Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirani merkkasi tänään naapurin mersun.

Vierailija
18.07.2020 |

Tai tänäänkin. On sitä merkkaillut aina ohi mennessä.
Tänään sitten kävi niin että naapuri osui paikalle juuri, kun koira oli venyttämässä takajalkaa äärimmilleen.
Olen lukenut, ettei koiraa saa häiritä kesken tarpeiden tekemisen, niin annoin tehdä homman loppuun.
Oli aamukusella, niin tuntui kyllä kestävän ihan loputtoman kauan.
Naapuri alkoi siinä vaahtoamaan, että auto haisee kuselle ja saan maksaa pesut tästä lähtien.
Naurettavaa tehdä tuollainen numero jonkun auton takia.
Mitä mieltä olette? Kuuluuko mun nyt maksaa sen jupin auton pesu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kakskymppiä yhteen pesuun ja jatka entiseen malliin.

Vierailija
2/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiks. Olisit sanonu vaan et sun koiralla on hyvä maku. Se on sen oma ny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira lorotti kerran naapurin reppuun, jonka oli jättänyt hetkeksi portinpieleen. En siis ehtinyt huomata ajoissa, olisin kyllä muuten estänyt 😄 Naapuri näki että ollaan tulossa, ja kusisen repun haettuaan on kyllä tajunnut mitä tapahtui, muttei ottanut koskaan puheeksi.

Vierailija
4/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koirani kakkasi naapureiden ovien lähelle. Pakko ne kakat oli korjata. Asuttiin rivitalossa.

Vierailija
5/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-20/5.

Tosin, on niitäkin juntteja joiden mielestä on hauskaa kun koira kusee välittömästi rapusta ulos tullessaan. Itse sekä uroksia että narttuja omistaneena olen aina osannut pitää huolen ettei koira kuse sopimattomiin paikkoihin.

Vierailija
6/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira pissasi myös pihalle. Samantien kun ovesta ulos päästiin. Ei voinut mitään.

Vierailija
7/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersunomistaja vielä mikään juppi ole. Porchen omistaja ehkä

Vierailija
8/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma koirani ymmärtää ettei piha alueelle saa pissiä. Nostaa koipea vasta kun annan luvan 😊

Vierailija
9/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun piskisi merkkaa Mersuni merkkaan mimä piskisi esim pippurisuihkeella. Ja piskin omistajan myös.

T. Naapurisi

Vierailija
10/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pettynyt aloitukseen! Odotin, että olisi ollut ruumiskoira, joka ohi kulkiessaan olisi merkinnyt naapurin mersun... Pliis, parempia provoja! 

Vierailija
11/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi pissiä sen koiran päälle. Ja koiranomistajan myös.

Vierailija
12/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä tapahtuikin Porvoossa, niin moni koiranomistaja on välinpitämätön k#sipää. Kerrankin kun oli viemässä roskia, niin joku mamma siinä lykki rattaita ja tietenkin kännykkä korvalla, joten ei keskittynyt tippaakaan siihen missä koira menee. No sehän oli siinä neidän roskakatoksen kohdalla kusella ja hyvä ette jaloilleni päästänyt.

Sai kyllä mamma kuulla kunniansa.

Vierailija
13/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koira lorotti kerran naapurin reppuun, jonka oli jättänyt hetkeksi portinpieleen. En siis ehtinyt huomata ajoissa, olisin kyllä muuten estänyt 😄 Naapuri näki että ollaan tulossa, ja kusisen repun haettuaan on kyllä tajunnut mitä tapahtui, muttei ottanut koskaan puheeksi.

Ja oikein naurattaa? S**tanan ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi