Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan voi päätyä yhteen ihastuksensa kanssa, vai eikö muille sitten käy näin?

Vierailija
18.07.2020 |

Koen että minulla on ihan kelpo itsetunto, ja muuten ujous ei ole ongelma. Mutta ihastuneena ujostelen kauheasti, enkä juuri saa edes mitään järkeviä lauseita muodostettua jos yritän puhua kiinnostuksen kohteelleni. En voi kuvitellakaan että uskaltaisin tehdä varsinaisen aloitteen. Jäädyn jo pelkästä katseesta. Lisäksi en yhtäkkiä enää tunnekaan oloani juuri lainkaan viehättäväksi, vaan todella epävarmaksi etenkin ulkonäköni suhteen.

Tätä ongelmaa ei ole jos ihastun henkilöön jonka kanssa olen ystävystynyt ensin. Mutta olisi hienoa joskus uskaltaa ottaa varsinaista kontaktia sellaiseen henkilöön, jota kohtaan tuntee kemiaa jo ensitapaamisella.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole tapana ihastua tuntemattomiin. Sellaisen käsityksen siis sain aloituksestasi että ihastut tuntemattomiin. Keskustelun pitää sujua ja synkata muutenkin että ihastun. Muutenkin kuulostaa vähän teinien touhulta tuollainen ujostelu ihastuksen edessä. Oletko kovin nuori?

Vierailija
2/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä yhdessä ketjussa juuri tultu siihen tulokseen, että mitään kemiaa ei ole olemassakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti ujostellessaan opinahjon kahvilassa servettiin: "Lähtisitkö treffeille?" Sitten mentiin. Otin kädestä kiinni ja kun hän puristi takaisin, se oli siinä. Eli ei siihen kummoisia tarvita, jos molemmin puolin on ihastumista ilmassa.

Vierailija
4/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne päädykään, juuri mainitsemastasi syystä. Naiset eivät tee aloitteita, joten nainen huolii sen, joka tekee ja sitten ajan kanssa "ihastuu" siihen.

Vierailija
5/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Minulla on ihan sama ongelma, ja siitä syystä olen valitettavasti aina tyytynyt sellaisiin miehiin, jotka tuntuvat ihan kivoilta, mutta joita kohtaan en koskaan ole tuntenut suurta kiinnostusta tai kemiaa. En edes usko voivani olla ihastuttava miehen silmissä joka veisi minulta jalat alta heti, sillä muutun silloin lähinnä änkyttäväksi kummajaiseksi ja haluan paeta paikalta.

Vierailija
6/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö syy miksi naiset eivät tee aloitteita? Ettei vain olisi oikeasti kyse ylimielisyydestä ja diivailusta?

Vierailija
7/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö syy miksi naiset eivät tee aloitteita? Ettei vain olisi oikeasti kyse ylimielisyydestä ja diivailusta?

Aloitteita tekevä nainen kelpaa miehelle vain panopuuksi.

Vierailija
8/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpasi vaimoksi ja lasteni äidiksi.

Vierailija
9/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö?

Vierailija
10/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne päädykään, juuri mainitsemastasi syystä. Naiset eivät tee aloitteita, joten nainen huolii sen, joka tekee ja sitten ajan kanssa "ihastuu" siihen.

Ei välttämättä huoli, vaan valitsee mieluummin yksinolon.

Vierailija
11/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes joku oikeasti kiinnostava tekee aloitteen?

Vierailija
12/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin.

Vierailija
13/14 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin.

Kätevää. Ei itse tarvitse tehdä mitään, ottaa vastaan vain mitä tuleman pitää.

Vierailija
14/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin.

Kätevää. Ei itse tarvitse tehdä mitään, ottaa vastaan vain mitä tuleman pitää.

Kyllä. Kun ei koe välttämätöntä tarvetta parisuhteelle, tämä on oikein kätevä ratkaisu.