Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja leipurihiivat :)

Vierailija
03.06.2013 |

EEEli,lapsen synttärit tulossa..kakun syöjiä yhteensä 28 missä siis lapset laskettuna mukana...Ajattelin tehdä uunipellille kakkupohjan ja vetää sen puoliksi.Ja  näitä siis teen kaksi pellillistä.Välejä tulee siis kolme...Riittääköös sen kokonen tolle poppoolle :) ?Ja viidellä munalla toteutan nämä...:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee, miten teet. Itse tekisin tavallisen 5 munan täytekakun, kun läheskään kaikki ei kuitenkaan ota kakkua. Meillä tuon kokoisesta on jäänyt 15 hengen porukassa aina puolet jäljelle, vaikka olisi miten herkkua ja kehuttua kakkua. On vaan niin paljon kaikkea muutakin pöytä kukkuroillaan. Eikä lapset nykyään kakkuun edes koske.

Vierailija
2/3 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 12:46"]

Tee, miten teet. Itse tekisin tavallisen 5 munan täytekakun, kun läheskään kaikki ei kuitenkaan ota kakkua. Meillä tuon kokoisesta on jäänyt 15 hengen porukassa aina puolet jäljelle, vaikka olisi miten herkkua ja kehuttua kakkua. On vaan niin paljon kaikkea muutakin pöytä kukkuroillaan. Eikä lapset nykyään kakkuun edes koske.

[/quote]

no säähän se tiedät kuinka paljon ap:n vieraat paalaa kakkua menemään :D :D huuhhu....

mut joo,tolla määrää munia teen ap itekki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun ei lapset yleensä edes syö täytekakkua. Jo onnistut tekemään houkuttelevan näköisen, ottavat kyllä lautaselle, mutta jättävät sen siihen.

Kyllä minäkin luulen tietäväni, kuinka paljon ap:n vieraat kakkua syövät, kun olen varovasti arvioituna noin sata synttärijuhlaa järjestänyt.