Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla ärsyttävillä tavoilla ITSE ehdotat seksiä?

Vierailija
03.06.2013 |

Itse just tajusin, että mahtaako olla ärsyttävää, kun näkyvästi napsautan itkuhälyttimen päälle, hymyilen miehelle ja hiippailen alakerran sohvalle makaamaan :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa ehkä miehen mielestä voisi olla ärsyttävää kun hivutan käteni hänen haaroväliin. Myönnän, aika mielikuvituksetonta. Tosin ei ole mies tähän mennessä kieltäytynytkään hellästä hetkestä ;D

Vierailija
2/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuu mieleen mitään, yleensä ihan jollain perus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan vaan hivuttaudun kainaloon ja alan pussailla. Saatan myös ihan sanoa, että tänään tarjosin munaa / suuhoitoa tms. Tai sitten sovin asiasta jo aikaisemmin päivällä.

Vierailija
4/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ärsyttävin aloite on pakko olla ruikutus "rakaaaaas, minua panettaa, voisitko tyydyttää naisesi?" Että kun oikein panettaa, mutta väsyttää liikaa vietelläkseen miehen kunnolla, päädyn tähän. On se helppoa olla nainen, kun vonkaamallakin irtoaa.

Vierailija
5/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö...en thod yhtään mitenkäääääään..

Vierailija
6/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö...en thod yhtään mitenkäääääään..

Vierailija
7/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdota ikinä seksiä. Mitenkään.

Seksi on kirosana.

Vierailija
8/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ihastui suuresti, kun kerran ihan huumorimielellä murjaisin, että annapas muija panna. Ihastui ja kyllä sitten myös "antoi".

Vierailija
9/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä riittää, että menee makuuhuoneeseen makoilemaan... Esimerkiksi päiväunien otto on miehen mielestä aloitteen tekeminen, kun tulee heti perässä :D

Vierailija
10/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että panettaa tai että mitäs jos pökitään tänään. Saunan lauteilla saatan vähän availla jalkoja ja mies tekee heti johtopäätöksen. Se tosin tekee saman johtopäätöksen, ihan sama vaikka tekisin mitä.

Vierailija
11/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan hivuttaudun lähemmäs ja alan silitellä miestä. Se yleensä riittää. Joskus kysyn suoraan.

Vierailija
12/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron, että minulla on tänään illalla kielioppi harjoituksia. Ehkä nihkein ikinä =)

Vierailija
13/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä sanon rouvan peräaukkoa lietekaivoksi joka pitää tukkia maatalon isännän parrulla.

Vierailija
14/14 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muuten tiedä, onko jokin tapa ehdotella miehen mielestä ärsyttävä. Kertaakaan ei ole kieltäytynyt toistaiseksi. Täytyypä kysäistä.

Epäromanttisia aloitteet kyllä usein on. "Käytkö kurkkaamassa, joko lapset on unessa". "Laitatko oven lukkoon, kiitos".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme