Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea laitatte smoothieen?

Vierailija
03.06.2013 |

Ajattelin tehdä smoothieta, kun tuo meidän lapsukainen on kipeänä eikä oikein mikään muu kuin jukurtti maistu! :/ Mehua juo, vettä ei juuri ollenkaan ja maitoa max. 1,5dl/pvä
Hedelmätkin harvoin menee alas sellaisenaan, soseena yms. kyllä..

Joten, jos laittaisin smoothieen omenaa, mandariinia, banaania, rahkaa ja maitoa? Mitä muuta vois laittaa? päärynöitäkin taitaa olla... ruisleseitä varmaan vois kans laittaa, tekis hyvää vatsalle!
Netistä katselin ohjeita ja monissa oli luonnonjukurttia tms. mutta kai tuo rahka sen korvaa? laittaa vaan enempi maitoa niin tulee löysempää! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen smoothien aina rasvattomaan gefiluspiimään. 1 dl piimää, 1 dl sokeritonta mehukeittoa sekä 1 dl marjoja/hedelmiä (mustikkaa, mustikkaa ja vadelmaa,mansikkaa ja karpaloa, mansikkaa ja melonia - mitä vaan!)

Vierailija
2/2 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan yleensä vaan banaanin ja jotain marjoja tai hedelmiä (useimmiten mangopaloja tai mansikoita), ja niiden lisäksi vaniljajugurttia. Joskus korvaan jugurtin rahkalla ja maidolla ja makeutan hunajalla. Joskus laitan myös kaurahiutaleita, mutta harvemmin.

Rahka ja maito/tuoremehu korvaa ihan hyvin jugurtin. Ja smoothiesta tulee ihan hyvää, vaikka sinne ei ihan kaikkia kaapista löytyviä aineita laittaisi, tai itse tykkään ettei laita liian monia makuja yhdella kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan