Gallup: peruskoulun keskiarvosi ja nykyinen ammattisi
siinähän se kysymys jo tulikin...
Palkankin saa mainita.
nimimerkki: pänttäsinkö turhaan?
Kommentit (53)
9,6 LT. En päntännyt koulussa yhtään, läksyjä tein tuntien alussa tai jos kiinnostivat minua. Jälki-istuntokin tuli tutuksi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 00:05"]
siinähän se kysymys jo tulikin...
Palkankin saa mainita.
nimimerkki: pänttäsinkö turhaan?
[/quote]
Meitä on kolme naapuria tässä aamukahvilla terassilla joten annamme kimppavastauksen:
A: Päättätodistuksen keskiarvo 9,4, nykyinen ammatti kotiäiti, tulot 0 euroa kuussa.
B: Päättötodistuksen keskiarvo 8,1 nykyinen ammatti hum. maisteri, työpaikka yliopistolla, tulot noin 5200 kuussa.
C: Päättötodistuksen keskiarvo jossain alle kasin, nykyinen ammatti toimittaja, tulot noin 3500 kuussa.
8,9 taisi olla todistuksen loppusumma. Nykyään olen yrittäjä ja firma tekee net voittoa noin 500 000/vuosi
Seiskan kieppeillä, en muista täsmällisemmin. Kävin myöhemmin Kauppaopiston japääsin sisätöihin. Iltalukiossa ylioppilaaksi keskiarvo yli 9. Opiskelin yliopistossa ja toimin opetusalalla. Viihdyn koska työni on vaativaa mutta myös palkitsevaa. Palkka ei ole kummoinen, toimeen tulen kuitenkin.
Taisi olla noin 9, tällä hetkellä olen myyjä mutta opiskelen kauppiksessa.
Peruskoulun päättötodistuksen k.a. 7.8, työtön ylioppilas (jee...) Tosin lukion k.a. olikin jo 8.7...
Nimim. Kunpa tänä syksynä pääsisin edes johonkin opiskelemaan
8,7 historian ja yhteiskuntaopin ope
8.9. sairaanhoitaja