Millaisilla ärsyttävillä tavoilla ITSE ehdotat seksiä?
Itse just tajusin, että mahtaako olla ärsyttävää, kun näkyvästi napsautan itkuhälyttimen päälle, hymyilen miehelle ja hiippailen alakerran sohvalle makaamaan :D
Kommentit (14)
Eipä tuu mieleen mitään, yleensä ihan jollain perus :D
Yleensä ihan vaan hivuttaudun kainaloon ja alan pussailla. Saatan myös ihan sanoa, että tänään tarjosin munaa / suuhoitoa tms. Tai sitten sovin asiasta jo aikaisemmin päivällä.
Mun ärsyttävin aloite on pakko olla ruikutus "rakaaaaas, minua panettaa, voisitko tyydyttää naisesi?" Että kun oikein panettaa, mutta väsyttää liikaa vietelläkseen miehen kunnolla, päädyn tähän. On se helppoa olla nainen, kun vonkaamallakin irtoaa.
Öö...en thod yhtään mitenkäääääään..
Öö...en thod yhtään mitenkäääääään..
En ehdota ikinä seksiä. Mitenkään.
Seksi on kirosana.
Vaimoni ihastui suuresti, kun kerran ihan huumorimielellä murjaisin, että annapas muija panna. Ihastui ja kyllä sitten myös "antoi".
yleensä riittää, että menee makuuhuoneeseen makoilemaan... Esimerkiksi päiväunien otto on miehen mielestä aloitteen tekeminen, kun tulee heti perässä :D
Sanon, että panettaa tai että mitäs jos pökitään tänään. Saunan lauteilla saatan vähän availla jalkoja ja mies tekee heti johtopäätöksen. Se tosin tekee saman johtopäätöksen, ihan sama vaikka tekisin mitä.
Mä vaan hivuttaudun lähemmäs ja alan silitellä miestä. Se yleensä riittää. Joskus kysyn suoraan.
kerron, että minulla on tänään illalla kielioppi harjoituksia. Ehkä nihkein ikinä =)
Jaa, meillä sanon rouvan peräaukkoa lietekaivoksi joka pitää tukkia maatalon isännän parrulla.
Enpä muuten tiedä, onko jokin tapa ehdotella miehen mielestä ärsyttävä. Kertaakaan ei ole kieltäytynyt toistaiseksi. Täytyypä kysäistä.
Epäromanttisia aloitteet kyllä usein on. "Käytkö kurkkaamassa, joko lapset on unessa". "Laitatko oven lukkoon, kiitos".
No jaa ehkä miehen mielestä voisi olla ärsyttävää kun hivutan käteni hänen haaroväliin. Myönnän, aika mielikuvituksetonta. Tosin ei ole mies tähän mennessä kieltäytynytkään hellästä hetkestä ;D