Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Soini: MY HERO!!

Vierailija
02.06.2013 |

Ilman Timo Soinia ja hänen pokkaansa Katainen ja Urpilainen saisivat valehdella televisiot lehdet täyteen omaan propagandaansa. Olen niin onnellinen, että meillä on Timo Soinin kaltainen viisas ja rehellinen politiikko.

Kiitos paljon, Timo, ja sama ruotsiksi!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Minä en ole oikein persujen linjan kannattaja muuten ollenkaan, mutta valitettavasti nämä vanhat suurpuolueet Kok, SDP ja Keskusta ovat minusta menettäneet viime aikojen puheillaan ja toimillaan luotettavuutensa, joten Soinia ja persuja kannatan ihan vastavoimana tällä hetkellä. Jotenkin tuntuu että nyt vallassa olevat ei aja suomalaisten etuja ollenkaan.

Vierailija
2/14 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oikeassa: ilman Soinia perussuomalaisineen eläisimme senkaltaisessa tynnyrissä kuin väki Neuvostoliitossa 1990-luvulle asti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi noi Kreikka-vakuudet on niin tajuttoman monimutkaisia, että kiitän Timo Soinia sydämestäni siitä, että hän ta-vaa niitä meille mölleille suomalaisille ymmärrettäviksi. Nyt vain toivon, että pellepoliitikot persuista lähtevät menemään (enkä tarkoita tällä euroehdokkaaksi ryhtymistä), jolloin Perussuomalaisista saadaan asiallinen hallituspuolue ja Suomi takaisin suomalaisille.

TAHDON!

Vierailija
4/14 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, tuota, tuo sama asia paljon perusteellisemmin julkaistiin Hesarin taloussivuilla jo muutama päivä sitten. Kirjoittajana oli HS:n oma taloustoimittaja.

Soini korjaa mainoksellaan potin kotiin, kuten tässäkin nyt näemme, mutta valistuneemmat palsta mammat lukevat myös muutakin kuin mainoksia.

Vierailija
5/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totta, mutta on ihanaa, että Soini pitää myös meidän vähemmän valistuneiden palstamammojen puolia. Kiitos, Timo, pidä pintasi äläkä sorru liikaan politikointiin.

Vierailija
6/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen piti vielä lisätä, että kyllä ne vähemmän valistuneidenkin verorahat niiden vakuuksien maksuun varmaan kelpaavat, joten ei kiitos, ylemmyydentuntoa. Kiität sinäkin vielä Timo Soinia, sano mun sanoneen.

Vierailija
7/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini joukkoineen räksyttää oppositossa kun oli mahdollisuus mennä hallitukseen

Vierailija
8/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 00:04"]

Kiitos, Timo, pidä pintasi äläkä sorru liikaan politikointiin.

[/quote]

Mitä tuo nyt tarkoitti? Soinihan on poliittinen peluri viimeisen päälle.

Vierailija
9/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ne jäi oppositioon just siksi, että sieltä on helpompi tuoda totuus esiin. Katso nyt hallituspuolueita, eihän ne ole mistään mitään mieltä. Paras mihin ne pystyy, on kanistereiden kierrätys.

Vierailija
10/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinin mainoshan jätti asioita kertomatta ja vääristeli niitä asioita mitä kerrottiin!

Eikö tämä haittaa ketään?

Vierailija
11/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vääristeli? Mitä väärää siinä on jos kertoo, että ministerit valehtelevat.

Vierailija
12/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt siitä Soinin tekstistä yhtään mitään. Mutta se mua huvitti, kun siellä puhuttiin Suomesta tekemässä nimensä mukaisesti jotain prosenttisopimusta..! Eiköhän Suomi lähinnä suomi tai piiskaa nimensä mukaisesti!

Ei mulla muuta!

Vierailija
13/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin siitä tekstistä sen, että joku ansa todennäköisesti laukeaa ja Suomi on maksanut vakuuksia, jotka menevät mihin? Katoavat? Ja millä hoidetaan Suomen omat narkkarit ja köyhät?

Vierailija
14/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:llä oli niin kova hinku vastuuta kantamaan, että samalla unohtui lupaukset äänestäjille ja vaaliohjelma. KENEN kansanedustaja sellainen on, joka kertoo tekevänsä toisin kuin sitten tekee? Mitä hel**vetin iloa SINULLE kansalainen/äänestäjä tälläisestä SINUN edustajasta on? Muistakaa kynnyskysymys ALV-veron nosto, Kreikkatuelle saatava täydet vakuudet. Eiköhän PerusSuomalaiset jääneet juuri siitä syystä pois tästä hallituksesta,jonka hallitusohjelmaan Kokoomus ehtoja laittoi. Kokoomushan ei ole takkiansa kääntänyt tässä tukiasiassa vaan on kokoajan ollut valmis lapioimaan rahaa Euro-kriisimaihin ja ylpeillyt kuinka malli-oppilas Suomi on Eurossa ollut. Samaan aikaan muut ovat eläneet kuin pellossa,velaksi ja jättäneet veronsa kantamatta. Nyt meidän pitäisi solidaarisesti (koska on myös Suomen etu) maksaa näiden muiden velat.

ON tuota johdannaissopimusta muutkin arvostelleet viime aikoina mm. Raimo Ilaskivi (Kok.), myös Taloussanomien Jan Hurri on muutamankin artikkelin asiasta kirjoittanut. Soini kirjoitti siitä myös blogissaan jo viime vuonna. Asia ei ole uusi, mutta ikävä kyllä on sitä kuitenkin liian monelle suomalaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä