et silloin ole vielä todellakaan liian vanha leikkimään niillä. Aikuiseksi ei ole mikään kiire ja lapsuutta et koskaan saa takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi