Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

on tää yksinäisyys ja rakkaudettomuus kauheaa parikymppisenä

hikkkynainen
18.07.2020 |

tässä iässä kuulus rakastua ja nauttii elämästä
yksin yksiössä itken

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö nyt kuitenkin ole mies?

Vierailija
2/12 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mies, nainen olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä saat ehtaa kullia yksiöösi, pariutuminen on kolmekymppisille naisille kun kaikki on koettu

Vierailija
4/12 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori olet vielä. Ei mitään hätää, rakkaus voi yllättää jo huomenna 😊

Vierailija
5/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulos sieltä yksiöstä. Nyt on kesä.

Niin minäkin löysin rakkautta elämään.

Vierailija
6/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä surullista se yksinäisyys on 50-vuotiaallakin.

Miten yksinäiset saatte sunnuntait kulumaan?

Vierailija
7/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä tyytyväinen, että olin juuri nuo vuodet kahden kympin ympärillä sinkku. Pystyi valitsemaan opiskelupaikan vapaasti ja muutenkin keskittyä vain itseensä silloin kun muutti pois kotoa. En tiedä olisiko ulkomaanharjoitteluun lähtemiseen vaikuttanut parisuhde silloin, lähdin nyt kuitenkin.

Vierailija
8/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin vielä sinkku, olin aina menossa. Kävin kahviloissa, ravintoloissa, tai vietin päivän rannalla kirjan ja termarin kanssa, usein yksin. Kävin kavereiden kanssa lenkillä, salilla, leffassa, illanvietoissa, milloin missäkin. Kävin töissä ja opiskelin. Kävin tindertreffeillä. Hoidin kummipoikaa. Vietin ihan mukavaa elämää ja yritin aina olla paljon menossa että en olisi yksinäinen. Enkä juuri ollutkaan.

Pahinta oli kun oli sairaana ja piti itse raahautua kauppaan ja huolehtia itsestään. Mutta kyllä selvisin monta vuotta ihan hyvin yksinkin. Tsemppiä.

Vierailija
9/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä olin vielä sinkku, olin aina menossa. Kävin kahviloissa, ravintoloissa, tai vietin päivän rannalla kirjan ja termarin kanssa, usein yksin. Kävin kavereiden kanssa lenkillä, salilla, leffassa, illanvietoissa, milloin missäkin. Kävin töissä ja opiskelin. Kävin tindertreffeillä. Hoidin kummipoikaa. Vietin ihan mukavaa elämää ja yritin aina olla paljon menossa että en olisi yksinäinen. Enkä juuri ollutkaan.

Pahinta oli kun oli sairaana ja piti itse raahautua kauppaan ja huolehtia itsestään. Mutta kyllä selvisin monta vuotta ihan hyvin yksinkin. Tsemppiä.

No just. Kaikillapa ei ole varaa ravata kahviloissa tai ravintoloissa, ei ole kummilapsia, ei ole kavereita, treffeillekään ei pääse. Mitäpäs sitten?

Aika ylimielinen ja etuoikeutettu asenne sinulla.

Vierailija
10/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi istut yksin kotona?

Jos ahdistaa, niin mene terapiaan. Jos ei ole rahaa, niin soita valtakunnalliseen kriisipuhelimeen:

https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-keskusteluapua-numeross…

Vierailija
11/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Kaikillapa ei ole varaa ravata kahviloissa tai ravintoloissa, ei ole kummilapsia, ei ole kavereita, treffeillekään ei pääse. Mitäpäs sitten?

Aika ylimielinen ja etuoikeutettu asenne sinulla.

Ehkä tuo sinun asenteesi selittää yksinäisyyttäsi...

Vierailija
12/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä tyytyväinen, että olin juuri nuo vuodet kahden kympin ympärillä sinkku. Pystyi valitsemaan opiskelupaikan vapaasti ja muutenkin keskittyä vain itseensä silloin kun muutti pois kotoa. En tiedä olisiko ulkomaanharjoitteluun lähtemiseen vaikuttanut parisuhde silloin, lähdin nyt kuitenkin.

Minäkin nauin ja iloutsen sinkkuudestani, ainakin enimmäkseen. Mutta sinkkuuteni ei onneksi -ei ainakaan toistaiseksi-  ole johtanut tai "tuominnut" minua yksinäisyyteen; joka taas vaikuttaa Ap.a, paremman termin puuttuessa: riivaavan. Yksinäisyydestäkin voi pääsä eroon mutta se aina käy hetkessä  En ole eläessäni ollut parisuhteessa.

Mies 35+