Voiko kolmekymppinen rakastaa parikymppistä?
Kommentit (7)
Ikis nyt sulla oikeesti menee vähän turhan lujaa! Varmaan 10 aloitusta tänään. Kaiva ne diapamit esille ja pistele poskeesi! Joku tolkku nyt tähän touhuun. Sulla on pahoja ongelmia mielenterveyden kanssa, käyttäisit energiasi sen hoitamiseen. Jumalauta et voi ihminen olla sekaisin!
Ei voi, kuten ei voi myöskään rakastaa silmälasipäistä ja otsatukalla varustettua naista.
mä luulen, että tää ikis on vaan joku trolli. siis joku leikkii hullua ja tykkää kun saa hämminkiä aikaan ja omat viestinsä tunnetuksi.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 22:35"]
mä luulen, että tää ikis on vaan joku trolli. siis joku leikkii hullua ja tykkää kun saa hämminkiä aikaan ja omat viestinsä tunnetuksi.
[/quote]
joo trolli tai ei, mut normaali ihminen ei jaksa samasta asiasta trollata vuotta lähes joka päivä. tää tän tyypin käytös ei oo millään mittapuulla normaalia.
no varmaan monet ainakin trollaavat teeskentemällä ikistä. musta on outoa, ettei ikis koskaan vastaa kysymyksiin. Tosin aidon ikiksen tuntee pidemmistä aloitusviesteistä.
Mua jo ihan pistää naurattamaan, kun bongaan ikiksen aloituksen täältä. Vois kerätä ne kaikki yhteen ketjuun ja linkata sitten aina ikiksen uusiin aloituksiiin. Tosin uskon, että jotkut muutkin näitä tehtailee vitsimielessä.
Voiko ihminen rakastaa toista?
Voi.