Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri eronnut. Pitäisinkö vähän hauskaa kesällä?

Vierailija
03.06.2013 |

Olen alkuvuodesta eronnut n. 15 vuoden suhteesta. Lapsia on kaksi. Olen saanut elämäni kohtuullisen hyvälle mallille, itseni kuntoon, näytän mielestäni hyvältä ja fiilis on positiivinen.

En ole juurikaan harrastanut seksiä muiden kuin exäni kanssa. Aloin miettiä, että nythän sitä voisi? Mitä tekisit tilanteessani? Onko väärin vähän "hurvitella"? Olen ollut aina "kiltti tyttö" ja ajatus tuntuu hiukan vieraalta. Mutta mistä edes löytäisi jonkun fuckbuddyn ja löytääkö tämmöinen +35 äiti-ihminen sellaista vai ollaanko sitä jo ihan menetetty kanta? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 09:39"]

Ei tarvi kysyä, kyllä niitä ehdotuksia tulee, fiksuimmat ei koskaan ehdota suoraan. Muista pillerit ja kondomipakkaukset. Hauskaa voi pitää muutenkin ku alapäällään

[/quote]

Hauskaa olen pitänytkin monella muulla tapaa (liikkumalla, ystävien seurassa, lasten kanssa), ja nautin elämästäni. Mutta en kiistä, etteikö miehinen kosketus tekisi terää. 

Ap

Vierailija
22/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaa nyt vielä jostain sukupuolitaudit. Kondomin käyttökään ei ole huono idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut sen isä-kaverin viinille ja juustoille ja sit viettelet sen kaikkien sääntöjen mukaisesti :D Ehkäisy ja kortsut kuntoon ja hommiin! Vietä maailman paras kesä!! :D 

Vierailija
24/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 09:59"]

Kutsut sen isä-kaverin viinille ja juustoille ja sit viettelet sen kaikkien sääntöjen mukaisesti :D Ehkäisy ja kortsut kuntoon ja hommiin! Vietä maailman paras kesä!! :D 

[/quote]

Tämä kuulostaa kyllä hyvälle :). Olemme tapailleet aina kesken työpäivän, joten aikaa ei ole ollut pahemmin kehitellä mitään romantiikkaa.

Viettelyn säännöt täytyy kerrata ja ennen kaikkea kerätä rohkeutta! Kuten sanoin, mies on tosi komea ja raamikas, enkä minä kuitenkaan mikään fitness-tähti. Ehkäisy on kunnossa. 

Vierailija
25/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkky provo.Oletko tajunnut että tekstin kirjoittaja on mies.Et ole pätevän oloinen naisena.

Vierailija
26/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 10:16"]

järkky provo.Oletko tajunnut että tekstin kirjoittaja on mies.Et ole pätevän oloinen naisena.

[/quote]

Miten niin? Kuulisin mielelläni lisää, mikä tekee tästä järkyn provon ja epäpätevyyden naisena?

Ap

Vierailija
27/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta ja itseluottamusta peliin!

Meidän suhde alkoi aika "räväkästi" ensimmäisen kerran kun tulin selvinpäin (edellis iltana baarista hänen luo ekan kerran, silloin pienessä) nykyisen avovaimoni luokse, oli minua vastassa siellä takkatuli, kynttilät ja korsettiin pukeutunut nainen joka odotti takan edessä pehmeällä matolla....loppuillan voikin sitten arvata...toki kuului siihen viiniä ja hyvää ruokaa..nam nam. Tästä alkoi meidän uusioperheen tarina. Monesti muisteltu meidän yhteisiä ensimmäisi tapaamisia.

Vierailija
28/28 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis siihen, että tämä ihana mies rakastuu sinuun, haluaa kunnon suhteen ja myöhemmin lapsia? Tai mitä teet jos ehkäisy pettää ja etenkin mies haluaisi pitää lapsen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme